klusbabes 23 !!!

nou zeg LINDA en BIEB ook al weer ongesteld het wil ons niet echt lukken he..... verdorie. op naar de volgende ronde.
JACQY: zitten jullie ook al in het ziekenhuis want jullie zijn ook al best lang bezig...
RENEE: denk dat jij ook ongesteld bent geworden anders hadden we het wel gehoord als het niet zo was.....
MAMOETJE: jij al ongesteld?
APRIL: volgens mij mag je altijd die steukousen dragen maar ben ook geen prof....
STERRETJE: bij jou is er ook nog niks uitgefloept..... ben zo benieuwd wij wisten het geslacht nog niet toch????

voor de rest heb ik het vnadaag gruwelijk in mijn lijf gehad van mijn ongesteldheid kon bijna niet meer lopen, hebben jullie dit ook allemaal sinds je gestopt bent met de pil ik ben zo erg als ik op de wc zit loopt het bloed er gewoon uit niet normaal zeg....
mijn man gaat vanavond hier naar de tent maar ik ga niet mee want voel me niet zo i.v.m pijn......

nou meiden fijne dagen

groetjes anoeska

Kut! Linnie! Das balen zeg, ik baal met je mee, ookal heb je er niets aan...................ik wil weer een zwangere klusbabe zien...........

anoeska, zo'n last meid? Waardeloos he? Lekker een grammetje paracetamol nemen en je nestje in met een kruik.

april: die steunkousen kunnen geen kwaad hoor! Verschil tussen links en rechts hoeft niets te zeggen hoor! Maar ik denk dat het wel goed is om je bloeddruk een keertje te laten meten enzo............

Nou, we zijn hier lekker  huiselijk bezig......jullie gaan heel hard lachen......we mogen de box van vrienden lenen/overnemen. En die heeft Fons vandaag gehaald en die hebben we net opgezet, niet eens met het idee van dat we dan op tijd zijn, maar meer om onze poezebeesten te laten wennen........................die zijn nogal van het overal inkruipen en opgaan liggen, en dat wil ik in de box niet hebben.................dus we hebben hem opgezet zonder iets van een boxkleed er in, en gaan morgen wat ballonnen er in leggen...........dan schijnen ze er helemaal geen flikker meer aan te vinden.
Anyway, we zijn hier heel vroeg op orde denk ik!
Fonske gaat zo koninginnenacht vieren, is in Arnhem altijd leuk, en ik ga zo mijn nestje in..................
Tot later!!!!

Kut! Linnie! Das balen zeg, ik baal met je mee, ookal heb je er niets aan...................ik wil weer een zwangere klusbabe zien...........

anoeska, zo'n last meid? Waardeloos he? Lekker een grammetje paracetamol nemen en je nestje in met een kruik.

april: die steunkousen kunnen geen kwaad hoor! Verschil tussen links en rechts hoeft niets te zeggen hoor! Maar ik denk dat het wel goed is om je bloeddruk een keertje te laten meten enzo............

Nou, we zijn hier lekker  huiselijk bezig......jullie gaan heel hard lachen......we mogen de box van vrienden lenen/overnemen. En die heeft Fons vandaag gehaald en die hebben we net opgezet, niet eens met het idee van dat we dan op tijd zijn, maar meer om onze poezebeesten te laten wennen........................die zijn nogal van het overal inkruipen en opgaan liggen, en dat wil ik in de box niet hebben.................dus we hebben hem opgezet zonder iets van een boxkleed er in, en gaan morgen wat ballonnen er in leggen...........dan schijnen ze er helemaal geen flikker meer aan te vinden.
Anyway, we zijn hier heel vroeg op orde denk ik!
Fonske gaat zo koninginnenacht vieren, is in Arnhem altijd leuk, en ik ga zo mijn nestje in..................
Tot later!!!!

anoeska; wat vervelend dat je zoveel pijn hebt van je ongi meid, vanavond lekker met een warme kruik vroeg je bedje in

rimke; ach de box al neergezet, jullie zijn in ieder geval op tijd klaar hahaha, hopelijk geven die ballonnen in de box voor de poezebeesten, dus fons is aan het koninginnennacht vieren

ik ben nog niet officieel ongi hoor meiden maar ik had een druppel bloed met afvegen en net weer helemaal niks, ik verwacht morgen anders ongi te worden maar ja met mijn cyclus weet je het nooit, maar nu ben ikhet dus nog niet op een druppel na

xxx linda

hoe zou het met Renee en haar vader gaan, ik ben wel benieuwd

meiden ik ben er vandoor ik ga nog eventjes tv kijken, iedereen een fijne avond verder en voor morgen alvast allemaal een fijne koninginnendag, ik kom morgen wel nog eventjes buurten

xxx linda

@anouska: zo'n last van je ongi sinds je gestopt bent met de pil. Ik zou het volgende keer even aan de gyn doorgeven, want als je er bijna niet van kunt lopen heb je er echt veel last van. Ik had het wel iets meer dan met pil, maar nooit zo erg.
De kleine is niet eruit gefloept, het geslacht had ik idd niet verteld. Dat is een verassing.
@linda: toch nog bezig geweest. Foei, je zou ontspannen. En hopen dat dit een verdwaalde druppel was.
@april: hihihi, nee, niet van de bouwmarkt. Hij zit in het kraampakket. Hij is echter niet 2 bij 2, maar 80 bij 2. Ik heb hem op het bed met er overheen een slaapzak en nog is het zweten geblazen. We hebben echter sinds een paar maanden een nieuw bed met matras, dus stel mijn vliezen breken.

@rimke: we hebben de box ook al, maar de katten interesseert de hele box niet. Echter had ik ook al de wieg uitgepakt om te luchten en is een van de katten ondanks het muskietennet erin gekropen, de verekkeling. Misschien nog eens met ballonnen proberen.
@bambi: wat zei de vk nog?

Nou erg veel is er op tv niet op, baal, baal.

goeiemorgen meiden

het was hier rustig gisteravond
nou ik ben ongi hoor niet zo heftig maar het is bloed misschien dathet verder vandaag goed doorbreekt, pffff ik heb koppijn en ben super chagerijnig en ik ben verkouden aan het worden

Me man kwam vannacht om half 3 thuis, die hadden eenbiertje gedronken op het werk,   Ik schrok om kwart over 1 wakker vannacht en toen was ie er nog niet dus ik heb niet meer geslapen tot 4 uur en ik ben nu erg moe maar goed, manlief ligt natuurlijk nog te pitten, maar ja

ik ga even me ongi op de roze wolk zetten, iedereen een fijne koninginnendag vandaag en hopelijk blijft het droog vandaag

xxx linda

Terug
Bovenaan