klusbabes 23 !!!

Hey meiden,

Even snel een berichtje, we gaan zo naar vrienden, lekker in de tuin zitten.
Hier is de klus periode weer aangebroken, wel vermoeiend hoor, ik heb het al stervens druk en dan ook nog eens klussen...pffff, nog een paar dagen....
Moest van de weer zo lachen tijdens het klussen (gelukkig blijft het leuk) me vriendje zijn tegen zijn zaadjes.... zwemmen jullie en zoek dat ei hahahaha, was zo grappig.
Hij ziet nog harder tegen mm op dan ik, hij is erg bang dat het aan hem ligt.
Ik heb hem verteld dat de kans dat het aan hem ligt net zo groot is dat het bij mij ligt...
We zien het allemaal wel.

Nou meiden, geniet lekker allemaal van het mooie weer!

Liefs Phoebe

Hallo iedereen,

Hier meld Pip zich eventjes. Lekker een weekje op vakantie geweest, was heerlijk! Nu weer terug en begint het echte leven weer, morgen weer werken.

Vorige week ongesteld geweest en de clomidpillen zijn alweer op. Vanaf dinsdag weer echo's in het ziekenhuis om te kijken of ik een eisprong krijg. Heb wel meer "last" van de clomid deze keer (100mg) maar dat alleen in de vorm van opvliegers haha. Verder gaat het wel, probeer wat afstand te nemen en voel me daar wel even goed bij. Het valt me redelijk zwaar de laatste weken. (mede doordat vrienden onlangs een kindje hebben gekregen en een andere vriend ook papa wordt).

Zag dat er geen nieuwe zwangeren hier zijn: meiden zet em op!

Lfs Pip

poeh zeg, het heeft echt storm gelopen vandaag. Ik moest wel 6 pagina's bijlezen, hihi

Ik zag dat we alweer een paar klusperiodes tegenmoet gaan. Spannend. En ik hoop toch echt dat voor het eind van deze maand we weer heel leuk nieuws mogen krijgen.

@happy: ondertussen krijg je toch wel al speciale korting bij intratuin of niet, hihihi.
@linda: en hoe was het? Ik was trouwens ook niet van plan om voor die 2 weken nog positiekleding te halen. Ik heb nog 2 positiebroeken die passen en die zijn een beetje warm. Thuis loop ik nu zoiezo alleen nog in een joggingbroek, heerlijk. Ik heb gisteren nog een beetje gezocht en toch nog twee tuniekjes gevonden die ik met een hemd of t-shirt aankan als ik ergens heen moet.
@bieb: misschien valt het wel mee. Voordeel van die baan bij uitzendbureau is natuurlijk wel dat je zelf op een nog leukere baan mag solliciteren als je er geen zin meer in hebt. En wat lees ik nu, zoveel gedronken. mjammie, nog even en dan mag ik ook weer.
@phoebe: gelukkig blijft het klussen leuk.
@pip: alweer terug meid. En hoe was het? lekker kunnen uitrusten van alles hier in NL.

Nou, hier dacht ik gisteren heel even dat het ging beginnen, maar het was een vals alarm. De kleine was ook ontzettend onrustig en ik had last van harde buiken en pijn in mijn rug. Veel slaap heb ik niet gehad  en helaas moet ik morgen ook vroeg op. Ik wilde volgende week nog naar familie gaan, maar ik ben gisteren een beetje geschrokken dus een rit van 3 uur heen en terug ga ik toch maar niet wagen.

He meiden!

Zo, wat een rust vandaag zeg! Iedereen heeft in de zon gezeten denk ik!

Jeetje sterretje, wat spannend dat je dacht dat het ging beginnen. Snap dat je ervan geschokken bent!

Pip, fijn dat je vakantie lekker was. En snap t dat je soms wat afstand nodig hebt. Als je maar weet dat je hier altijd terecht kunt!

Verder heb ik niets gelezen, sorry!

Vandaag lekker in de zon gezeten. Heerlijk, lekker verbrand! hihi
Vanaf morgen ga ik weer proberen flink af te vallen. De kilo's van de vorige keer zitten er alweer aan, dat krijg je he met overlijden van opa, en kritiek liggen van oma. Dus ga er weer voor!

Fijne avond nog en truste voor straks!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

Bieb;je weet niet of je nog wel op het makelaarskantoor wilt werken hahaha, even afwachten vandaag en hopelijk hoor je nog wat van die andere baan en anders vandaag even zelf bellen naar het uitzendburo of ze al wat weten,
1x in de 2 weken op zaterdag werken is te doen maar ik zou het ook niet   willen hoor
en de proefdrukken heb je binnen van de kaarten, Wat sturen jullie die trouwkaarten vroeg op naar de mensen, ik weet niet of ze dat altijd doen bij jullie haha hier is het ongeveer 3 weken van tevoren,

happy: lekker bij de intratuin gewees, allemaal mooie plantjes gekocht en lekker in de zon gezeten, heerlijk he al die zomer kleren weer uit dekast halen

sterretje; jeetje meid, het kunnen best voorweeen zijn maar dat zegt dan nog niks want dat kan ook 4 weken duren, ik wil je niet ontmoedigen hoor, ik ben helemaal zenuwachtig voor je bevalling, en die reis van   3 uur met de auto wat je schreef zou ik nu ook maar even laten, je weet natuurlijk maar nooit

jacqy: ook lekker verbrand haha ik ook haha, en je gaat weer lijnen las ik overlijdingen en kritieke mensen in je omgeving zijn inderdaad een aanslag op je lijf, succes in ieder geval

pip: was je er weer een fijne vakantie heb je gehad las ik, en je hebt wat afstant genomen las ik, je clomidpillen zijn weer op en je meot weer naar de arts toe, ik heb nu ook de 2de ronde 100 mg clomid, en moet nu nog 2 dagen slikken
succes meid we horen wel hoe het met je gaat

Nou meiden het sprookjesbos was wel leuk, maar de speeltuin daar vond joey veel leuker hahaha, we waren om 1 uur gistermiddag weer thuis en om 2 uur ben ik en mem vriendin lekker voor in de tuin gaan zitten en toen hebben we tot 8 uur gistavond constant visite gehad, alle bekende die langsfietste kwamen even aanwaaien, mooi dat ik altijd wel wat aan een hapje en een drankje in huis heb hahah, wij wonen bij een zeer gangbare weg in de buurt en iedereen fietst altijd bij ons voorbij wij wonen heel centraal zeg maar, wel altijd gezellig hoor en ik ben dus ook verbrand, en gistermiddag werd ik weer niet lekker en heb dus gisteravodn om 9 uur weer de diaree gekregen tot 12 uur maar me darmen zijn nog niet goed, dus wel even bij de wc in de buurt blijven vandaag hahaah

meiden allemaal een fijne dag en tot vanmiddag nog eventjes

xxxx linda

Ola meiden,

ZO ff boodschappen doen. Gisteren heeeeeerlijk dagje gehad zeg !!! Rustig hier he .....

Bieb, drankorgel haha.........wel lekker op zn tijd he ...

Linnie, verbrand en veel visite gehad. Seeltuin was leuker voor die kleine hahaha. Groetjes aan de wc hihi, hoop dat het wat beter gaat

Jacqy, auw ook al verbrand....succes met lijnen meid

Buuf, je hebt iig nog lol met klussen, das mooi he.....Zet em op   !!!!!

Sterretje, tjonge das ook wat dat je dacht dat het ging beginnen, vals alarm he !!! Hahaha krijg nog geen korting bij de intratuin, zal het er eens over hebben ,,,,

Morgen mn nod, spannend. Heb best een raar gevoel in mn buik, soort van ongi gevoel maar net anders haha snappen jullie het nog. Heb ook mn vreetbuien nog niet gehad  Ach zal wel weer valse hoop zijn ........zucht

Kussssss happy

Hey meiden,

Happy; Spannend morgen, ik ga vast voor je duimen hoor!

Linda; Leuk weekend gehad, en Joey heeft genoten in de speeltuin. En nu maar hopen dat je niet te vaak naar de wc hoeft..........

Anoeska; Hoe is het, ben je weer helemaal beter of zit er toch een griepje aan te komen? En nog een leuk feest gehad?

Bieb; Spannend dus, want vandaag hoor je meer ivm je evt nieuwe baan? Maar hoezo twijfel je zelf, is dat vanwege het werken op zaterdag?

Sterretje; Ha ha je loopt dus lekker in een t shirt van je man, nou prima toch? En gisteren wat gerommel geweest, spannend hoor.

Jacqy; Ben je dan zoveel aangekomen? Hoeveel kilo wil je afvallen?

Nou meiden ik ben gisteren aardig geschrokken, ik ben nl van de trap gevallen. Gelukkig viel ik op mijn billen, die nu ook bond en blauw zien, maar toch. Gisteren wel wat pijn onderin mijn buik, dat is nu wel weg, maar ik merk dat ik nu wel een beetje onzeker ben over het voelen van die kleine. Ik heb hem al wel gevoeld hoor, maar je denkt dan wel meteen oh ik voel hem minder duidelijk. Nou, toevallig belt de ass van de VK net, ivm de afspraak voor de kinderarts, toch maar even gemeld en de VK gaat me vandaag even bellen.

April

God, wat is die site traag............

Pipje!!!! Daar was je weer lieverd, fijne vakantie gehad dus! En aan de 100 mg clomid..........kan me voorstellen dat je wat afstand neemt. Hou je goed en ik denk aan je!!! Dikke kus voor jou!

April: van de trap gekletterd! Pas je op meisje? Je zult je wel de t.ring zijn geschrokken, jezus...........gelukkig voel je je beeb nog, en vanmiddag even met de VK praten........hou je nou maar kalm.............

Bieb: zoveel keus in banen joh! Fijn toch? Jij bent degene die beslist hoor! Zij hebben zo weer een ander, denk maar goed na!

Linnie: wat klinkt dat gezellig bij jou gister! De zoete inval! Leuk hoor, en leuk dat het in enkhuizen zo leuk was! De speeltuin dan...........hahahaha!!!

Jacq: weer aan de lijn denken..............is soms wel goed voor je vruchtbaarheid zeggen ze..........maar niet teveel afvallen he?? Dikke kus voor jou, en gelukkig komt de tijd van de lekkere salades en fruit er weer aan, is het toch wat makkelijker dan in de winter vind ik altijd! En lekker veel water drinken!!!

Happy: spannend voor jou weer inderdaad..................ik duim en je krijgt een trappeltje van onze kleine...........hahahaha!!!

Nou, ik ga even onder de douche, boodschappen doen en dan de zon weer in met een factortje op, doe ik maar braaf sinds een aantal jaar, vroeger liet ik me gewoon verfikken, hahahaha!!! Ik krijg al lekker sproetjes, maar mijn pukkels trekken zich er nog niet zoveel van aan geloof ik!! Misschien na deze week dat ze wat minder op gaan vallen, ga elke dag gewoon een paar uurtjes in de zon.............
Moet nu dus nog 2 nachtjes en dan ben ik lekker vrij..................nou ja, verjaardag vieren enzo, maar vrijdag, zondag, maandag en dinsdag ben ik echt vrij!!!! Hahahaha, verjaardag vieren is hartstikke gezellig hoor, maar vaak zo'n werk.............

Tot vanavond nog eventjes!!!

Terug
Bovenaan