klusbabes 23 !!!

Hey meiden,

Nou, ik had net dus de ass van de VK aan de telefoon en die zou het met de VK overleggen. 5 min later belde ze terug dat de VK me toch even wilde zien, dus ik ben er net al geweest en het hartje klinkt prima! pff, toch wel fijn om te horen, ik voelde de kleine wat minder dus dan maak je je na zo'n val toch extra zorgen (en je gaat er ook extra op letten). Ik moet het nu even extra in de gaten houden, mocht ik minder blijven voelen dan sturen ze me door naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje.

April

hey meiden

April: gelukkig was het goed met de baby en hou het inderdaad maar even in de gaten, ik weet hoe jeje voelt nu,
Ik was 6 maanden zwanger en toen viel ik met de scooter en de scooter bovenop me buik, mijn man zat toen in schotland dat weekend en ik helemaal in shock en paniek de vk gebeld en ik moest gelijk komen, me moeder en me broer mee, want me broer moest rijden, en gelukkig was toen ook alles goed
maar doe maar rustig aan meid en af en toe even op je buik drukken zodat de kleine een schopje moet geven

rimke: inderdaad goed insmeren meid, en hopelijk vallen de pukkeltjes zometeen niet zo erg meer op in je gezicht, en nog even dan ben je jarig, hahaha het is inderdaad veel werk zo'n verjaardag maar wel gezellig

xxx linda

happy: morgen je nod spannend spannend hoor, en nog geen vreetbuien, ik ga erg hard voor je duimen want het wordt echt weer tijd voor een zwangere hier,

nou met mijn diaree gaat het gelukig een stuk beterder  ,aar ik durf nog niet ver van een wc af haha, ik wil vanmiddag met joey naar de speeltuin maar ik wacht nog even me buik af want die blijft wel een beetje raar doen hahaha

vanmorgen bij me pa schoongemaakt, net hier de wc gedaan en de badkamer, en ik ben nu met het eten bezig, we eten spinazi met biefstuk en tartaar, maar eerlijk gezegd heb ik geen honger maar ja

meiden fijne dag allemaal en tot vanmiddag nog eventjes

xxx linda

@linda: Dat wordt even in de buurt van een toilet blijven, ja. Dan moet Joey maar even wachten tot het weer gezakt is. Ja, het kan idd nog weken duren, je weet het nooit. Maar durf nu in ieder geval niet ver weg te gaan.
@rimke: bijna jarig. Ja, alles klaar maken is soms niet zo leuk, maar zo'n verjaardag is sneller voorbij dan je denkt.
@april: oeps, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik ben ook al een paar keer bijna gevallen op de trap. Doe rustig aan. Wat zei manlief ervan?
@jacqy: lekker afvallen in dit weer. Zoals Rimke zei is de saladetijd aangebroken, maar ook is het weer uitnodigend om te gaan zwemmen, wandelen, fietsen, skeeleren, enz. De kilo's zullen eraf springen, daarvan ben ik overtuigd.
@happy: Of misschien kunnen ze klantenkaarten maken.

he meiden,

dacht laat ook maar weer eens wat horen he, echt ben de laatste dagen zo weinig geweest. komt vast door het mooie weer.

april, dat was ff schrikken, gelukkig is alles goed met de kleine , houd het maar goed in de gaten he.

sterretje dacht ook ff te gaan bevallen. jeetje meid, wie weet ben je volgende week al mamma, het gaat zo hard he. en met dit weer pff moeilijk kleren uitzoeken. weet echt niet wat ik aan moet, pas me eigen zomerkleren niet hahaha

bieb, al wat gehoord van de baan. en lekker aan de borrel geweest. oooh met dit weer wil ik ook zo graag een lekker wijntje, met een stokbroodje file hahahaha. dat zijn ook 1 van de dingen die ik als 1e doe als die kleine er uit is

linda, jakkie diaree, doe maar lekker rustig aan en niet te ver van huis.

jacqy aan de lijn alweer hihih, niet te gek doen he

rimke lekker van de zon genieten. ik vind het veel te warm hahaha. zit wel lekker buiten maar dan onder de parasol of in de schaduw.

happy nu ben je toch lekker vrij? lekker genieten van het mooie weer

anoeska heb ik gezien en phoeb, die geslaagd is voor de kleren voor de bruiloft en de rest weet ik niet meer.

hier net via de pc bij het cwi ingeschreven en morgen ff bellen. weet alleen niet of ik een ww moet aanvragen. maar dat werkte niet, dus zal het morgen ff vragen als ik bel.
heb ook het uwv gebelt ivm met me zwangerschapsverlof, maar die was nog niet aangevraagd. grrr. vind het wel eng, wat als me werkgever te laat is, wacht nog een week en dan bel ik nog een keer naar het uwv. als ze dan nog niks hebben dan bel ik wel ff met me werkgever, maar vind het nu zo stom om te bellen dan lijkt het net of ik hem controleer, dat doe ik ook, maar dat hoeft hij niet te weten hahaha

ga zo naar me ouders, ff oma halen en dan een bakkie doen, alleen oma wil niet in de zon, dus ff kijken of we wel buiten kunnen zitten.

verder een geboorte kaartje uitgezocht. we zijn er 99 % uit welke het word, nu nog de tekst enzo en dan nog ff kijken hoeveel hahahah. het valt mee geloof maar een stuk of 50. een stuk minder als met het trouwen iig.

meiden kom snel weer buurten

xx bambi

oja zag dat rimke de 8e jarig is maar geloof dat linda2 dan ook jarig is, althans via me hyves zag ik dat en geloof dat linda1 pas jarig is geweest en heb geen andere linda's hahaha/

nou ga ik echt

April:'jeetje meis, dat was schrikken. gelukkig is alles goed met jou en de kleine

Sterretje; als ik jou was zou ik ook maar in de buurt blijven haha. Las
vanmorgen in de krant dat er een baby weer in de auto was geboren

Pipstip; leuk dat je er weer even was. Jij dus ook weer je eitje laten
meten, ik moet woensdag ook weer. Dan beginnen de klusdagen ook weer,
en dan nu met spoelen. Dan hoop ik niet dat me vriend rare tijden moet
werken haha. Beetje onhandig

Jacqy; jij ook weer even aan t lijntje denken? ik ook weer...met al die drank werkt ook niet echt mee hihi

Linda: normaal is t 6 weken van te voren de kaarten versturen, maar we
zitten natuurlijk met vakantietijd. Dus als iedereen begin juni de
kaarten heeft, dan zijn de meeste mensen nog thuis. De meesten weten
natuurlijk wel dat we 8-8 gaan trouwen, maar niet   iedereen weet wie we
uitnodigen. Ach, minder mensen is minder duur haha

Hmm fijn de diarree.....

Happy; spannend je NOD!!!wie weet de 1e zwangere in de maand mei. Mag wel weer eens....

Rimke; fijn lekker vrij, en ja, ik zag dat je bijna jarig was! feestje!!

Weet je nog die uitslag van mij? ik had toen zalf van dokter, ben ik na
paar weken al mee gestopt. Sterke zalf en er stond niet met
zwangerschap gebruiken, en sja , je weet t nooit. Vond t ook niet
helpen. Maar volgens mij komt het door het eten van varkensvlees. Dus
sinds vorige week probeer ik dat niet meer te eten, en het wel al
minder. Ik doe nu ook elke avond mijn gezicht schoonmaken. Sjonge, wat
een zwart watje komt er van af, bah.

Net is trouwens mijn voicemail ingesproken door de makelaar of ik terug
wilde bellen. Vreemd, telefoon ging niet over. Ga ik zo doen, maar
eerst ga ik dat uitzendbureau bellen

Vanmorgen al in voortuintje gewerkt. Zoontje van vrienden kwam even
langs, maar die ging met katten spelen. En straks ga ik lekker in
tuintje liggen, heb al kleurtje. Fijn is dat, beter dan zo een wit
lichaam. Ook mooi straks in trouwjurk!!!

Gisteren waren we nog met die vrienden en hun 2 zoontjes fietsend naar
vrijmarkt gegaan. Daarna bij ons in dorp nog even wat gaan drinken, en
ja hoor, weer alcohol. Niet te veel hoor dit keer....daarna frietje
gegeten en thuis lekker tv gekeken

Dames, ik ga mijn evt nieuwe werkgever eens bellen. Groetjes!!

Ha Bambi, ik moest gister al aan je denken of t al geregeld was met CWI. Uitkering moet je ook via internet aanvragen.
Ik zou gewoon bellen hoor voor dat zw.schapsverlof. Beter nu dan te laat geregeld. stel dat hij t niet geregeld heeft, dan heb je dat gezeik weer.
Ik krijg nog loon van april, maarja, zal ook nog wel paar weken duren

Oja, ik ga bellen

Terug
Bovenaan