rimke; leuk programma he de bevalling en de kraamafdeling, ik kijk het soms in het weekend dan heb je het ook wel eens, en heel veel plezier zometeen bij de vk en wel effe verslag uitbrengen
april : hoe laat moet jij naar de vk toe? en jij ook veel plezier bij de vk, en ook jij verslag uitbrengen he
en is je zin alweer een beetje terug hahahah ik had dat een dinsdag dat ik helemaal nergens zin in had en uiteindelijk toch weer aan de schoonmaak ging hahaha
jacqy: ook lekker aan het genieten van je vrije dag??
zo ik heb effe tijd voor mezelf ik ben nu onm en gtst aan het kijken van gisteren en zometeen ga ik echt even strijken want anders dan kom ik er helemaal niet meer doorheen, Joey heeft het weer leuk gehad op de chreche
en vanmorgen is er een juwelier bij ons op de dijk overvallen, gewapend, nu kwam me man thuis met de mededeling dat de eigenaar was doodgeschoten maar daar heb ik nog niks van gehoord en dat kan ik ook niet terugvinden op teletekst of internet, dus hopelijk valt dat mee, Je denkt dat zoiets niet hier gebeurd maar toch wel
nou meiden ik ga me strijkplank pakken hahaha en straks naar de kinderverjaardag toe
xxxx linda