klusbabes 23 !!!

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 16:44:28'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy84, 10e ronde
24)Phoebe   ronde 11
25)  
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
      Bieb 8e ronde 1e kindje
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Oh nee Linda, wat klote zeg dat je ongie bent geworden, en dan ook nog die rot klachten erbij!

Bah, deze maand dus geen zwangere klusbabe, maar meiden jullie weten wat dat wil zeggen, volgende maand minstens 2!!!! Ik ga echt voor jullie duimen, kop op.

April

hye april

ach ik was allang blij dat ik een eisprong heb gehad, en nu hoef ik nog niet over te stappen op 150 mg clomid maar mag ik nog een keertje 100mg clomid

hoe is het met je? heb je nog een beetje kunnen slapen

xx

Hey Linda,
Ja, dat je een eisprong hebt gehad is ook echt een goed teken! Nee, ik heb niet echt goed geslapen, last van mijn rug en gewoon erg onrustig. Maar ik had alweer ruim een week lekker geslapen, dus ik klaag niet hoor. Ik was trouwens niet de enige die onrustig was, die kleine was ook lekker aan het spelen volgens mij...........

Ga je vandaag nog iets leuks doen?

April

Meiden, ga naar mn werk. Neem makkelijke schoenen mee haha.......Hele gezellige dag allemaal vandaag !!!!!

Linnie, klotezooi zeg .....waarom wil het bij ons nou niet lukken he. We blijven echt met een aantal babes hangen, bah. Kop op he lieverd.....dikke kus van mij !!!

Liefs happy

goedemorgen meiden,

kom maar ff snel buurten anders denken jullie meteen het ergste he.

zag dat lin en bieb ongie zijn geworden. kut kut, weer geen zwangere deze maand.
april nog steeds extreem vocht vast houd. , rimke de box heeft staan, hier ook hoor, maasr balonnen niet nodig, kijken die stomme beesten er niet naar om hahahah.

gisteren bij de vk alles oke met de kleine, moet rustig aan doen met me rug en regelmatig van beweging varieren. vroeg of het niet bij me bekken vandaan kwam en hij dacht van niet, nouik blij, niet teveel huishoudelijk werk dus. anders moest ik aan me pufjuf vragen of zei vond dat ik extra fisio nodig heb, daar is zei namelijk ook van, maar heb haar dat gisteren met de gym niet gevraagd want vind haar niet zo leuk. ik weet waardoor ik last heb, dus moet gewoon me huishouden doseren.

verder is me fruitsuiker gehalte iets te hoog. niet schrikbarend of zorgwekkend, maar mag geen fruitsappen meer drinken ( daar leefde ik op) omdat ik nu al 13 kilo ben bijgekomen en de vk denkt dat de baby ook geen kleine word. dus beetje minderen met alles anders heb ik een 10 ponder. nou nee dat wil ik niet hoor. En ik wil ook geen zwangerschapsuiker te pakken hebben, das nog gevaarlijk ook. gelukkig zijn we er op tijd bij. me urine en bloedruk waren oke.

nou ga hier nu lekker naar de vrijmarkt en kijken bij de opening van koningeninnendag. werd me bed al uitgedingeld met het carilion en de kerkklokken, tja we wonen er nu naast hahaha.

fijne dag iedereen

xx bambi

Hey meiden,

Jeetje april is niet echt een goede maand voor  de klusbabes, linda ongie, bieb ook..... pffff zit ons allemaal niet mee he dames, we gaan duimen voor mei, graag allemaal zwanger hahaha

Nog een kleine anderhalve week tot de bruiloft, dan heb ik het gelukkig weer wat rustiger en heb ik weer tijd om op jullie allemaal te reageren.

Nou meiden, allemaal een hele fijne dag, en hopen dat het droog blijft verder....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan