klusbabes 23 !!!

Nou uitzendbureau is dus niks geworden. Ze zitten er toch mee dat ik 36 uur wil werken, en dat wordt op den duur een probleem voor hun denken ze. En ze verwacht dat ik op den duur nog minder wil werken ivm kinderen. Ja dat klopt, en dat zei ik ook. En ik wil echt niet toegeven aan 40 uur werken. Ik kan dat nu wel gaan doen, maar dan kan ik niet meer terug naar 36, en het is maar 4 uur, maar ik wil het echt niet meer. Het liefst wil ik eigenlijk 32 uur werken haha. Wat moet ik nu weer doen, toch maar de makelaar bellen. Ik denk t wel, als t werk niet bevalt of wat dan ook, kan ik altijd nog verder zoeken.....

Oke, ik ben dus aangenomen!! directeur was heel enthousiast over me. Ze vroeg of we t over de arbeidsvoorwaarden hadden gehad, nee dus. T kon telefonisch of even langskomen. Ik ga wel langs,dus donderdag afgesproken. Beginnen is 1 juni, maar ik vraag of t wat eerder kan.
Ik gaf vorige x wel aan dat ik 36 uur wilde werken, was geen probleem, maar hebben we verder niet meer over gehad eigenlijk.
Straks krijg ik te weinig salaris ofzo, of komen we daar niet uit haha, kan ik weer opnieuw zoeken.

he vriendje komt thuis!!!
dames tot later!!!

He meiden!

Zo, het zonnetje is weer heerlijk!

April, jeetje meid, dat is schrikken! Fijn dat je even bij de VK langs kon komen en dat alles goed was! Nu nog je billen....

Linda, aan de diaree? dat is lastig! kun je nergens heen, en dat met het lekkere weer!

Bieb, jammer dat het uitzendbureau niet doorgaat. Maar gefeliciteerd voor bij t makelaarskantoor!

Bambi, de kaartjes zijn dus uitgezocht! leuk hoor!

ehm.. de rest weet ik ff niet meer. Sorry

Weet niet meer wie het vroeg. Maar zit nu weer op mijn oude gewicht, van voor t afvallen vorige keer. Komt door al die stress enzo. Ben een emotie eter! haha. Dus vanaf vandaag weer strak! Doe t wel gewoon hoor. Niets drastisch... maar niet meer snoepen, gezond eten, en wat meer bewegen! En natuurlijk water drinken!!! is met dit weer niet zo moeilijk!
Net even lekker bij mijn ouders in de tuin liggen bakken. Word al lekker bruin zeg!
En heb weereens een oogontsteking. Voor de zoveelste keer. Dus net even mezelf een recept uitgeschreven (weet dat t niet mag maar de artsen waarvoor ik werk zijn vrij) en weer flink aan de druppel. Moest t wel ff illegaal doen want als ik niet direct start, ben ik een week ofzo uit de roulatie. Mag namelijk niet werken met fikse ontsteking! Het brand alleen als ene gek die druppels....

Zo, ga weer ff het zonnetje in!

Fijne dag nog meiden!

Liefs Jacqy

@bieb: baby in de auto geboren , nee dat kunnen we nu even niet gebruiken. Hé, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik moet zeggen dat ik daar ook een goed gevoel over had. Wil je sterk in je onderhandelingen staan, zoek dan even uit wat een vergelijkbare baan normaal gesproken oplevert, dan sta je wat steviger bij de onderhandelingen. En zeker nu je weet dat ze jou willen.
@bambi: ik kreeg pas een brief over de aanvraag van het zwangerschapsverlof binnen in de eerste week van mijn verlof. Ik heb toen gebeld en het was geen probleem, want uje werkgever betaald jou en zij krijgen weer geld van het uwv. Kortom als zij niet op tijd zijn scheelt dat in hun portemonnee. Echter ik weet niet hoe dat nu bij jou zit ivm contract en rechten en plichten.
@jaqcy: nu je het zegt, ik denk dat ik ook maar eens op de weegschaal ga staan. Ik heb net driekwart pak bokkenpootjes op

Hier vanmorgen de was opgevouwen, gezogen en badkamer gepoetst. Daarna lekker gedut en toen alle belangrijke post (van 1 jaar) eens gesorteerd en netjes in klappers opgeborgen. Wat een gedoe is dat elke keer weer en wat een tijd gaat er in zitten. Ik had het extra voor het verlof laten liggen.

hey meiden

wat een weertje zeg heerlijk

bambi; ik zou gewoon je werkgever bellen om te vragen hoe of het zit met dat verlof enz, dat is neit controleren maar gewoon een vraag stellen, voor hetzelfde geld vind ie het zo goed, gewoon bellen meid

bieb; van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan meid, en hopelijk kun je als het je bevalt langer blijven in plaats van de paar maanden waar je voor invalt zeg maar, en ik zou ook inderdaad even vergelijken met salaris in een soort gelijke branche, je weet maar nooit, en hopelijk kan je eerder beginnen

jacqy: jeetje een oogontsteking en nog illigaal een recept uitgeschreven hahahaah, je hebt gelijk hoor en vooral als je dan een week uit de roulatie bent

sterretje; haha alle belangrijke papieren van een 1jaar netjes opgeborgen, en je hebt ook weer flink de huishouding gedaan las ik, doe maar rustig aan hoor , hopelijk heb je niet al teveel last van de warmte

april; hoe is het nu meid? ben je alweer van de ergste schrik bekomen?

Joey heeft denk ik een beetje last van de warmte, hij ligt nu lekker in de bank   naar de tv te kijken, maar ja wij worden ook lullig van dit weerjte

meiden ik ben er vanvond misschien nog eventjes

xxx xlinda

sterretj: een half pak bokkepootjes opgegeten pffff dat is niet misselijk haahahah

joey was vanmorgen op het achterstraat van zijn fietsje gevallen en nu heeft ie een klein schaafwondje op zijn knie en nou moet ik dat er steeds afhalen hahahaha dat moet weg zegt ie dan, dus ik dan weer dat gaat vanzelf dat kan mama niet doen haha dat snapt ie nog niet helemaal hahaha

xxxx linda

hallo meiden,

alles goed?
APRIL: wat doe je nu ik zeg nog zo je moet niet van de trap vallen!!! haha maar zonder gekheid gelukkig is er waarsschijnlijk niks want je kunt raar terecht komen... ons niet meer zo laten schrikken, en ik voel me inderdaad al een stuk beter heb er vrijdag avond lat van gehad en zaterdag morgen maar sávonds was het al weer over.

LINDA: gezellig met joey weg geweest en je had zeker mooi weer zeg en ook gbezellig dat er zoveel mensen aan komen waaien...

BAMBI: ik zou ook zeker vragen of het al geregeld is straks krijg je niks ook lullig toch....

STERRETJE: vals alarm... je het komt nu dichtbij he...

HAPPY: nog iets gekocht bij intratuin, mijn man en ik zijn ook pas geweest was 100 euro lichter en je kjon niet zien dat ik iets gekocht had....

RIMKE: hoe bruin ben je al?????

JACQY: ook weer lijnen ben ook bezig maar met die dagen is het best moeilijk hoeft niet veel af maar toch wat... ben ook zeker een emo eter denk dan altijd nu mag ik het wel hebben.. slaat natuurlijk nergens op...

voor de rest ga zo tennissen ben gister ook met me vader geweest had echt spierpijn vandaag joh niet te zuinig.... ga lekker op de fiets het is een dorp verder d\us dat moet lukken toch...
gister het feestje gehad was binnen dus erg warm........

nou ik ben weg ga me eigen zo omkleden...

doei doei

Terug
Bovenaan