klusbabes 23 !!!

Sterretje; nog niet aan t bevallen hihi. Hoe kijk je er eigenlijk tegenaan? Zie je er tegenop ivm pijn enzo, of verheug je je er op?? Ik bedoel, niemand zal de pijn leuk vinden, maar dat je straks je kindje in je armen mag houden
Hier mag je trouwens ook de administratie doen, Moet ook eens alles in mappen doen. Ik weet wel precies alles te vinden, maar het ligt allemaal door elkaar. En van een jaar of 3 haha

Mamoetje; ook weer even aan t buurten

Kruimels; nu wordt ik ook ongerust hoor

Gisteravond belde mijn zus om 11 uur. Is mijn broertje weer opgenomen in t ziekenhuis. Misschien dat jullie nog kunnen herinneren dat hij vorig jaar een hartinfarct heeft gehad. Hij voelde zich dus nu weer niet goed en last van arm. Gelijk met zijn buurvrouw naar dokter en toch maar met ambulance naar ziekenhuis gebracht. Gelukkig geen hartaanval. Had had erge hoge bloeddruk. Hij moest nachtje blijven, Kreeg vanmorgen alweer tel. van zus dat hij vandaag naar huis mag, maar eerst fietstest doen. Mijn ouders zijn nu op vakantie, en pas als we zeker weten dat t goed gaat, gaan we ze bellen. Het is niet levensbedreigend, dus nu even geen reden meer tot paniek. Zitten in Bali, dus niet echt in de buurt

Ben net terug van bezoek bij arts. Eitje zit er weer aan te komen, dus moet vrijdag terug. Ik hoef nu nog niet te spoelen. waarsch vanaf vrijdag. En dan zal ik dinsdag ofzo ook wel terug moeten.
Heb nog gevraagd van dat zuur. Het is dus iets wat bij mijn lichaam hoort, wat ik gewoon altijd heb gehad, de zuurte kan op een bepaald moment in mijn cyclus wel goed zijn, dus dat zaadjes erdoor kunnen. En bij 1e zw.schap hebben we   gewoon op t juiste moment geklust. Het spoelen kan heel goed helpen, ook omdat we 1e x ook gelijk zwanger zijn geraakt. Nouja, we zien t wel, ik hoop t dat t allemaal helpt
Doen jullie trouwens ook altijd een lang shirt aan? ik wel hoor, anders loop je door die wachtkamer met je blote doos, voelt zo kaal haha

Ben lekker op fietsie gegaan, heerlijk weer

zo, ik ga straks maar weer eens in tuintje liggen. Wil eigenlijk de badkamer poetsen, maar doe ik liever s ochtends vroeg, dus denk morgenvroeg maar

Oja, cwi belde net ook voor vacature. heb gezegd dat ik waarsch bij de makelaar kan beginnen,in principe vanaf 1 juni, maar probeer eerder. Nu moet ik dus wel als ik pas 1 juni kan beginnen, voor die paar weken werk zoeken. grrr helemaal geen zin in.....nouja, we zien morgen wel

ben me trouwens aan t irriteren op vriendin. Ze is druk bezig met verbouwen, althans al verhuisd maar nu met kleine klusjes bezig. Paar weken geleden hebben we geholpen met verhuizen, en vorige week nog bij andere vrienden gezien. maar ze zal niet eens even vragen hoe het met de sollicitaties gaat, en met controles in t ziekenhuis. Ik vertel r wel eens dat ik heen moet, maar vraagt verder niets. Normaal toon je interesse. maar goed, nu vertel ik haar ook niets meer daarover. Ondertrouw was ze ook vergeten, op zich doe ik daar niet moeilijk over, maar ik vraag ook altijd hoe t gaat . En ik vindt niet dat het excuus moet zijn dat ze t druk heeft.

Bambi, hoor jij nog wel eens wat van je vriendinnen? daar had je toen toch ook gezeik mee?

wat een verhaal weer, lijk wel kruimeltje haha

toedeloe tot later!

April, nou dat schiet dus niet op met die verkeerde voorlichting. Zo weet je nog niks
Hoe voel jij je verder naar de aanloop van je bevalling? schiet ook al op

Happy; niks testen zaterdag, eerder willen we!!!!

Bieb; Dat was wel even schrikken van je broer zeker! Hopelijk is de fietstest goed en mag ie weer naar huis.
Fijn dat je eitje er weer aan zit te komen en je verhaal over het zuur klinkt duidelijk.
Shit zeg dat je dan nog werk moet gaan zoeken tot 1 juni, dat zal niet meevallen, wel dan?

Ja en wat je schrijft over je vriendin, dat is lastig he, is dat iets van de laatste tijd of is het al langer?

April

Bieb; Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar de bevalling, zie er dus helemaal niet tegenop eerlijk gezegd. Ik heb zoiets van, iedereen lukt het dus mij ook! Het zal best pijnlijk zijn, maar je weet waarvoor je het doet he, dus kom maar op, ik poep die kleine er gewoon uit, ha ha.................

Die badkamer zou ik trouwens inderdaad nu niet meer doen, bah veel te warm, lekker gaan genieten in de tuin!
April

hehe,

sterretje, ja dat was ik wel van plan om deze was vanaaf of morgen te streiken en dan pas een nieuwe te doen, heb toch de tijd daarvoor. moet als het goed is nog 9.5 week als het niet langer word.
wat die administratie betreft die heb ik al gedaan toen we net verhuisd waren.gelukkig. en zo ook die dingen als je keukenkastjes uitmesten enzo, daar heb ik geen last van

april wat raar die verkeerde voorlichting, morgen indd maar ff het hemd van de kinderarts zijn lijf vragen hihih. meid ik duim mee voor het kamertje hoor, dan kan je ook gaan wassen hihih

bieb, oke het eitje is aan het groeien dus van de week pas spoelen. echt weer zon actie van cwi voor die paar weken werk zoeken, nou gewoon een soll sturen naar iets waarvan je weet dat het niks word hihih.
joh wel ff schrikken van je broer, hoop dat de fietstest oke is en dat ie weer naar huis mag.
Ik heb dat nou ook altijd met vriendinnen, zo weinig intresse in mij, terwijl ik altijd vraag hoe of wat.
ik spreek nog 2 vriendinnen van de groep van 5 ,en me zusje hoort daar ook bij, dus met 2 heb ik helemaal geen contact meer en die hebben niks meer laten horen sinds ik zwanger ben, heb het ze wel gemeld en 1 heeft nog gefeliciteerd en de ander gewoon niks laten horen. mijn vriendinnen waar ik wel contact mee heb, die spreken die 2 nog wel, dus hoor wel eens wat, het roddel gebeuren stopt toch nooit, maar ik heb geen behoefte aan mensen die zo bekromen en dom denken. het is toen fout gegaan met het vrijgezellenfeest van 1 van die meiden en ik kreeg daar de schuld van en als zei dat niet opzij kan zetten dan heeft zei pech. ja toch

pff weer een veel te lang verhaal hahaha.

trouwens heb gisteren aaf me haar geknipt, maar krijg er echt geen model in, is altijd net na het knippen, moet erg wennen, want is erg kort voor mijn doen, hangt net op me schouders nu. volgende week zit het vast beter.

nou doei
xx bambi

hey meiden

April: lekker is dat zeg dat ze jullie de verkeerde voorlichting hebben gegeven, vraag morgen de kinderarts maar de oren van zijn kop af haha
hopelijk komt je kinderkamer ook volgende week meid, anders moet je nog eventjes bellen of ze al wat weten

bieb; jeetje he wat erg voor je broer, gelukkig was het niet zijn hart, komt hoge bloeddruk voor bij jullie in de familie? en had ie dat ook al?? hopelijk wordt ie snel weer de oude
en dat is lullig van je vriendin dat ze niet eventjes aan je vraagt over hoe het gaat, sommige mensen zijn echt alleen maar met zichzelf bezig, en ook al heb je het zelf druk met van alles dan kan ze evengoed nog even vragen hoe het in het ziekenhuis verloopt

happy: nog geen rd's ooooooooooooo spannend meid, ik hoop het zo voor je, en anders zaterdag testen

sterretje: weer aan de administratie en nog eveen lekker een tukkie doen, heerlijk meid,

bambi: ben je nog bij je tante geweest? en je 1ste babywasje hangt buiten las ik haha heel leuk gezicht he al die kleine spulletjes

meiden ik ben er weer vandoor, me pa komt zometeen en dan ga ik met de spaarzegeltjes beginnen ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xxx linda

@april: ik ga voor je duimen dat de kamer binnenkomt. Toch zou ik als ik jou was al met wassen beginnen, al is het met kleine beetjes. Dan leg je de kleding zolang in een koffer of zo. Heb jij trouwens de geboortekaartjes al?
Wat de admin. betreft, het is ook niet mijn hobby, maar ik voel me nu kilo's lichter. (whahahaah, figuurlijk dan, ik zit nu op 14,2 kilo, dus een kilo per week erbij)
@bieb: Voor 3 weken werk zoeken??? Ja, tuurlijk, niemand heeft zin om iemand voor drie weken in te werken. Bij jou de admin. doen, tuurlijk: wat schuift het . Van 3 jaar, poeh zeg. Ik heb ooit dit systeem opgezet en wacht nooit langer dan 1 jaar, want anders ben je echt lang bezig. Later heb ik dit systeem ook bij mijn ma ingevoerd, jee, toen was ik echt lang bezig. Al moet ik zeggen dat het voor anderen leuker is om te doen dan voor jezelf.
Je vriendin, tja, moet ik eerlijk zijn? Als ze wel aan je kan denken als verhuizer en klusser vind ik het vreemd dat ze dat niet kan als betrokken vriendin. Ik vind dat ze momenteel misbruik maakt van de situatie. Zij verhuisd, maar jij gaat door de belangrijkste fase van je leven, trouwen en de medische molen om zwanger te worden, daarnaast had je je hartklachten laten onderzoeken. Dan kun je het nog zo druk hebben, voor je vrienden MAAK je tijd.

Terug
Bovenaan