klusbabes 23 !!!

hey meiden

Zoals jullie zien heet ik nu lindajoey hahaha, ik heb mie opnieuw geregistreerd en ik moest mijn gebruikersnaam veranderen dus vandaar daat ik nu lindajoey heet haha

Rimke; lekker aan het zonnen geweest en nu   moet je weer werken, dat is flink balen meid, maar morgen kan je weer in de zon, werkse meid en wat die pijntjes betreft hou het inderdaad op groeipijn en anders volgende week even aan de vk vragen

jacqy: ook lekker in de zon gaan liggen las ik

sterretje; alle klusjes beu nou meid je hebt gelijk en het zal nu wel allemaal schoon zijn hoor en anders na de bevalling maar , ga je nu maar rustig aan concentreren op de bevalling

april: weer veel pijn in je rug las ik, rustig aan doen he, en je kinderkamer komt in de week van 12 mei nou dat zal mij benieuwen, wel goed dat jullie voor de zekerheid nog een andere kamer hebben uitgezocht voor het geval die andere evengoed te laat komt,

mamoetje: hoe is het nu met je meid? en hoe gaat het met je zusje na de operatie?

Kruimels; hoe gaat het nu met je?? en waar is onze Pip??

nou ik had vanmorgen weer super hoofdpijn en nu is het te doen, ach ja nog effe dan ben ik weer van de rd's af, vandaag de eerste clomidpillen weer genomen dus we gaan er weer voor,

Meiden ik ben er morgenochtend nog eventjes snel, ik ga nu eventjes naar buiten en vanvond heb ik een verjaardag

iederen nog een fijne dag en fijne avond en tot morgen allemaal

xxx linda

April; goed dat jullie toch even naar de kinderarts worden doorverwezen in verband met de niertjes het kan nooit geen kwaad, en de baby lag dacht de vk weer in een stuit het is niet te hopen maar jullie krijgen nog een echo voor de zekerheid

xxx

Wat een lekker weer was het vandaag. Het wordt steeds warmer, ik heb echter helemaal niet veel kleding voor dit weer. Nu maar t-shirt van mijn man aan. Zit echter ook al aardig strak.

@linda: Ik hoop dat je een leuke avond hebt.

Zit de rest aan een terrasje of zo? Is zo rustig hier.

hallo meiden,

iedereen heeft volgens mij lekker in de zo ngezeten vandaag nou ik moest werken hoor....
maar je moet er nu van genieten want voor je het weet regent het weer...
nou wij hebben net lekker de bbq aan gehad ben daar helemaal dol op en morgen moeten we naar een feestje want een oom van me man word 50 en dan krijgen we ook warm en koud buffet.. dus dan kon het weer niet... is sávonds wel snel koud he...
maar goed zit weer helemaal vol,
morgenvroeg ga ik met me vader tennissen en dan s'middags naar dat feestje...
ben trouwens gister kots en kots misselijk gesst heel de dag en ook keelpijn en koud denk ff niet lekker maar nu is het weer weg...

voor de rest heb alles bijgelezen maar ben te moe om te reageren...

fijne avond nog

liefs anoeska

goeiemorgen meiden

zo wat een rust hier gisteravond zeg, iedereen van het super mooie weertje genieten heerlijk

Bieb; zou jij afgelopen  vrijdag nou niks horen van die sollicitatie? of ben ik nou in de war

Sterretje; niet veel zomerpositiekleding, ach nog 2 weken dan moet een t-shirt van je man er mee door kunnen hahah

anoeska; ook een drukke dag vandaag, en vroeg tennissen vandaag ach het is tenslotte mooi weertje, en voor vanmiddag heel veel plezier bij de verjaardag van je oom

Zo mijn clomidpilletjes zitten er weer in, mijn wasmachine draait alweer, en zometeen om kwart over 8 ga ik naar me pa want om half 9 is de kerkmis van me moeder en daarna gaan we richting het sprookjesbos me pa gaat ook mee
Meiden ik ben er vanvodn nog wel effies, iedereen een hele fijne dag vandaag

xxxx linda

Goeiemorgen babes !!!!

Wat een rust hier zeg !!!! Ik ben lekker vrij, heeeeeerlijk !!! Mn voeten branden gewoon nog joh. Gisteren ook nog onwijs druk geweest, ach lekker voor de fooi he........Ik ga zo met mn ouders en mn mannetje ff naar de intratuin. Mn ouders hebben plantjes en aarde nodig en mn paps mag natuurlijk nog niet tillen. Doen wij dat maar ff he ......kijken waar ik zelf weer mee thuis kom hahahaha. Daarna lekker van dit mooie weertje genieten ..........

Anous en linnie, allebei een vol programma vandaag !!!! Fijne dag meiden. Ben benieuwd hoe joey het daar vindt, of ben je er al eens geweest ?

Sterretje , haha een shirt van je man !!! Ach voor die 2 weekjes kan dat toch wel ff he ......fijne dag ook meis

Meiden, geniet van het weertje vandaag, tot later
Liefs happy

Linnie ook al aan het wassen he ....pffff hier ook al het hele weekend. Leuk hoor, al mn zomerkleding weer te voorschijn gehaald, allemaal eerst wassen he ........

xxxxxxxxxxxxxxxx

Welkom LIndaJoey haha

gelukkig is er niet   te veel gekletst. Geen zwangeren erbij en ook nog niemand bevallen...

Ik zit nu lekker in zonnetje met laptopje Vriendje weer aan  t werk, hopelij vroeg thuis, er is vrijmarkt dorp verderop, en heb wel zin om daar even heen te fietsen. alleen geen zin
Sjonge, de afgelopen 4 dagen heb ik toch wat afgezopen, lijk wel een drankorgel. Eerst koninginnedag, toen communie donderdag, vrijdag ging vriend daar tent mee helpen afbreken en toen moesten we natuurlijk vat leeg drinken. Gisteren weer heen want sleutels laten liggen. en toen bleven we daar ook eten. Sja, de rose moest natuurlijk ook op haha. Nu wel weer genoeg gehad
Vanmorgen alweer gerend en beetje in tuin gewerkt, nu lekker niksen en bruin worden. Heerlijk

Enne klopt Linda, vrijdag had ik 2e gesprek bij makelaarskantoor. Ik weet t niet, maar volgens mij ben ik wel aangenomen. Die directeur zei, nou heel veel succes en wanneer ik ging beginnen enzo., En dat ik een goede indruk had achtergelaten. Dus ik zeg zo, en nu heb ik nog een vervolggesprek met iemand? maar diegene was er even niet, dus nu wordt ik maandag teruggebeld. Moet t nog hebben over salaris enzo. maar weet niet of ik t nog wel wil....Had er erg   veel zin in, maar na t gesprek met die man niet meer. Hij heeft natuurlijk 12 van deze zaken opgebouwd en wil zeker weten dat er goed personeel komt, maar hij zat zo door te drammen over dat ik wel bepaalde dingen op een bepaalde manier moet doen. T zal allemaal wel, maar vindt t helemaal niet meer leuk haha. En het is in principe voor een half jaar, en 1x in 2 weken op zaterdag werken. toch eigenlijk minder. Dus ik hoop dat ik nu maandag ook eens meer weet van dat uitzendbureau, want dat vindt ik ook nog steeds interessant. Dus maandag weten we hopelijk meer, en dan kan ik daarop de beslissing nemen. We zien t wel. Ik wil wel deze week nog even van zonnetje genieten haha

En verder, verder is me ongi weer over. We kunnen weer sexen en over paar dagen beginnen met spoelen, althans ze raden aan op dag 10,12,14, dus vrijdag daarmee beginnen. Eerst woensdag weer naar arts, dat is dan dag 9 van cyclus, eisprong bekijken. Krijg nu andere arts, die is terug van zw,schapsverlof.
ZOu toch mooi zijn als t deze maand lukt? dan ben ik 13 weken zwanger tijdens bruiloft.
Gisteren nog trouwfotos van vrienden gekeken, van 11 jaar terug. Was ze ook 13 weken zwanger, maar ze had jurk waar je dat niet in zag. Wel leuk om te zien hoor

Heb ook proefdruk van kaart gehad, wil nog wel; even wat veranderen. Wil de kaart eind mei versturen, dan zijn ouders terug van vakantie, en week later gaat zus op vakantie, en vindt t dan wel leuk als iedereen thuis is als kaart komt

April, vroeg jij niet of die zwangere vriendin weet dat ik bezig ben? ja, dat weet ze. Ik heb toen gezegd dat ik mk had gehad, omdat zij dat toen ook had meegemaakt. Mijn vriend zegt ook, zij is ook al jaren bezig en is nu zelfs zwanger van 2e kindje. Ja, ik weet t, maar elke maand is een maand te lang, toch?Ik voel het biologische klokje ook tikken....

Happy, heb jij niet 1 dezer dagen je NOD?

Ik ga weer stoppen, lekker in zonnetje liggen

de groeten!!

Terug
Bovenaan