klusbabes 23 !!!

he lieverds,

jaq, wat lief dat je even een berichtje voor me achter lied!
gaat het goed met je meid?

phoebe, wat heerlijk zeg dat je naar Curacao gaat, wauw!!!!
mijn vriendje zou heel erg graag naar de nederlandse antillen willen, en we hebben altijd gezegd, als we gaan trouwen dat we daar dan op huwelijksreis heen gaan.
maar mochten we toch dit jaar nog trouwen i.v.m de baby dan gaan we niet zo ver hoor, wil niet meer vliegen als ik al wat verder ben.
dan doen we een weekendje zee ofzo, haha.
ik had idd ook al gehoord van de tip over dextro energie snoepjes.
had bij de albert heijn al gevraagd, maar die hadden ze ineens niet meer in het assortiment, nou ja!
zal eens op zoek gaan waar ze die nog meer verkopen, in ieder geval bedankt voor de tip!
dus de opening van het nieuwe strandseizoen was geslaagd ondanks de regen, balen he dan die regen, op het strand moet  de zon gewoon volop schijnen.

mamoetje, gelukkig toch nog uit jezelf ongi geworden, nu ben je tenminste van die onzekerheid af.
deze cyclus was dus 56 dagen, pppfff wat een eind he als je daar op moet wachten.
hoop dat de volgende cyclus wat minder lang duurt, of gewoon bingo is natuurlijk!
wat sneu voor je spastische zusje dat ze weer geopereert moest worden aan haar tenen. hoe oud is ze?
en verzorgen jullie haar thuis of is ze ergens in opvang?

anoeska, ik ga het zeker even aan m'n gyn vragen woensdag, wat het precies is en wat ik er het beste aan kan doen. maar misschien is het iets eenmaleigs of net als sterretje 3 keer en daarna nooit weer gehad.
zal nog wel meer van die rare verschijnselen erbij krijgen, haha.
lekker wezen shoppen gisteren, heel goed je kast een keertje opruimen. ga ik binnenkort ook nog doen en dan gelijk het zomerspul erweer in en het winter eruit!
aankomend weekend wordt het super mooi weer!!!! jippie!!!
en vandaag was het bowlen en steengrillen dus ook gezellig. super dat je gewonnen heb, haha wij meiden kunnen wel wat he.

sterretje, dank je voor de tip  meid!
ik ga idd dextro kopen en hou ook rekening met m'n zoutgehalte, omdat ik al een lage bloeddruk van mezelf heb.
dus jij kent het gevoel, dan zal het wel een zwangerschapsverschijnsel zijn, mmmm.
op m'n werk begrijpen ze het allemaal erg goed, dus kan gelukkig aangeven als het even niet gaat.
dank je lieverd!

renee, na een hele lange tijd weer ongi. met jou zit het ook echt niet mee.
kan me goed voorstellen hoor dat je even afstand wilt nemen, dat had ik op een gegeven moment!
gelukkig worden jullie wel geholpen, 21 mei weer naar de gyn.
je moet het niet zo zien als de medische molen eigenlijk, ik heb het als heel fijn ervaren, tuurlijk is het niet leuk dat het niet uit zichzelf lukt. maar ik was ontzettend blij dat we geholpen werden, en blijkbaar heeft die ontspanning me goed gedaan.
hoop zo dat dat bij jullie ook het geval wordt!!!
probeer vertrouwen te houden, heel veel sterkte meid!

zo, lig al in m'n bedje.
net the gost wisperer gekeken, was weer super interessant!
vanmiddag naar de intra tuin geweest, plantjes voor buiten gekocht.
heb nog wel een flinke aanvaring met m'n vriendje gehad.
hij kan zo dom doen op het moment en ik kan natuurlijk niet zoveel hebben, heel prikkelbaar en ja dat botst dan wel eens he.
heb ook tegen hem gezegd dat ik het niet eerlijk vind dat hij al mijn "buien" maar op de zwangerschap gooit, dat is natuurlijk niet zo!
maar het klopt wel dat ik gewoon veel sneller geirriteert ben.
hoor mezelf soms mopperen en dan denk ik, oei.
ach het hoort er allemaal bij!
vanavond pizza gehad, smaakte goed.
morgen dus nog een dagje werken en dan alweer weekend, heerlijk!
alleen zondag hebben we een afspraak, dan gaan we op visite bij vrienden, verder lekker rustig.
zaterdagmiddag ga ik even met m'n vriendin naar een concours hier in de buurt, elk jaar is dat in het park en heel gezellig om heen te gaan.
en het wordt stralend weer, dus   joepie!!!!!!!
dikke truien naar zolder en de zomerkleertjes weer in de kast!!!!
ga lekker slapen nu, jullie horen morgen wel hoe het op het werk ging.
ben wel een beetje gespannen, raar he. ik de angsthaas!
bedankt voor jullie lieve woordjes en steun! jullie zijn schatten, allemaal!
dikke kus kruimels

Goedemorgen meiden!

Ben ik een keer de eerste??? Gebeurd niet vaak! haha

Renee, ook ongie geworden meid! Na weer een lange cyclus! balen he?! Snap best dat je wat afstand nodig hebt af en toe. Laat maar van je horen als je er aan toe bent! En die medische molen. Ik zie er ook best tegenop om daar over anderhalve maand in te stappen. Maarja, laat t maar over me heen komen.

Bieb, je voelt je zielig... ach meis toch! Snap t best hoor! Allemaal zwangeren, baby's... ongesteld! T is ook allemaal niet niets! Spannend je tweede gesprek! Ik duim voor je! En belachelijk dat het uitzendbureau nog niets heeft laten horen zeg!

Kruimels, was weer een heel verhaal he! haha Vervelend dat je vriend en jij een aanvaring hebben gehad. Hormonen he?! Niet te bang zijn om naar je werk te gaan hoor! Geen fobie ontwikkelen! Gewoon gaan!
Met mij alles goed! lief dat je t vraagt! Lekker een super lang weekend!

Zo, mijn mannetje gaat straks werken, heeft avond dienst, dus heb ik het rijk voor mij alleen! heerlijk af en toe hoor!
Ga denk ik vanmiddag even bij mijn ouders in de tuin liggen, in t zonntje! BAKKEN!! haha, word helemaal niet snel bruin, maar het idee is wel lekker!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Goedemorgen!

Ik ben weer veilig thuis! Was ontzettend gezellig, was dus eerst even bij mijn ouders en daarna heb ik met mijn long-time vriendinnetjes gegeten...........ouderwets gegild van het lachen...........heerlijk, had ik eventjes nodig!
Kreeg gisteren nog een telefoontje dat onze vrienden een zoontje gekregen hebben, Aidan. Alles gaat daar goed en Fons en ik gaan daar van de week eventjes samen langs.

Kruimeldief: ik denk (weet zeker eigenlijk) dat je een vagale reactie gehad hebt...........als je misselijk wordt kun je een bepaalde zenuw triggeren (de nervus vagus) en dan gaat je hartslag omlaag en je bloeddruk ook, dan ga je zweten en kan je daarna flauwvallen. Jouw instinct-reactie was dus prima, gaan zitten!!! Je kan er niets tegen doen, ik heb het wel eens als ik heel erg moet, sorry, poepen. Of als mijn eten niet goed valt. Het gebeurd niet vaak, hou je daar maar aanvast. Niet bang worden, is een heel natuurlijke reactie van je lichaam.
Ben wel blij dat je je wat beter begint te voelen!

Bieb: Twijfel slaat toe................wat klote. Je omgeving kan 1000 keer tegen je zeggen dat alles goed komt, maar je moet het zelf voelen he? Is lastig, dat weet ik.
Je krijgt van mij een dikke knuffel!!! Er staat van de zomer zoveel moois voor je te gebeuren!

Reneetje: Kut met peren meisje! Kan me voorstellen dat je wat afstand neemt hoor!
Hou je goed, en hou ons op de hoogte als je wil!!

Jacq: meisje, lekker zonnen vanmiddag!? Lekker! Ik hoop dat hij vanmiddag hier ook nog schijnt want dan kruip ik er ook in. Wordt de komende dagen weer heel mooi weer, en ik kan 'sochtends wel in de zon zitten, maar heb avonddiensten dus moet om 14.00 uur weg. En dan maandag en dinsdag nachtdiensten................ik ben volgende week jarig dus ik hoop dat het lekker blijft. Kan ik lekker de bbq aanslingeren!!!

Meiden, ik spring even onder de douche en ga even boodschapjes doen, tot later!!!

dank jullie voor de lieve reacties. Het gaat op zich wel, maar soms doet t zo een pijn dat t allemaal niet lukt...althans voorlopig niet lukt...het komt ook wel weer goed, maar wanneer...

Kruimels; GA JE (misschien) TROUWEN? las ik daar wat tussendoor?? vertel vertel

Vriendje is gelukkig al thuis van t werk. Maar hij gaat straks naar vrienden om de partytent af te breken en ik ga naar stadje. Eerst even wat kleine boodschapjes halen en dan om 4 uur gesprek. Spannend, ben wel beetje zenuwachtig

wel lekker weer vandaag, en de komende dagen ook! heerlijk,kan ik nog even van t zonnetje genieten

doeiii

Succes meis, ik duim voor je!
Probeer als het lukt alsjeblieft voor je te houden dat het een hele mooie zomer wordt he!
De pijn wordt er niet minder van, maar je gedachten worden wel positiever misschien!
Ga lekker wat geld uitgeven, hihihi, en heel veel succes zometeen,

Dikke kus!!!1

He meiden!

Wat een rust hier zeg!

Rimke, fijn dat je veilig bent thuisgekomen! Als ik jou was zou ik inderdaad even genieten van het zonnetje! En dan daarna werken... hmm.... denk dat je liever in t zonnetje blijft zitten! haha

Bieb, veel plezier in de stad!

Ik zou gaan tuinzitten bij mijn ouders, bel ik ze net op om te vragen of ze thuis zijn. Zijn ze de vlonders in de tuin aan het verven! Kan ik er niet zitten!!! balen! Maar ga misschien strakjes toch nog even langs. Wel zo gezellig.

Liefs Jacqy

@mammoet: gelukkig is het niets ernstigs met je zus. Wel vervelend dat ze nu al de 3e keer een operatie krijgt.
@kruimels: dextro verkopen ze bij het kruidvat
@rimke: lekker gelachen, dat is wel fijn. Immers: een dag niet gelachen....
@bieb: Ik kan me je zorgen voorstellen, maar hoe moeilijk ook probeer stap voor stap te denken. Je moet nog met het spoelen beginnen. Probeer de herinneringen aan de voorbereidingen van je huwelijk op je in te laten werken. Zodat je later op een mooie periode terug kijkt.  En tuurlijk mag je verdrietig zijn en hier je hart luchten.

@jacqy: balen, maar misschien kun je straks nog even bijbruinen.
@bieb: oh ja, succes met je gesprek.
@linda: hé, waar is onze vroege vogel?

Nou, ik ga maar eens kijken of ik ergens energie voor heb. blehh, weer geen zin.

Terug
Bovenaan