klusbabes 23 !!!

Rimke; Ik heb al steunkousen, maar die heb ik nu niet meer aan omdat ik bang ben dat ze nu te strak zitten, of kan dat niet? Ik heb die nl in het begin van de zwangerschap aan laten meten ivm spataderen, maar mijn benen zijn nu veel dikker. Ook zijn het kousen met voet, dus dat in combi slippers...............
Ik moet vrijdag weer naar de VK, dus dan gaat ze mijn bloeddruk weer meten, maar wat kan dat dan zeggen, dat rechts veel erger is dan links?

Oh die Fons van jou, wat een scheet..........

Sterretje, bedankt voor de uitleg, ik wist inderdaad wel dat ik een po moet hebben. Ons bed kun je omhoog zetten, dus zo'n rugsteun hoeft dan denk ik niet.
Tja en die energie komt ook uit mijn tenen hoor.........

Linda; Jammer, een aantal maanden zonder koolrapen, ha ha

Hahahaha, vandaag is het bloemkooldag zo te zien.

@linda: ik heb alles binnen voor de bevalling. Dat van vandaag kon ik pas vanaf week 37, maar dat was ik gisteren vergeten.

Heel erg, maar vanmiddag ben ik nog een keer terug mijn bed in gegaan. Maar goed, morgen en overmorgen staat van alles op de planning, dus nu ben ik wel goed fit.

@april: dan heb je waarschijnlijk nog klossen voor onder je bed nodig.
@rimke: Ik heb net zo'n lieverd, dus je mag de jouwe houden, maar je weet 't ze zijn zeldzaam.

He meiden!

Twee dagen niet geweest, en een heleboel bij te lezen zeg!

Bambi, 13 kilo erbij, en je bent er nog niet eens! Ach.. tis voor een goed doel!

Happy, de komende dagen hard werken voor  jou! Fijn dat de huldiging gezellig was!

Bieb, trouwkaarten besteld. leuk hoor, maar  helaas ook ongie geworden. Balen zeg! Hoop dat komende maand, als je spoelt, je weer een keer iets positiefs hebt! Fijn dat je soll goed ging!!

inda, zit je oor zo dicht? irritant he! Hoop stiekem dat je toch zwanger bent!

Mamoetje, nog steeds niet ongie.... balen dat je zoveel onzekerheid hebt! En wat vervelend dat je zo'n lage bloeddruk hebt zeg! Over de gyn, je hebt officieel WEL een verwijzing van de ha nodig. Daar vragen de verzekeringen tegenwoodig weer om. Maar sommige poliklinieken nemen het niet zo nauw met de nieuwe regeling. zou t gwoon proberen! En wat de ha betreft. Als je niet tevreden bent, mogen ze je in een andere praktijk niet weigeren!!!

Anouska, fijn dat alles bij de gyn nu loopt, geeft een goed gevoel denk ik iets meer rust.

Rimke, gaaf dat je nu ook het ledikantje hebt! Jij bent nog niet veel aangekomen zeg!

Meiden ga er weer snel vandoor. heb t erg druk!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

hey meiden

Ik denk dat ik ongesteld ga worden, me humeur werd een uurtje geleden beneden peil zo chagerijnig en dan kan ik niks meer hebben en ik werd heel duizelig en nu ga ik net naar de wc toe en heb iets bloed afgeveegd ik ga morgen maar tellen vanaf dag 1 en dan vrijdag weer beginnen met de 100mg clomid,

sterretje: vanmiddag weer eventjes geslapen nou meid helemaal lekker geniet er nog maar eventjes van

jacqy: was je er weer eventjes meid en je hebt het zo erg druk las ik al, hoe is het nu met je oma?

april: steunkousen, en slippers is ook inderdaad niet volgens de mode hahaha

Rimke: wat een lieverd heb jij toch meid, zo zijn er inderdaad niet veel van

nou ik heb stofgezuigd en de wasmachine draait weer nu ach ik heb toch niks te doen hahah
ik ben de gouden kooi aan het kijken, Claire en Huub hebben ruzie de avond voor hun huwelijk agossie hahaah

xxx linda

Terug
Bovenaan