klusbabes 23 !!!

jacqy: fijne avond meid, en fijn dat je evengoed nog eventjes in de zon hebt kunnen zitten want het zonnetje was wel heerlijk hahaha

ik ga nu echt stoppen hahaha

xxx linda

Meiden, nog even snel een berichtje, ga zo lekker me mandje in.
Ben vandaag ff met me moeder de stad in geweest, en ik ben geslaagd voor kleren voor de trouwerij. Me moeder begon gelijk weer te vragen wanneer wij gaan trouwen en wanneer ze oma wordt..... pfff ik vind het lastig om het niet te vertellen, maar we hebben afgesproken dat we het pas laten weten als we naar een dokter gaan, of als we zwanger zijn natuurlijk, dus ik heb maar gezegd dat we voorlopig niet gaan trouwen (dat is denk ik wel waar) en dat ze dus ook voorlopis geen oma wordt.
Gelukkig denkt me moeder dat ik echt eerst wil trouwen voordat we aan kinderen beginnen..... dat red me weer hahaha

Meiden, als ik jullie niet meer spreek dit weekend, allemaal een heel fijn weekend en lekker genieten van het herlijke weer!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

zo heerlijk geslapen sinds lange tijd, en joey slaapt ook nog nu dat is ook uniek haha

Phoebe; fijn dat je bent geslaagd met kleding voor de trouwerij, meestal als je op zoek bent naar kleren dan slaag je niet en als je geen geld hebt om te kopen dan kan je wel een hele winkel leeg kopen haha
Lastig is dat he dat je dan je kinderwens en dat het niet lukt aan je moeder kan vertellen, anders vertellen jullie het toch aan beide ouders als jullie naar het ziekenhuis gaan en dan vragen of ze het nog even stil willen houden,

meiden iedereen vandaag een fijne dag en lekker genieten van het mooie weertje, Ik ga zometeen mijn oma en mijn moeder hun graf helemaal oppimpen hahaha lekker zomerklaar maken, en vanmiddag even lekker wandelen en vanavond een verjaardag en morgenochtend is er weer een kerkmis voor me moeder en daarna gaan we naar Enkhuizen toe naar het Sprookjesbos ik denk dat joey dat helemaal geweldig gaat vinden ha

ik ben er misschien vanmiddag nog eventjes, ik heb me nu onder een ander e-mail adres weer ingelogd en met mijn eigen wachtwoord geactiveerd zal mij benieuwen of ie het dan straks weer doet ach ja dat zie ik straks wel weer

xxxx linda

Hey meiden,

Daar ben ik weer! Ik ga even in meerdere keren reageren, want anders weet ik het al niet meer vrees ik.

Renee; Fijn dat je er weer even was. Helaas ongie geworden, klote zeg.
Bieb; Hoe gaat het nu met je, ik las dat een vriendin van je zwanger is, jeetje dat is wel even dubbel he. Weet zij eiegenlijk dat jullie ook bezig zijn?
Linda; Hoe is het nu met je hoofdpijn? En vandaag naar het sprookjesbos, leuk hoor, waar is dat ergens?
Bambi; Ha ha de Hema leeggekocht!! Heb je nou alles in huis?
Rimke; Hmm ik weet eigenlijk niet zo goed wat die pijn is, wellicht van je baarmoeder die groeit.... Ik heb dat in het begin wel gehad, maar later niet meer. Ik heb wel vaak last van mijn darmen en dat is soms ook verwarrend vind ik.

Happy; Hoe is het, weer een beetje bijgekomen? Vandaag en morgen lekker vrij? Dan kun je lekker van de zon genieten
En fijn hoor dat het goed gaat met je vader.

Phoebe; Kleding gekocht voor de bruiloft, heerlijk he, want dat kan soms zo lastig zijn, of heb je daar geen moeite mee?
Is je moeder eigenlijk al oma, of nog niet? Tja wel moeilijk hoe je moet reageren op zo'n vraag he. Ik hoop dat je haar snel kunt vertellen dat ze oma wordt!

Phoebe; Ha ha je vraagt je af waar Sterretje en ik wonen....... Ik ben echt vergeetachtig, maar jij woont toch in de buurt van Rotterdam of niet? Daar woon ik niet hoor .

Kruimels: Hoe gaat het nu met je, vandaag weer werken volgens mij...... Doe rustig aan meid en als je het niet vertrouwd gewoon even je VK of HA bellen he.

Jacqy; Hoe is het, ben je al bruin  Nog lekker bij je ouders in de zon gezeten, of waren de vlonders nog niet droog?

Goeiemorgen allerliefste babes .....

Zo, ben weer topfit !!!! Ik hoop dat ik dat vanaaf nog kan zeggen haha. Gisteren nog ff een uurtje met mn vriendin wat wezen drinken maar, lag er netjes om half twaalf in hoor. Ging kewart over tien de deur uit dus was wel heeeeeeeel kort he haha. Vandaag nog ff aan de bak en dan lekker drie dagen vrij. Met dit weertje als vooruitzicht , heerlijk he !!!!

Buuf, geslaagd voor je kleding.....Das mooi he. Ik heb 6 juni een bruiloft moet ik ook nog voor op pad pfffff. Vervelemd dan he dat je eigenlijk niks kan zeggen als je moeder er naar vraagt !!!! Ik ga heeeeeeel hard duimen dat je haar heeeeeel snel goed nieuws kan vertellen en niet de mm in hoeft ..........X

Linnie, bij je moeder en oma aan het oppimpen....haha moest er wel om lachen. ZIe gelijk allemaal bling bling voor me hihi. Morgen naar het sprookjesbos las ik. Wat leuk joh, had ik nog nooit van gehoord. Is dat groot ??? Is je hoofdpijn weg ?

April, ook weer boven water !!! We misten je al hoor. Alles goed met je ? Ik moet vandaag nog wel werken hoor en ben dan drie dagen vrij. Sleep me er nog wel doorheen vandaag.......

Meiden, fijne dag en tot later maar weer ........Geniet van het mooie weer he !
Kusssss happy

Terug
Bovenaan