klusbabes 23 !!!

hey meiden

happy: werkse vandaag meid, het zal wel druk worden bij jullie in de kroeg en bedankt voor je lieve woorden

April: vannacht heb je weer slecht geslapen en de kleine was druk las ik, ga vanmiddag maar nog even lekker rustig liggen

phoebe: nog een week en dan is de bruiloft daarna kan je het were rustig aan doen en je gaat al bijna op vakantie toch?

bambi: je fruitsuiker was iets te hoog, moet je inderdaad maar even minderen en stoppen met bepaalde dingen maar gelukkgi was je bloeddruk goed, veel plezier vandaag

nou vandaag voor de rest weer geen druppel bloed te vinden hier daar kan ik dus van balen ik heb zoiets van hup dan gelijk veel bloed, nu kan ik ook nog niet gaan tellen van de dagen voor clomid want dat kan pas vanaf de 3de dag dat je goed ongi bent maar ja,
Vanmorgen even over de kinderrommelmarkt gelopen en daarna even naar me schoonouders geweest die waren gisteravond teruggekomen van vakantie en nu ligt tom en joey boven te slapen en ik ga eventjes in de bank ik ben kapot haha

xxx linda

Dag dames,
Zo te zien was het hier vrij rustig.

@happy: jij krijgt in ieder geval geen last van je voeten.
@phoebe: nog 1 weekje en dan rust tot de 23e geloof ik.
@linda: lekker bijslapen doet goed.
@april: ik neem aan dat je 's middags nog bij probeert te slapen.
@bambi: oh, dat is toch even schrikken, maar zoals je zei je bent er op tijd bij.

Gisteren had ik al heel veel geslapen en vandaag eigenlijk ook. Dit is gewoon niet normaal meer. Ik ben om 1.30 gaan liggen en stond om 12.30 uur op en vervolgens ben ik tussen 14 en 16 weer gaan liggen. En het is dat de wekker ging, want ik kan nog uren gaan liggen. Vreemd, maar alle energie is weg en ik heb echt nergens zin in behalve liggen, lezen en tv kijken. Dus de markt is er vandaag niet meer van gekomen. We hebben zo wel een etentje, dus ga ik me maar alvast optutten en zo.

Zo, nu is het lampje echt gedoofd..............fons wil de stad nog in, hij verrekt maar lekker en gaat maar in zijn eentje.........................heb geen voeten, rug en buik meer over.

Linnie, het is dus doorgezet, waardeloos.
Bambi: alles goed bij de verloskundige....das altijd fijn!
Sterretje: ja, die tip van die ballonnen schijnt echt te helpen! In het wiegetje moeten ze inderdaad niet komen................wat klote dat je zo weinig energie hebt he? Het schijnt een trucje van de natuur te zijn hoor, voor slapen omdat het zo gewoon minder kan...........geef er maar aan toe! En veel plezier zometeen bij het etentje!
Phoebe: inderdaad, april was niet de maand voor de klusbabes! Ik ga voor mei.............

Heeft iedereen een leuke koninginnen dag gehad??

hoi meiden,

zo ff lekker een uurtje gelegen, niet echt kunnen slapen, meer van die haze slaapjes. maar goed was vanmorgen vroeg op en wil vanvond graag weg. we gaan naar een gouwe ouwe avond, tja is hier 100 m verder op, me oom draait en me ouders en zussie gaan ook darheen. kan ook wel naar de mega apreskiparty maar denk dat dat voor de kleine en mij te druk is en veel te veel van die jeugd zooi hihihi. dus dan maar tussen de ouwe lullen en hopen dat de muziek een beetje leuk is. giet me man vol bier word ie ook nog gezellig hihihi

rimke is het kaarsje uit ? nou was niethelemaal opgelucht hoor toen ik bij de vk vandaan kwam, het zijn geen erge dingen, maar goed als je te horen krijgt dat je moet stoppen met vruchtesappen omdat ik anders dichtgroei en een heel groot kind krijg, schtik ik toch ff, maar dat komt omdat gewicht voor mij altijd een isseu is geweest en ik er voor zorg dat mijn kind nooit dik gaat worden iig.

