klusbabes 23 !!!

Grrrrrrrr!!! Hier is het inenen bewolkt geworden...........ben ik klaar met al mijn klusjes, lekker thee gezet en een pak stroopwafels............zon weg!!!
Wat een takke streek!
Ik ga nu maar even lekker op de bank in slaap vallen, even uitrusten, want ben bekaf..........waarvan mag joost weten. En ik ken niet eens een joost..........

Jacq: ik hoef morgen avond pas te werken hoor! Voor jou ook balen, ook niet in de tuin zitten..........zucht.

Sterretje: hoest met jou meisje, nu beginnen de laatste loodjes echt he? Mei is jouw maand..........

tot later

hey meiden

hier ben ik dan, ik kan me niet inloggen op het forum omdat er bij ons in de outlook een storing is en die moet verholpen worden, nu heb ik een wachtwoord aangevraagd en dat moet ik dus schijnbaar iedere keer opnieuw doen heel vervelend,
ik heb het gelezen maar ik heb nog steeds een mega koppijn dus er is niet veel blijven hangen

Kruimels; je voelde je je raar las ik hopelijk is dat 1 malig en vraag het maar even na aan de vk meid, doe maar rustig aan en een dextro in je tas is ook een goed iedee

rimke; heeft het ook gezellig gehad las ik en fons had de laptop thuis gelaten

mamoetje: ongi gewordenmeid, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent , hopelijk laat de volgende cyclus niet zolang op zich wachten

meiden sorry ik ben het alweer kwijt, mijn pa is er, Ik  probeer vanavond nog eventjes te komen als het lukt , Iedereen een fijne dag nog verder en ik denk aan jullie

xxx linda

Hoi schatten,

Hier een kapotte happy ......allemachtig vandaag was het helemaal meeeeeega druk zeg en dan hebben wij niet eens een terras pfffff. Moet er niet aan denken dat we dat ook nog hadden haha. Ben net binnen nu. Heb jullie verhaaltjes wel gelezen maar het is niet echt blijven hangen, sorry. Wil nu alleen maar douchen.....Morgen nog en dan lekker drie dagen vrij !!!!! Ga ff heeeeeel kort op jullie reageren en dan douchen en ff uurtje mn ogen dicht !!

Kruimeltje, fijn dat je je wat beter voelt en goed naar rimke luisteren he !!!!

Rimke, ach was het zonnetje weg !!!! Weer in je uppie thuis he, kus van mij omdat je zo alleen bent

Mamoetje, nou kan je iig weer verder he ...weet je waar je aan toe bent !

Renee. ook weer ongi. Heb me wel zorgen om je gemaakt, wist ook niet dat je wat afstand wou nemen dus maak me nu wat minder snel zorgen haha. Fijn dat het goed gaat met je vader !!!

Linnie, problemen he ...miste je al hier. Was aan het bijlezen en zag je naam helemaal niet. Gelukkig ben je weer boven water haha

Bieb,toch logisch dat je ff een dip hebt...hebben we denk ik allemaal wel eens he. Ik heb op dit moment zoiets van zie het allemaal wel maar, dat zal ook wel niet lang duren hihi. Kop op he lieverd ........

Sterretje, kleine hint over je woonplaats ???????? Net als ik het vergeten ben begint er wel weer iemand anders over   !!! Hoe gaat het verder, gaat opschieten he, spannend hoor .....

April, hoe is het nijlpaardje

Jacqy, sorry weet niet meer wat ik heb gelezen, ga zo ff terugkijken

Phoebe, waar zouden die twee nou toch wonen he ? Las dat je naar hvh bent geweest, jammer van de regen he. Wij gaan normaal ook altijd maar ja moest werken nu he .....

Met mn vader gaat het trouwens goed joh. Hij heeft van de week weer voor het eerst zelf auto gereden !!!!!!! Dinsdag moeten we voor controle naar het ziekenhuis ......

Bambi, hoe is tie met jou ? Vergat je helemaal meis , sorry hoor

Meiden sorry voor wie ik  nu nog vergeet. Liefs happy

Jacq, heb ff terug gelezen en je mannetje is aan het werk, je wou gaan bakken bij je ouders in de tuin maar je kon er niet zitten haha, balen he, ach er komen nog een paar mooie dagen aan he, geniet ervan meis.....

Meiden, dit was hem weer ........Tot ooit whahaha

Kusssss happy

Zo, heerlijk mijn bordje curry met veel groenten weer op.............volgens mij maak ik dat altijd als Fonske er niet is! whahahahaha!
Heb lekker 1,5 uur op de bank liggen slapen vanmiddag, voelde me daarna een beetje brak, maar ach, hoefde verder helemaal niets!
Heb net dus gekookt, gegeten en met een stofzuiger door het huis gegaan, de plee geboend...........dan hoef ik dat morgen ochtend niet te doen en kan ik zo de zon in, als hij schijnt...........

