klusbabes 23 !!!

Zo meiden, dat is gedaan en dat was het ook weer voor vandaag. Ik ga maar eens liggen en mijn nieuwe boek lezen. Fijn  toch dat ik jullie kan vertellen wat ik ga doen, ha ha. Iedereen is weg volgens mij..........
April

Ps Rimke, kom je straks nog even verslag uit brengen van je VK bezoek?

zo ff snel alles gelezen,
phoebe wat heb je voor je verjaardag allemaal gekregen gisteravond,

happy nou jou werk lijkt me ook wel ontzettend leuk maar is wel vooral sávonds werken of   niet, maar later ook weer goed te combineren met de kids overdag bij jou en s'avonds bij je man.

rimke ik ben niet alleen m&m versllafd maar gewoon chocola verslaafd ben nu aan het lijnen dus nu mag ik het ff niet..

mamoetje vind het ook wel raar dat je de huisarts niet kunt bereiken   kun je er niet gewoon ff langs rijden of durf je ook weer niet zo goed? lekeer oppassen vandaag? en wat dat beterft dat drinken ja zou gewoon zeggen dat je niet zo lekker bent.

linda abonement opgezegt ja als je er geen tijd voor hebt dan is het zonde van je geld, en kun je ook niet lekker bij mij komen poetsen haha

sterretje volgens mij vroeg jij het de tennis les is mijn eerste les ja wou gewoon weer wat aan sport gaan doen heb vroeger geturnt en wedstrijd zwemmen en heel lang op voetbal gezeten vorig jaar heb ik nog streetdancr gedaan en nu deed ik niks en wou het allemaal afwachten met een evt zwangerschap maar misschien gaat dat nog lang duren dus ga er gewoon aan   beginnen en dan zien we wel.

moet nu echt stoppen moet om 1 uur bij een collega zijn ga kleren kopen voor me man moter rijden was weer top vandaag

misschien tot straks

doei doei

sorry als ik iemand vergeten ben heb nu ff geen tijd

rimke; leuk programma he de bevalling en de kraamafdeling, ik kijk het soms in het weekend dan heb je het ook wel eens, en heel veel plezier zometeen bij de vk en wel effe verslag uitbrengen

april : hoe laat moet jij naar de vk toe? en jij ook veel plezier bij de vk, en ook jij verslag uitbrengen he
en is je zin alweer een beetje terug hahahah ik had dat een dinsdag dat ik helemaal nergens zin in had en uiteindelijk toch weer aan de schoonmaak ging hahaha

jacqy: ook lekker aan het genieten van je vrije dag??

zo ik heb effe tijd voor mezelf ik ben nu onm en gtst aan het kijken van gisteren en zometeen ga ik echt even strijken want anders dan kom ik er helemaal niet meer doorheen, Joey heeft het weer leuk gehad op de chreche
en vanmorgen is er een juwelier bij ons op de dijk overvallen, gewapend, nu kwam me man thuis met de mededeling dat de eigenaar was doodgeschoten maar daar heb ik nog niks van gehoord en dat kan ik ook niet terugvinden op teletekst of internet, dus hopelijk valt dat mee, Je denkt dat zoiets niet hier gebeurd maar toch wel

nou meiden ik ga me strijkplank pakken hahaha en straks naar de kinderverjaardag toe

xxxx linda

Linda; Jeetje wat akelig zeg van die juwelier!
Ik heb nog steeds eigenlijk nergens zin in, en wat Sterretje ook al zei, als je niet werkt kun je ook zo futloos worden. Ik hoop gewoon dat het lekkere weer doorzet, dat helpt altijd vind ik.
Ik moet einde van de middag pas naar de VK, maar ik zal even iets laten weten.
Succes met de strijk he!
April

jeetje lin! Dat is niet nixs! Hoop dat het allemaal mee valt!

April, we zijn toevallig samen vrij. ik ben om de week op donderdag vrij. En mijn mannetje iedere week  1 dag. Maar dat wisselt enorm, dusn nu was het toevallig op de zelfde dag! Wel ff gezellig! En je raam is weer schoon?

@linda: wat handig van die spaarzegels. Zo kun je toch sparen voor iets en die paar euro per week mis je niet direct. En gestopt met sporten. Ach ja, anderzijds sport je al genoeg met al dat poetsen. En je wandelt en fietst toch veel, omdat je geen rijbewijs hebt, toch?
@anouska: ik vroeg dat niet van het tenissen. Ik weet nl. dat je het er een tijd geleden al over had. Ikvind het wel een goed initiatief. Blijkt ook goed voor de weerstand te zijn.
@april: ben je je aan het vervelen. Ik kan het me heel goed voorstellen. Gelukkig schijnt de zon goed, dus dan heb ik zoiezo al ADHD. Ik wil zometeen babywas 2 buiten hangen. Tjee, ik heb toch nog wat machines te gaan. Trouwens goed van je dat je dat ene raam toch gedaan hebt. Als je elke dag of week zo door gaat heb je het hele huis gedaan. Ik heb toevallig vandaag 2 ramen gedaan en 2 trappen gedweild. Als ik tijd overhoud wil ik ze binnenkort gaan verven (met verf op waterbasis).
Ga lekker lezen en af en toe op het forum.

@jacqy: dat is dan wel weer leuk als je samen vrij hebt. Zijn jullie de stad al in geweest?
@rimke: dat je al die programma's kunt bekijken, zeg. Zou je echt huismoeder willen zijn? Ik kan het wel begrijpen als je baan niet helemaal je van het is. Dat had ik een paar jaar geleden ook. Het moet iets zijn wat je ligt, je moet het werk leuk vinden, je collega's leuk vinden, je evt. klanten leuk vinden, je baas leuk vinden en aan het eind van de dag met een voldaan gevoel naar huis kunnen zonder mentaal en fysiek helemaal kapot te zijn. Tja, is vaak erg moeilijk om zo'n baan te vinden.

Terug
Bovenaan