happy lekker aan het werk? moet een leuke gezellige dag zijn he.
phoebe jog we zien je wel weer verscheinen als je meer tijd heb.
linda, nu is het weer bijna weg. vreemd hoor, dat had je eerder toch ook, bijna geen ongie zeg maar.
april een rot nachtje gehad
sterretje slaapt een gat in de dag en je kan nog wel meer slapen, iig veel plezier met het etentje.

heb vandaag dus aardig wat gewandeld en zelfs nog  ff gefiets, pff ben wel lichamlijk gebroken en heb last van me darmen, moet ik dus zo poepen, tja dat gaat niet echt lekker de laatste tijd, maar er is ook niet zo veel plek van binnen meer hahahah

zo lekker de frietpan aan, mjammie. junkfood. hihihi

xx bambi

hey meiden

we hebben effe chinees gegeten bij me broer die arme jongen was alleen thuis want ze vrouw was vanmorgen al om 11 uur aan de borrel geslagen met de vriendinnen, konininnedag vieren, en me broer is ziek dus hebben hebben wij hem effe gezelschap gehouden

rimke; wat bedoel je nou met het lampje is gedoofd?? ik snap het denk ik niet

sterretje; geef je maar gewoon  over aan de slaap hoor meid het is gewoon want zometeen dan schiet het slapen er bij in, tenminste dat was in mijn geval met joey wel het geval

bambi: veel plezier vanmiddag meid, en het is neit te hopen dat je kleine 10 pond wordt, mijn vriendin had 2 koters bijna 11 pond via de normale manier, en zij mankeerde niks het waren gewoon grote kinderen

zo ik ben me toch snot verkouden niet normaal meer me hele kop zit dicht, en joey zit kerstliedjes te zingen hahaha
meiden ik ben er vanvodn misschien nog eventjes

xxxx linda

Het lampje gedoofd: ik ben er klaar mee, ik ben uitgeput...................dat betekent het!

Bambi: aha, je suiker was verhoogd............tja, dan is het met de suikers idd even over.......das balen, zeker als je zo gek bent op vruchtensappen...............sorry, niet helemaal begrepen..............

Linda: is je koppijn en chagerijnigheid alweer wat gezakt? Kan me ook voorstellen als het niet zo is hoor!

Meiden, ik ben oerchagerijnig, ik ga er zo lekker in.
Morgen naar mijn geboorte dorp, 2 uur rijden hier vandaan. Even langs mijn ouders en dan in de avond eten met vriendinnen. Ga rond een uurtje of half 1 rijden, en fons moet morgen ook weg, die gaat naar Paramaribo voor 4 dagen dus ik weet niet of hij de laptop mee neemt, anders ben ik hier even niet zoveel! Ook moet ik het weekend weer werken, maar kom vrijdag zeker even buurten!

Kus!!!

@bambi: en hoe was het vanavond? Toch geen last gehad van harde buiken. Ik ben eigenlijk niet meer ergens geweest waar harde muziek werd gedraaid. Rot dat je niet even goed kon dutten vanmiddag. Had je dat voor of na het fietsen geprobeerd?
@rimke: vooruit slapen? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik dacht wel dat het komt omdat ik in de laatste fase zit. Wie weet de nesteldrang is op en de energie ook.
@linda: nu geef ik ook aan de slaap toe. Maar de laatste weken was er niks toe te geven, omdat ik niet moe was. Ik heb voor de komende tijd 4 afspraken gepland, maar ik was het al af aan het bouwen en durfde tegen de uitgerekende datum zoiezo niet veel meer te plannen. Nu ben ik daar wel blij om. Lekker lezen, liggen, etc.
Ik hoop voor jou dat je vanavond goed door kunt slapen.

We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig. Ik heb morgen ook nog afgesproken, dus moet ik iets eerder op, maar ik denk dat ik daarna mijn bedje weer terug in ga, want echt vroeg zal het vannacht niet worden.

Terug
Bovenaan