Even een vraagje voor de zwangeren en linnie, die de meeste ervaring heeft van ons allen........hahaha: ik heb (niet vaak trouwens) af en toe een ongi krampje, dus geen harde buik maar echt een ongi krampje, wat is dat nu nog? Nog steeds een soort groeipijn?

Happy lieverd, zo'n drukke dag gehad! En jullie hebben geen terras, dat vroeg ik laatst inderdaad.....ga maar lekker douchen lieverd en wat heerlijk dat het met je papa zo goed gaat! Super!!!

Linnie: nog zo'n koppijn meid! Wat ontzettend naar! zou je het niet wat vinden om eens acupunctuur te gaan doen? Die kunnen je helpen met je cyclus maar ook met alle klachten die er om heen hangen. Ik hoor jou altijd over koppijn als je ongi bent.
ik zou het eens proberen als je dat wilt. Ik heb er echt heel veel baat mee gehad.
Is maar een tipje natuurlijk!

Meiden, is er nog iemand? Waar is ons april-meisje, heb ik al een tijdje niet gezien, net als Bambi eigenlijk!

hehe, ben er nog hoor, zag al weer dat ik vermist werd.
kom ff snel buurten want gtst begint.

zag dat renee er weer ff was en helaas weer ongie is geworden. ook lin is ongie en mamoetje ook na ruim 50 dagen pfff. schiet niet nop he meiden,
las ook tussen de regels door iets over trouwen van kruimels ? wat hebben we gemist ?
bieb ff een dip had want er was weer een vriendin zwanger. happy slag af is van het werken.
phoebe,jacqy, sterretje heb jullie allemaal voorbij zien komen, maar het bleef niet hangen sorry dames.

hier op koningendag nog best leuk geworden savonds, helaas indd tussen de oude lullen, maar heelijke muziek heb zelfs nog een klein beetje gedanst. geen harde buiken hoor sterretje, het was zeer te doen.
vandaag veel boodschappen gedaan en de hema leegekocht hahaha, ff de nodige dingen dingen die is nog moest hebben. ohja gisteren nog bij de babyzaak geweest en ook nog het een en ander gekocht.
verder vandaag naar de drukker geweest en een stapel boeken gehaald met geboorte kaartjes, we storten ons daar van het weekend ff op. hoop dat we eruit komen. pfffff zoveel keus hahaha, vind ze allemaal leuk, maar om te kiezen voor jezelf hihihi\

nou dames ga echt nu gtst kijken.

xx bambi

He meiden!

Lin, wat rot dat je nog steeds zo'n pijn in je hoofd hebt zeg! Hoop dat t snel weg is. Heeft je ongie nou al goed doorgezet? of heb ik er overheen gelezen??

Happy, druk druk druk bij jou dus! Ga maar even lekker je oogjes dicht doen hoor!

Bambie, was dus gezellig! Nou dat is t belangrijkste!

Zo, ik heb toch nog lekker in het zonnetje in de tuin kunnen zitten. Dacht om een uurtje of 4, ik ga toch even bij ze langs, de vlonders zullen vast al wel droog zijn, en ja hoor! haha...
Lekker blijven eten daar, want tom is toch aant werk! Was gezellig!
Vanavond lekker nixen! Alleen tom on 2215 even ophalen, want hebt m weggebracht vanmiddag..

Liefs Jacqy

hye meiden

rimke: ik denk dat het toch groeipijntjes zijn die je voelt, ik voelde met joey elke keer mijn baarmoeder groeien en dat deed echt pijn, mocht je je er niet lekker bij voelen moet je gewoon de vk eventjes bellen

bambi: evengoed even gezellig gehad met koninginnendag gelukkig maar, en je hebt vandaag de hema leegegekocht haha

renee; blij te horen dat het goed met je gaat en je gaat nu ook naar de gyn toe las ik, en helemaal goed te lezen dat het goed gaat met je vader meid

happy: helemaal gesloopt meid, vanavond maar vroeg je bedje in en morgen nog werken en dan een zondag lekker rustig genieten van het mooie weertje

Rimke; ik heb er wel over nagedacht over accepentuur maar hier in volendam is dat niet volgens mij maar ik ga het eens vragen aan de een of ander, Maar ik ben inderdaad elke maand goed belabberd en vooral die koppijn is verschrikkelijk maar goedn

meiden ik ga stoppen, ik probeer hier morgenochtend weer te zijn maar als ik er niet ben dan krijg ik dat k*tding niet aan de praat, Maar Tom heeft de maker al gebeld en die komt morgen even langs om te kijken over hoe of wat
iedereen een fijne avond

xxx linda

Terug
Bovenaan