klusbabes 23 !!!

@april: die echoscopiste, die zou je toch kunnen....... Wat vond je mannetje hier van?
Ik heb het boek niet uit. Ik ben gebleven bij alle manieren waarop je de weeen kunt opvangen. Ik stop nu ook met lezen, want ik heb het idee dat ik niets nieuws lees. Helaas zonde van mijn geld.
@bieb: hoe ik er tegen aan kijk, heel eerlijk? Nu zo op het eind is het gewoon niet leuk meer zo'n buik. Ik wil weer ruimte hebben en ik ben benieuwd naar de baby. Ik zou het liefst vandaag willen bevallen, zodat ik de pijn achter de rug heb. En dan? Ja, dat klinkt misschien ook raar. Ik hoop dat ik dan een gezond kind in mijn armen mag houden, maar ik kan me er nu helemaal geen voorstelling van maken hoe dat voelt. Is ook niet erg, die gevoelens komen dan vanzelf wel.

@linda: lekker , zegeltjes met dit weer. Goed insmeren, korte kleding aan en bruinen maar. Admin. hier is geloof ik bijna klaar. Dan ga ik later deze week nog digitale foto's uitzoeken. Echt van die dingen waar je nooit aan toe komt.
@bieb: jee, wat zul je geschrokken zijn. Hou je ons op de hoogte wat je broer betreft.
@bambi: ach ja, jij hoeft bepaalde dingen niet meer nu je verhuisd bent. Nog 9,5 week, bij mij was het geloof ik 7 weken vooraf dat ik ben begonnen, maar toen had ik alles bijna in 1 keer gedaan en stonden de bakken met was te wachten op de strijkplank. Nou, dat motiveert dus echt niet. Maar gelukkig laat jij het zover niet komen. ah, lekker bij de kapper geweest.
@april: de kamer die dan komt is dat wel die wat jullie besteld hebben?

Sterretje; Jullie laten je kindje de eerste tijd toch ook bij jullie op de kamer slapen? Heb jij dat wiegje vanaf 37 weken daar opgedekt neergezet?
Het lijkt me alleen zo 'smerig' als je pas bij 41 weken bevalt, dan is heeft het daar 4 weken gestaan, dan is het lakentje etc toch niet meer fris??

Oja, voor de zwangere onder ons, ik heb vandaag bij de hema een molton met 'zeiltje' gekocht (gebruiken ze bij kinderen die in bed plassen). Leek me iets fijner dan een plastic stuk.

April

Sterretje; Jij vroeg naar de kaartjes, wij hebben ze nog niet besteld..... Vrijdag is de proefdruk klaar en als die goed is gaan we ze pas bestellen. We willen nl eerst zien of de hoeveelheid tekst er wel goed op past.
Maar dan hebben ze de kaartjes binnen 5 dagen in huis, dus dat komt vast goed.

Op de een of andere manier loop ik volgens mij een beetje achter met alle voorbereidingen, ik ben er ook nog wel relaxed onder, ha ha ik ben altijd iemand van het laatste moment...................

Oja en als het kamertje volgende week komt is dat ons eerste keus kamertje..

April

hey meiden

kruimels: waar ben je??????? hoe gaaat het met je??????

april: laten jullie de kleine eerst bij jullie op de kamer? wij hebben dat nooit gedaan, ik had beneden een wiegje staan voor als ik beneden was en voor de visite maar elk slaapje wat ie deed deed ie gewoon in zijn eigen ledikant vanaf dag 1 (dag 1 dan dat ie uit het ziekenhuis mocht haha)

sterretje: je moet niet teveel nadenken over de bevalling hoor meid en het allemaal over je heen laten komen, het doet gewoon erg pijn daar is niet onder vandaan te komen maar ach het gaat zometeen allemaal vanzelf en die pijn vergeet je snel, maar als ik er aan denk voel ik het weer hahahahaha nee hoor meid, alles komt goed en probeer ook evengoed te ontspannen tijdens de bevalling

wat een weertje zeg weer heerlijk, vanvond denk ik lekker op de voorstraat zitten het blijft lang lekker buiten vanvond
morgen naar de tandarts blegh en morgenmiddag met joey naar de dermatoloog, zal mij beniuewen wat die man zegt

xxx xlinda

Hallo!

Ik ben weer in het land der wakkeren.................
Heb vanmiddag tot half 2 geslapen, toen op kraambezoek en net met fonsje gebbq-ed. Gisteren ook al! Hahaha, wel steeds gezonde salade erbij hoor!
Ben bekaf, kan niet helder uit mijn ogen kijken en mijn handen en voeten staan stijf van het vocht.................heb nog wel enkels......

"Happy! Testen meisje!!!!! Ben zo nieuwsgierig!!!
Bambi: al aan de was! Leuk hoor!
Sterretje, ben idd in het boek begonnen, moet me er ook even toe zetten om door te lezen, vind het ook weinig inspirerend nog, maar misschien komt dat nog.........
April:zou fijn zijn als jullie kamertje idd gewoon volgende week eindelijk komt dan!
Linnie; lekker gewerkt?
Bieb: a, eitje in aantocht!!! En dan vrijdag weer naar de gyn, ben benieuwd hoor naar dat spoelen!
Kruimel: hoe was de echo??

Nou, ik ben de hele avond zo'n beetje aanwezig, zolang ik niet inslaap val natuurlijk................GAAAAAAAAAAAP!!!!!

Terug
Bovenaan