Renee, Linda en Mamoetje; helaas allemaal ong geworden. Sjonge, wordt er sjaggie van
sterretje; ik noem even niet het bedrijf waar mijn vriend werkt, maar in principe is het gewoon een 8-5 baan. maar hij doet controlewerkzaamheden, en er zijn periodes in het jaar die erg druk zijn. De klus moet dan ook echt afgemaakt worden, hij kan niet zeggen,zo nu ga ik naar huis. En er moet dan ook wel eens tijdens feestdagen gewerkt worden. Hij vindt t niet erg, ook extra verdiensten. Soms zijn er dagen dat hij om 1 uur s middags thuis is (wel gewoon 8 uur betaald), maar soms kan het zijn dat ze om 08.00 beginnen en om 24.00 uur of zelfs extreem om 08.00 uur de volgende dag thuiskomen. Dat komt niet vaak voor, en het mag eigenlijk niet, maar soms kan het niet anders, gelukkig worden ze daarvoor goed betaald
Bambi; niet echt iets ernstigs dus maar wel even iets om op te letten. Nu geen suiker meer, maar alleen water water water. Maar goed, je bent er op tijd bij
Kruimels; misschien had je te weinig gegeten of gedronken? doe je wel rustig aan???
gezellig dagen gehad? wij wel. Gisteren in t dorp hadden ze standje buiten en zangeres met dj. Niet druk, maar met aantal vrienden was t supergezellig. Vandaag communie van zoontje van vrienden, was ook gezellig. Net uurtje thuis
Ben nu wel beetje sjaggie, Kreeg net mailtje van een vriendin dat ze 14 weken zwanger is. Ben heel blij voor ze, maar wel een dippie. maar gun t ze wel. Dit wordt hun 2e kindje. Ze heeft al eens een mk gekregen, buitenb,moederlijk, daarbij lag ze kantje boord, de 1e heeft ze ook aantal jaren over gedaan, met IVF enzo. Die is nu on ong 2,5 jaar. Nu bij de 2e weet ik t eigenlijk niet of ze spontaan zwanger is geraakt. Maar goed, ze heeft t dus ook niet makkelijk gehad, en hoop dat t verder goed gaat.
Was op zich niet echt sjaggie nu ik ongi was, maar op dit moment toch even een dip. Vandaag bij communie waren er een aantal van mijn leeftijd met baby's, dan krijg ik toch een jaloers gevoel. ik wil ook!!! had ook zoiets van, ik kom even niet meer buurten op t forum, maar dat lukt me toch niet haha. Ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe t met jullie gaat enzo, en we kletsen al zo lang. maar soms denk ik echt, t lukt niet meer. Ik raak niet meer zwanger. Dat spoelen doe ik gewoon, ,maar stel dat dat ook niet lukt, moet ik dan echt verder de MM in???? wil ik dat wel? enz enz....
ach dames, laat me maar even lullen, heb t even gehad.....
morgen om 12 uur naar dierenarts, laatste prik voor Xena, en dan om 4 uur 2e gesprek. Het is dus ook werken 1x in 2 weken op zaterdag, dan twijfel ik weer, wil ik dat wel? maar tot nu toe wil ik het wel meer, dan dat ik niet wil werken op zaterdag. snappen jullie t nog? dus als ik wordt aangenomen, doe ik t denk ik wel hoor.
Van dat uitzendbureau snap ik t ook niet. Ik hou er ook niet van als mensen hun afspraken niet nakomen.
voel me zielig snik snik