klusbabes 23 !!!

goeiemorgen meiden

ik kon gisteravodn niet meer inloggen en vanmorgen ook niet, heel raar ik moest een nieuw wachtwoord aanvragen,
Ik heb alleen met het afvegen af en toe een veegje bloed heel vervelend ik heb zoiets van zet nou door want dan kan ik zaterdag aan de clomid beginnen en dan red ik het nog om voor mijn vakantie naar de gyn te gaan, maar ja Ik heb nog steeds een mega koppijn niet normaal en ben snotverkouden, ik heb vannacht zowat niet geslapen en ik ben maar om kwart over 5 vanmorgen naar benden gegaan,

Rimke; ik snap nu wat je bedoelt met het lampje is uit haha, en vandaag veel plezier bij je ouders, en als je er een paar dagen niet bent hier weten we dat Fons de laptop mee heeft genomen

sterretje: lekker gegeten gisteravond en vandaag staat er ook een afspraak op het programma, heel veel plezier vandaag meid

Bambi heb je het nog gezellig gehad gisteravond?

happy: en heb je de dag van gisteren een beetje overleefd? haha

ik ga vandaag niet veel doen ik ga even naar me pa en daar even schoonmaken en daarna weer me bed in als joey ook op bed ligt

iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Meiden, ff heel kort. Moet normaal pas om tien uur beginnen maar, het is eht een zooitje dus ga zo de deur al uit dan kan ik op mn gemak opruimen e.d. Heb het overleefd haha. Ben wel moe nog terwijl ik er toch om half twaalf inlag dus dat valt nog mee. Vandaag weer een drukke dag voor de boeg, iedereen is nog vrij he ..........geen idee hoe laat het gaat worden, jullie zien me wel weer verschijnen. Heb wel alles gelezen meiden. Bambi, ff schrikken he .......ze zijn er iig op tijd bij he !   Rimke, rustig aan he lieverd. Meiden, denk aan jullie maar, moet echt vliegen nu ....

Dikke kus happy

Goedemorgen meiden!

Fons heeft de laptop thuis gelaten!

Sterretje: etentje was dus gezellig? En langzamerhand komen er minder afspraken op de agenda! Heel goed.............lekker slapen als je daar zin in hebt!
Linda: poetsen bij je vader, die boft maar met zo'n dochter als jij! Welterusten voor vanmiddag!
Bambi: hoe was het gisteravond?
April: hoe is het?? Koninginne dag overleefd?
Happy: veel plezier vandaag! Het weer wordt redelijk, en de komende dagen helemaal dus je zult het wel druk krijgen, of heeft jullie cafe geen terras??
Bieb: hoe was jouw  koninginne dag, of heb ik daar straal overheen gelezen??

Nou, ik ga zo onderweg, ben vanavond laat weer terug. Is twee uur heen, en twee uur terug rijden...................heb er even niet zo'n zin in maar als ik eenmaal onderweg ben gaat het vast goed komen......
Mijn ruggetje speelt wat op en zo lang in de auto zitten is dan niet zo heel bevoordelijk! Maar goed, ik ga morgen helemaal niets doen.................dus tot morgen!!!!

He meiden!

Zo, iedereen een gezellige koninginnedag gehad?

Rimke, veel plezier bij je ouders! En als het niet gaat onderweg, gewoon even stoppen en de benen strekken!

Happy, druk aan t werk meis! Werkse vandaag!

Bambi, balen dat je bloedsuiker te hoog was. Maar gelukkig zijn jullie er op tijd  bij, en kun je het allemaal nog verbeteren!

Sterretje, was het etentje gezellig gisteren?

Linda, balen dat je ongie bent geworden. Wil t ook nog eens niet goed doorzetten!! En snot verkouden! t schiet niet op he meid!

Gister lekker door de stad heen gelopen. En vandaag even lekker rustig aan doen. Huisje is ook al aan kant! dus dat is mooi. Alleen nog even  de was vouwen. Morgen ook nog lekker vrij, en zaterdag en zondag en maandag!!!!!!! HEERLIJK!!!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

@jacqy: lekker hè, zo'n lang weekend en zeker als alles aan de kant is. Nu hopen dat het mooi weer is.
@bambi: en hoe was het gisteravond?
@linda: weer aan de poets en hopelijk kun je dadelijk slapen. Jij was dus ook al vroeg op. Ik was om 4.30 tot 6.30 ook wakker. Na al dat draaien ben ik om 6 uur gaan lezen en toch in slaap gevallen.
@happy: druk, druk, druk, maar verwachten jullie morgen ook zo'n drukte?
@rimke: Ik ken het gevoel. Ik ben daardoor ook veel minder naar familie gegaan dan normaal. Het is gewoon een flinke rit. Succes en zorg dat je een opgeladen gsm bij je hebt!!

Nou, ik ga ook weer wieberen en vanmiddag wat slaap inhalen.

he hoi, hier weer een berichtje van kruimeltje.

Even reageren op de belangrijkste dingen, er is zoveel gekletst als je drie dage niet komt, haha.

mamoetje, wat ontzettend balen zeg, dat je niet weet waar je aan toe bent nu. niet ongi en ook steeds negatief testen.
hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.

phoebe, wat heerlijk dat je 23 Mei op vakantie gaat!!!!
waar ging je ook alweer naar toe?

bieb, dus nog een paar dingetjes regelen en dan kan het grote feest beginnen.
Ik hoop voor je dat je gauw een keer zwanger raakt, dat je in Augustus in iedere geval die 3 maand misselijkheid dan niet hebt.
dat lijkt me erg jammer, als je je op je trouwdag niet lekker voelt.
de sollicitatie lijkt dus positief, leuk man!
Kut dat je weer ongi bent geworden, bah bah bah!!!

anoeska, shit shit shit, ook weer ongi. kloten zooi!
het wil maar niet lukken met de klusbabes, ik ben de laatste geloof ik, het wordt hoog nodig een keer weer tijd meiden!
gelukkig worden jullie  nu wel geholpen. bloed geprikt, zaadjes 15 mei inleveren en dan de 19de de uitslag en het gesprek.
voel je nu ook een soort rsut over je heen komen, dat had ik wel!
misschien dat het bij jullie nu ook zo raak is. ik hoop het zo!!!!

april, super toch, dat je nu rond je 34ste week 13 kilo aan bent gekomen, mooi gewicht!
en na de bevalling is het er vast zo weer af.

rimke, nesteldrang meis, haha. harstikke goed toch?!
wordt je huisje tenminste lekker schoon, haha.
hoop dat je niet zo'n last van je rug en buik hebt.

happy, druk druk druk, haha. zoef zoef.
de huldiging was een super leuk feest las ik, geweldig!

klaasje, ook ongi, maar gelukkig verwacht. ja als je niet hebt kunnen klussen dan is de kans helaas niet groot. volgende keer beter meid!
leuk dat je een nieuwe functie hebt in het ziekenhuis.
heb je het naar je zin?
en lekker een paar daagjes naar frankrijk nu, heerlijk.

linda, wat is dat nou meid, ook weer ongi? dat hadden we niet afgesproken he!!!
wel raar dat het weer alleen met afvegen is.......
maar goed dat had je wel vaker gehad he, en dat moest je gewoon zien als je ongi.
en ook nog zo beroerd geslapen vanacht, bah!
hoop dat je een beetje opknapt van het lekkere weertje vandaag.

bambi, alles gelukkig goed bij de vk, super meid!

nou hier gaat alles goed!
ik voel me een stuk beter  moet ik zeggen!
heb al een paar ochtenden gehad dat ik niet misselijk was.
Vooral als ik vrij ben en rustig aan op kan staan, dan voel ik me beter dan als ik snel snel weg moet.
ik eet de hele dag goed, krijg steeds meer honger, haha.
afgelopen maandag heb ik wel iets raars gehad op mijn werk.
ik was klanten aan het helpen, mijn collega was ook druk bezig.
en gelukkig waren het klanten die ik erg goed ken en die veel van me weten. maar werd ineens beetje raar in m'n maag, niet echt beroerd maar weeig.
alles begon te draaien en raakte een beetje in paniek.
dus ik vertelde tegen hun dat ik even moest gaan zitten omdat ik dus  zwanger was, en ze feliciteerde me enzo.. heel leuk. maar het zweet brak me aan alle kanten uit!
de druppeltjes liepen gewoon van m'n neus af, heel raar gevoel.
even later ging het weer beter.
komt iemand dit bekent voor?
kan ook zijn dat het gewoon kwam omdat het in de winkel ook vrij warm was, want mijn collega melde ook al dat ze het warm had.
en dat ik eigenlijk even wat moest eten, en daarom een beetje raar werd.
maar goed, je moet jezelf nu zo goed in de gaten houden, kunt veel minder hebben.
morgen moet ik nog een dagje werken, maar vind het dus best wel eng. bang dat ik het weer krijg. dat hoort een beetje bij die fobie die ik gehad heb jaren gelden, en moet nu sterk zijn om weer door dat angstgevoel heen te komen, want waarschijnlijk krijg ik zo'n aanval niet weer, was gewoon toeval.
maar dat valt dus niet mee. hoop dat het morgen gewoon een leuke goeie dag word, dan ben ik er wel weer doorheen, haha.
morgen is duitsland dicht, dus zal vast druk worden in de winkel. werk samen met 2 collega's dus, no worry's.
gisteravond zijn we op verjaardag geweest bij vrienden in Tynaarloo.
was super gezellig, ze hadden een soort van tent buiten en iedereen kon zelf drinken en hapjes pakken. ze hadden steeds lekker stokbrood gebakken met kruidenboter en warme snacks. heb heerlijk zitten smullen.
en iedereen vraagt je natuurlijk naar je zwangerschap, erg leuk om erover te praten!
we waren om 1:00 thuis, had gelukkig eind van de middag even 2 uurtjes geslapen. het feest begon pas om 20:30, dus wist dat het wat later zou worden. gelukkig dat ik dat gedaan heb! vanmorgen tot 10:30 geslapen, voel me eigenlijk best fit!
vanmiddag gaan we even naar de intratuin, even kijken voor wat plantjes voor in de bakken in de vensterbank buiten.
de schilder is deze en volgende week druk bezig om alles weer mooi in de verf te krijgen en 10 mei is mijn liefie jarig, dus dan hoop ik alles klaar te hebben buiten, als het dan mooi weer is dan zitten we buiten en ziet het er gezellig uit buiten.
jeetje zit weer mooi op de praatstoel, haha.
hoop dat ik jullie zo weer wat blijer heb gemaakt met mijn "lange verhalen" haha.
dikke kus voor jullie allemaal!!!!!
kruimels

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2008 07:37:25'));

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 16:44:28'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

April:
1
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy84, 10e ronde
24)Phoebe   ronde 11
25)  
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
      Bieb 8e ronde 1e kindje
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

He kruimel!

Fijn dat het wat beter met je gaat, zo langzaam aan!
En wat raar wat je had in de winkel. Misschien toch de warmte en iets te weinig gegeten! Even goed in de gaten houden hoor!
Leuk dat je even lekker over je zwangerschap kan kletsen! hihi

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan