he meiden,
dacht laat ook maar weer eens wat horen he, echt ben de laatste dagen zo weinig geweest. komt vast door het mooie weer.
april, dat was ff schrikken, gelukkig is alles goed met de kleine , houd het maar goed in de gaten he.
sterretje dacht ook ff te gaan bevallen. jeetje meid, wie weet ben je volgende week al mamma, het gaat zo hard he. en met dit weer pff moeilijk kleren uitzoeken. weet echt niet wat ik aan moet, pas me eigen zomerkleren niet hahaha
bieb, al wat gehoord van de baan. en lekker aan de borrel geweest. oooh met dit weer wil ik ook zo graag een lekker wijntje, met een stokbroodje file hahahaha. dat zijn ook 1 van de dingen die ik als 1e doe als die kleine er uit is
linda, jakkie diaree, doe maar lekker rustig aan en niet te ver van huis.
jacqy aan de lijn alweer hihih, niet te gek doen he
rimke lekker van de zon genieten. ik vind het veel te warm hahaha. zit wel lekker buiten maar dan onder de parasol of in de schaduw.
happy nu ben je toch lekker vrij? lekker genieten van het mooie weer
anoeska heb ik gezien en phoeb, die geslaagd is voor de kleren voor de bruiloft en de rest weet ik niet meer.
hier net via de pc bij het cwi ingeschreven en morgen ff bellen. weet alleen niet of ik een ww moet aanvragen. maar dat werkte niet, dus zal het morgen ff vragen als ik bel.
heb ook het uwv gebelt ivm met me zwangerschapsverlof, maar die was nog niet aangevraagd. grrr. vind het wel eng, wat als me werkgever te laat is, wacht nog een week en dan bel ik nog een keer naar het uwv. als ze dan nog niks hebben dan bel ik wel ff met me werkgever, maar vind het nu zo stom om te bellen dan lijkt het net of ik hem controleer, dat doe ik ook, maar dat hoeft hij niet te weten hahaha
ga zo naar me ouders, ff oma halen en dan een bakkie doen, alleen oma wil niet in de zon, dus ff kijken of we wel buiten kunnen zitten.
verder een geboorte kaartje uitgezocht. we zijn er 99 % uit welke het word, nu nog de tekst enzo en dan nog ff kijken hoeveel hahahah. het valt mee geloof maar een stuk of 50. een stuk minder als met het trouwen iig.
meiden kom snel weer buurten
xx bambi