klusbabes 23 !!!

zo de strijk is gedaan, zometeen als joey wakker is alles effe wegleggen,

sterretje; haha je wasmachine maakt zometeen overuren met alle kinderkleertjes wassen, maar wel erg leuk hoor,
en ja ik heb beweging genoeg op een dag ik fiets en loop heel veel, want ik heb inderdaad geen rijbewijs

xxxx linda

ik moet nog even kwijt over die overal dat er op de lokale website niets te lezen is over dat iemand dood is geschoten (gelukkig) maar er is wel bedreigd met een vuurwapen, ze hadden heel volendam afgezet na het nieuws, en alle auto's werden aangehouden en gecontroleerd ook de toeristen moesten het ontgelden, en de bussen werden gecontroleerd en er was een politiehelicopter ingezet, wel een hoop sensatie voor ons dorpje

xxx

@linda: bij ons in de buurt is ook laatst een gewapende overval geweest. Je zult maar het slachtoffer zijn. Ja, de wasmachine draait idd. overuren. Echt alles moet gewassen worden. Nieuw, minder nieuw, witte was, donkere was. En dan zit je nog met de temperaturen. Echt alles uitgesorteerd op 60/40 en 30 graden.  1 machine al in weekend gedaan, 1 machine hangt nu op, nu komt de volgende. Waslijn is ook helemaal vol, dus kan ook nog maar 1 machine doen. Ik ga even proberen plaats te maken en wasknijpers halen, hahaha

nou linda! dat is inderdaad een hoop sensatie voor dat dorpje! Lijkt me erg beangstigend!

April, was inderdaad al terug net. Tom voelt zich niet zo lekker, beetje grieperig. Dus weer lekker naar huis gegaan!

Sterretje, lekker aan de was! haha

zo.. de snijboontjes zijn gesneden! maak altijd veel, en dan vries ik wat porsies in!
zo maar even wat in huis doen...

Liefs Jacqy

weer lekker gekletst vandaag.

nou nou linda, wat een gedoe in Volendam. Je zal t maar meemaken zeg.

Wie verveelt zich nog? kom hier maar even dan de ramen doen!! Nu ik tijdelijk even niet werk, probeer ik toch elke dag iets te doen, ik heb me eigenlijk nog geen dag verveeld....

Verder iedereen wel gelezen, maar geen zin om te reageren,sorry...

net lekker in tuin gewerkt, wel 4 uur ofzo. En nog niet eens alles gedaan. Net pas lekker gedoucht, dus ruik weer frisjes.
Het is zo mooi weer, net zelfs even half uurtje in zon gezeten, je ziet al gelijk afscheiding van een kleurtje.

Heb uitz.bureau gebeld voor intercedente. Ik had toch een test doorgemaild dat ik 'commercieel aangelegd'zou zijn. Nou daar was ze erg van onder de indruk. Wat haar betreft zou ik wel geschikt zijn, nu moet ze t met directeur overleggen, maar die ziet ze pas morgen, dus maandag ofzo belt ze me terug. ben benieuwd

Morgen weer vroeg op. We gaan mijn vriendin helpen met verhuizen, rond half 8 daar zijn

straksjes naar stadje, om 6 uur bij opticien zijn. Ik denk dat we maar iets in stad eten.

Hey meiden,

Nou ik ben net terug van de VK en alles was goed! Onze uk groeit goed, de VK denkt alleen dat hij/zij nog wel met zijn billen naar beneden ligt, dus dat moet de komende weken nog wel veranderen. Het was wel lastig te voelen, maar we hebben morgen toch die echo dus dan zullen we het wel zien. Ik moet nu alweer over 2 weken terug, jeetje het gaat nu echt hard zeg.

Allemaal een fijne avond en ik breng morgenavond even verslag uit over de echo (ben zo benieuwd).

April

April, fijn dat alles goed was bij de VK! Krijgt iedereen altijd nog zo'n echo? Wel onwijs leuk natuurlijk!

Bieb, zo, jij bent lekker bezig geweest dan! heb je een grote tuin?

Hey meiden,

Hier een super verwende Phoebe!
Ik heb echt allemaal mooie kado ´s gekregen
Een laptop dus van  me vriendje, een statief voor me camera van mijn collega ´s, een nieuwe koffer van mijn schoonouders, een nieuw dekbed overtrek en hoeslaken en plantjes van mijn ouders, van mijn broertje een pandora hangertje, van mijn schoonzusje een boek van nicci french en van die coco ´s spul voor onder de douch en van mijn vriendin (die nu zwanger is) een tegeltje met een tekst over beste vriendin erop echt heel lief!

Dus, ik ben er zeker niet slechter op geworden

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan