klusbabes 23 !!!

Goedenavond!!!

Zo gegeten en geinstalleerd op de bank.
vanmiddag nog even lekker van de zon genoten, en ja, ik begin een kleurtje te krijgen, hahahaha. Heb nog een poging gedaan tot slapen maar dat is helaas maar een uurtje gelukt, dat gaat dus een heel zware nacht worden. hoop dat ik morgen overdag dus goed kan slapen!

Bieb: gefeliciteerd meid! Fijn hoor dat je weer lekker aan de slag kan!
Linnie, joey op zijn knietje gevallen? Ach gos. hoop dat je zijn plekje snel weg kan halen! hahahaha!
April: gelukkig dat het hartje nog goed klopte, en dan nog een ctg laten maken. Dan is er helemaal zekerheid!
Bambi: kan je lekker in de tuin genieten meid? Is de eerste zomer..............leuk!!!
Anoeska: hoe'st verder met jou lieverd??

Meiden, ga nog even bankhangen voordat ik aan het werk moet........................gadverdamme!
Tot later!!

Hoi meiden,

Wat een weertje ....eerst vanmorgen mn boodschappen gedaan, toen ff vlug naar maassluis gereden, schoenen voor mezelf gekocht en voor mn mannetje besteld, zijn morgen al binnen !!!! Te leuk gewoon zijn van gaastra ....denk dat iedereen ze leuk vond haha. Toen naar het winkelcentrum hier geweest en wat kleding voor mezelf gekocht en ook voor mn mannetje. Ook nog 3 nieuwe witten bh s gekocht ......Tja heb ze weer lekker uitgegeven vandaag haha

Bieb, gefeliciteerd meid met je nieuwe baan. Lijkt mij erg leuk werk ....

Linnie, gelukkig gaat het weer wat beter met je, en met die kleine ????

Rimke, bedank je ukkie maar van mij hihi .......Werkse meis X

Pipje, lekkere vankantie gehad las ik en de pillen zitten er weer in. Rustig aan he, ga voor je duimen lieverd ......

Anous, hoe is het verder met jou ?

April, gaat het nog nijlpaardje ? Hoe is het met je voeten ? Was ff schrikken he .....gelukkig is alles goed met jou en die uk ........rustig aan he

Sterretje, haha klantenkaart is idd ook een optie !!!!!! Hoop dat je dan kan gaan sparen voor een vakantie naar aruba, zit ik er zo

Bambi, lekker aan het genieten van je tuin !!!! Miste je hier van de week al ..........Zei al tegen mn mannetje dat je het zwitsersleven gevoel vast had in de tuin !!!!!!

Jacqy, pffffff fijn he weer afvallen ...Ik was er twaalf kwijt en er zitten er weer 2 aan dus valt nog mee. Ga vanaf vandaag ook weer opletten ........water drinken is nu idd geen probleem !!! We gaan er weer voor he .....

Reneetje, alles goed meisje? Mis je hier wel hoor ......

Klaasje, hoe is het met jou, ben je nu op vakantie ? Sorry weet het niet precies meer ....

Mamoetje, wat zien we jou hier nog weinig ? Gewoon druk of is er een andere oorzaak ? Misschien heb je het al verteld maar dan heb ik er overheen gelezen, sorry

Buuf, kijken of we nog wat kunnen afspreken voordat je op vakantie gaat !!!! Wanneer is nou de bruiloft? Is het lied al af ? X

Meiden, sorry als ik iets of iemand vergeet ....heb geprobeert om jullie allemnaal ff te noemen .....Fijne avond, ik ga nog ff lekker buiten zitten. O ja wil zwanger zijn haha

Liefs happy

Jeetje het is hier wel heeeeeeel erg rustig......Lekker nog ff buiten gezeten. Net onder de douche geweest en ga bijtijds mn mandje in ........Morgen om 15.20 uur met mn paps naar het ziekenhuis voor controle !! ZOndag ga ik een dag naar groningen want daar zitten mn schoonouders in een huisje. Ga om 7 uur s ochtends weg pffffff maar ja, het is ook wel drie uur rijden.......

Anoes, ook naar de intratuin geweest en 100 euries lichter, wat een geld he !!!! Ze hebben daar wel erg leuke spullen he. Ik was gisteren 27 euro kwijt dus dat viel wel mee, wat plantjes gekocht !!!! Vind het daar met de kerst altijd helemaal super ..........

Is iemand van je jullie wel eens in noordwijk geweest? Zag het van de week op tv en leek me echt heel erg leuk !!! Nou genoeg weer he haha........

Kussssss happy

Kruimeltje ben jou helemaal vergeten ......sorry . Zie je hier nog zo weinig, alles gaat toch wel goed ? Mis je hier wel en zeker je lange verhalen .......... Kusje van mij

Buuf, even snel... succes morgen laat je wat weten????
De bruiloft is vrijdag, liedje is nog niet af en komt ook niet af ook.
Ik heb het aan de kant geschoven. Ik heb van het weekend zeker 5 uur naar een word document zitten staren en er gebeurde helemaal niks..... writersblock denk ik hahaha
Maar roep maar een dag hoor om af te spreken, ergens volgende week, of de week erna?

Ik ga er snel weer vandoor, boterhammetjes maken voor morgen en lekker me mandje in.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Phoebe

Hey meiden,

Nou, ik ben er weer vroeg bij zoals jullie zien. Ik was al om 4.00 uur wakker, beetje onrustig geloof ik.
Hoe is het met iedereen, lekker aan het genieten van het lekkere weer? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben mijn enkels inderdaad weer kwijt, ha ha.

Happy; Spannend vandaag, hoe gaat het met je meid?

Bieb; Joepie, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Sterretje; Alles nog rustig? En ik las dat je een eindsprint voor nijlpaard van het jaar aan het maken bent, ha ha je had lekkere bokkkepootjes op.............

Hmm, ik moet geloof ik weer even terug gaan lezen, want ben de helft alweer
kwijt

Terug
Bovenaan