klusbabes 23 !!!

@renee: hé, ben je er weer meissie? Alles goed? Ik heb me echt zorgen om je gemaakt.
@mammoet: je zus geopereerd? niks ernstigs hoop ik?

Hier lekker wezen wieberen en gedut. Nu mijn man kan niet dansen aan t kijken.

Renée meld zich!

Zo te zien zijn we weer massaal ongesteld geworden deze maand....
Zoals jullie zien ben ik ook, na een weer erg lange cyclus, ongesteld geworden.
De volgende afspraak bij de gynaecoloog staat voor 21 mei. De kwakjes zijn ingeleverd en mijn bloed is geprikt. niet op de derde dag (want ik werd maar niet ongesteld), maar ergens midden in de cyclus.  Afwachten wat de uitslagen zeggen.

Met mijn vader gaan het ontzettend goed vooruit! hij heeft een weekje "vakantie" en is nu thuis. Hij kan met stok al behoorlijke stukjes lopen!!

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik minder aanwezig. Ik heb het kleine beetje afstand nodig. Vooral sinds ik in de MM zit. Doet toch meer met me dan ik dacht... Ik lees af en toe nog snel jullie verhaaltjes door dus blijf van de grote ' roddels' op de hoogte. hihi!

Als er iets schokkends gebeurt laat ik jullie dat weten.

XX

Wat betreft de woonplaats van Sterretje....

Ik gok erop dat ze in de buurt woont van Happy en Phoebe, die gaan toch ook altijd wiebberen??

Wanneer horen we wie de jackpot heeft gewonnen??

De jackpot: hahaha, misschien op hyves na de bevalling.
Renee: ik ben blij dat alles goed gaat met je pa. Ik wist niet dat je afstand zou nemen, dus maakte me zorgen, maar ik zal er rekening mee houden.

Even snel kwam nog even spieken!

Renee: Ook ongesteld!! Gelukkig weet je binnenkort meer..

Sterretje: mijn zusje is spastisch.. ze is geopereerd aan der teen voor de 3e keer binnen 2 jaar.. is schreef gaan groeien over der andere tenen heen.. is een familiekwaal ik heb het ook met me kleine tenen.. maar zij heeft der voeten/tenen echt nodgi voor der evenwicht dus ging die heel snel heel schreef groeien en wat ze er ook aan doen hij blijft zeer schreef staan dus nu gaan ze iets anders proberen.. ism iets wat totaal niet met der spasme in contact staat zou jou en mij ook kunnen gebeuren..

xxx Mamoetje

Ik weet bijna zeker dat sterretje bij ons in de buurt woont.
April volgens mij ook, maar ik ben bang dat we  daar nooit achterkomen......  
Geeft niet hoor meiden, ik begrijp het wel.

Liefs Phoebe

Renee, Linda en Mamoetje; helaas allemaal ong geworden. Sjonge, wordt er sjaggie van

sterretje; ik noem even niet het bedrijf waar mijn vriend werkt, maar in principe is het gewoon een 8-5 baan. maar hij doet controlewerkzaamheden, en er zijn periodes in het jaar die erg druk zijn. De klus moet dan ook echt afgemaakt worden, hij kan niet zeggen,zo nu ga ik naar huis. En er moet dan ook wel eens tijdens feestdagen gewerkt worden. Hij vindt t niet erg, ook extra verdiensten. Soms zijn er dagen dat hij om 1 uur s middags thuis is (wel gewoon 8 uur betaald), maar soms kan het zijn dat ze om 08.00 beginnen en om 24.00 uur of zelfs extreem om 08.00 uur de volgende dag thuiskomen. Dat komt niet vaak voor, en het mag eigenlijk niet, maar soms kan het niet anders, gelukkig worden ze daarvoor goed betaald

Bambi; niet echt iets ernstigs dus maar wel even iets om op te letten. Nu geen suiker meer, maar alleen water water water. Maar goed, je bent er op tijd bij

Kruimels; misschien had je te weinig gegeten of gedronken? doe je wel rustig aan???

gezellig dagen gehad? wij wel. Gisteren in t dorp hadden ze standje buiten en zangeres met dj. Niet druk, maar met aantal vrienden was t supergezellig. Vandaag communie van zoontje van vrienden, was ook gezellig. Net uurtje thuis

Ben nu wel beetje sjaggie, Kreeg net mailtje van een vriendin dat ze 14 weken zwanger is. Ben heel blij voor ze, maar wel een dippie. maar gun t  ze wel. Dit wordt hun 2e kindje. Ze heeft al eens een mk gekregen, buitenb,moederlijk, daarbij lag ze kantje boord, de 1e heeft ze ook aantal jaren over gedaan, met IVF enzo. Die is nu on ong 2,5 jaar. Nu bij de 2e weet ik t eigenlijk niet of ze spontaan zwanger is geraakt. Maar goed, ze heeft t dus ook niet makkelijk gehad, en hoop dat t  verder goed gaat.

Was op zich niet echt sjaggie nu ik ongi was, maar op dit moment toch even een dip. Vandaag bij communie waren er een aantal van mijn leeftijd met baby's, dan krijg ik toch een jaloers gevoel. ik wil ook!!! had ook zoiets van, ik kom even niet meer buurten op t forum, maar dat lukt me toch niet haha. Ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe t met jullie gaat enzo, en we kletsen al zo lang. maar soms denk ik echt, t lukt niet meer. Ik raak niet meer zwanger. Dat spoelen doe ik gewoon, ,maar stel dat dat ook niet lukt, moet ik dan echt verder de   MM in???? wil ik dat wel? enz enz....

ach dames, laat me maar even lullen, heb t even gehad.....

morgen om 12 uur naar dierenarts, laatste prik voor Xena, en dan om 4 uur 2e gesprek. Het is dus ook werken 1x in 2 weken op zaterdag, dan twijfel ik weer, wil ik dat wel? maar tot nu toe wil ik het wel meer, dan dat ik niet wil werken op zaterdag. snappen jullie t nog? dus als ik wordt aangenomen, doe ik t denk ik wel hoor.

Van dat uitzendbureau snap ik t ook niet. Ik hou er ook niet van als mensen hun afspraken niet nakomen.

voel me zielig snik snik

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25) Mamoetje, 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan