Hoi schatten,
Hier een kapotte happy ......allemachtig vandaag was het helemaal meeeeeega druk zeg en dan hebben wij niet eens een terras pfffff. Moet er niet aan denken dat we dat ook nog hadden haha. Ben net binnen nu. Heb jullie verhaaltjes wel gelezen maar het is niet echt blijven hangen, sorry. Wil nu alleen maar douchen.....Morgen nog en dan lekker drie dagen vrij !!!!! Ga ff heeeeeel kort op jullie reageren en dan douchen en ff uurtje mn ogen dicht !!
Kruimeltje, fijn dat je je wat beter voelt en goed naar rimke luisteren he !!!!
Rimke, ach was het zonnetje weg !!!! Weer in je uppie thuis he, kus van mij omdat je zo alleen bent
Mamoetje, nou kan je iig weer verder he ...weet je waar je aan toe bent !
Renee. ook weer ongi. Heb me wel zorgen om je gemaakt, wist ook niet dat je wat afstand wou nemen dus maak me nu wat minder snel zorgen haha. Fijn dat het goed gaat met je vader !!!
Linnie, problemen he ...miste je al hier. Was aan het bijlezen en zag je naam helemaal niet. Gelukkig ben je weer boven water haha
Bieb,toch logisch dat je ff een dip hebt...hebben we denk ik allemaal wel eens he. Ik heb op dit moment zoiets van zie het allemaal wel maar, dat zal ook wel niet lang duren hihi. Kop op he lieverd ........
Sterretje, kleine hint over je woonplaats ???????? Net als ik het vergeten ben begint er wel weer iemand anders over !!! Hoe gaat het verder, gaat opschieten he, spannend hoor .....
April, hoe is het nijlpaardje
Jacqy, sorry weet niet meer wat ik heb gelezen, ga zo ff terugkijken
Phoebe, waar zouden die twee nou toch wonen he ? Las dat je naar hvh bent geweest, jammer van de regen he. Wij gaan normaal ook altijd maar ja moest werken nu he .....
Met mn vader gaat het trouwens goed joh. Hij heeft van de week weer voor het eerst zelf auto gereden !!!!!!! Dinsdag moeten we voor controle naar het ziekenhuis ......
Bambi, hoe is tie met jou ? Vergat je helemaal meis , sorry hoor
Meiden sorry voor wie ik nu nog vergeet. Liefs happy