klusbabes 23 !!!

Bambi; vriendje zei ook al, nou dan stuur je toch gewoon een paar domme sollicaties op waarop je toch niet wordt aangenomen haha. Ach , ik zie morgen wel, misschien kan ik eerder beginnen, Maar dan wilde ik niet volgende week maar week erop beginnen, heb ik nog ef vrij. ik moet jullie eerlijk zeggen, ik vermaak me prima, heb helemaal geen zin om te werken. maarja, komt natuurlijk ook door t mooie weer ;-)))

Ik hoop toch wel dat die nep vrienden van jou straks wel een kaartje ofzo sturen, dat is toch het minste wat ze kunnen doen

sterretje; kan me ook wel beetje voorstellen dat je t nu zat bent. Je sjouwt toch een hele buik mee, kom maar op met de kleine! echt leuk hoor dat je de 1e bent.Ik had trouwens de 1e bevallene kunnen zijn, maar helaas, kan niet alles hebben hihi. Stom dat ik dit toch zo nonchalant kan zeggen, maar ach, kan wel altijd zielig blijven doen, maar schiet niet op, toch?

Ik had vandaag maar eens mailtje naar mijn vriendin gestuurd, zonder iets te vertellen van nieuwe baan, en toen vroeg ze wel hoe het ervoor stond. Maar ook omdat ik mailde hoor, anders had ze nog niks gevraagd. Met andere vriendin had ik t er ook over dat zij ook misbruikt is tijdens verbouwing, Zij had daar behangen een klein stukje, maar ze dachten ook dat ze even alles ging verven enzo (ze werkt in verfwinkel), en dat haar man wel even elke dag kwam klussen. Ja dahag. echt niet. Mijn vriend heeft ook speciaal voor verhuizinging vrij genomen. We zouden als dank nog een barbecue krijgen, maar dat zullen ze wel 'vergeten'.
En ze is nog wel mijn ceremoniemeester!

Linda; voor controle naar tandarts?   succes morgen met Joey

Rimke; heb je nog wel enkels haha. Leuk soms die opmerkingen van de zwangeren
Verder alles goed?
He, morgen ben je toch jarig?????

Happy; en??

Broertje is alweer thuis. Hij   blijft nog wel thuis deze week. Hij wil zaterdag verjaardag vieren, maar iedereen raadt t af.
Wat de oorzaak is geweest weten we niet. Hoge bloeddruk zit trouwens niet in familie, moeder heeft t wel, maar heeft niets met elkaar te maken.
Ik had m vanmiddag aan de telefoon, en hij klonk goed. Wij wilden zaterdag niet naar verjaardag komen, maar nu voel ik me toch wel beetje 'verplicht' . nouja, we zien wel

dames, ga stoppen. Spreek jullie morgen weer

xxx Bieb

Ja.........!!! wordt morgen 25.....................
nee, dat weten jullie ook wel, ik wordt morgen 31!
Fons moet morgen heel vroeg weg, maar hij kan me dus wel live een fijne verjaardag wensen, dat is ook wel eens anders geweest, zat hij in het buitenland.
Zaterdag vieren we het, met een bbq natuurlijk, dat kan niet anders met dit weer!
En dan is Fons wel thuis en dat vind ik eigenlijk belangrijker!
Heb een heel mooie deck-chair van hem gekregen voor in de tuin. Die we trouwens de afgelopen middagen hebben opgeknapt met zijn tweetjes, we hadden twee stukken in de tuin die de katten als kattenbak gebruikte, die hebben we (lees fonske) afgegraven en daar ligt nu worteldoek met daarover grind in....................klinkt heel lullig maar het is echt mooi geworden!!!

Wat lulllig trouwens dat jullie zo misbruikt zijn voor die verbouwing zeg! Ik herken het wel hoor, volgens mij gebeurd het best veel, maar ik kan er zelf ook niet goed tegen. Heb jij ze een keertje nodig zijn ze nergens te bekennen! Heel flauw!
Ik zou inderdaad als ik jou was ook nog even een weekje lekker niets doen.............zeker met dit mooie weer, en lekker je eitje nog eventjes afwachten.........bij de volgende ben je toch al weer wat ingeburgerd..........

Ik duik zo mijn bedje in, ben helemaal afgeknoedeld........
Kruimel!!! Hoe was het!!!??
Happy! TESTEN! TESTEN! TESTEN!!!! Dikke kus!!!

Meiden tot morgen!!!
Dikke kus!

Hey meiden,

ff een berichtje van mij tussendoor....
Was ff benieuwd naar de rd's van happy, maar nog steeds niks zag ik...... spannend.....
Ik zag dat ik alweer de volgende op de roze wolk was, wat gaat de tijd toch snel he.

Nou, het fotoalbum van het vrijgezellenfeest is af!
moet het alleen nog ff leuk inpakken en klaar!
Morgen komt me vriendin nog, dan ga ik haar nagels doen en vrijdag "de" dag.
Daarna............... rust en aftellen tot de vakantie!

Liefs Phoebe

Meiden, ben pas net thuis pfffff ben doodmoe. Heb ff heeeeeeel vluchtig alles doorgelezen maar ben echt te moe om te reageren sorry sorry sorry......zag dat kruimeltje nog niet was langs geweest ......WAAR ZIT JE ......maak me nu dus officieel zorgen !!!!!!! Rimke bijna jarig he ........................hier nog geen rd s aaaahhhhhhhh word er gek van hoor. Kijk het aan en anders ga ik morgen na mn werk testen   !!!!!! Slaap lekker voor straks en tot morgen. Ga nu ff douchen dan spiek ik nog ff hier en dan lekker mn mandje in ...

Liefs happy

hey meiden

happy: oooooooo nog steeds niet ongesteld, spannend spannend, ik ben gewoon zenuwachtig hoor en ga vanavodn maar lekker vroeg je bedje in meid

kruimels: ik maak me nu wel zorgen hoor waar ben je?

rimke; jammer dat Fons er morgen niet is op je verjaardaga, maar zaterdag vieren jullie het met de bbq, lekker hoor, en vandaag hebben jullie ook weer gebbq, daar is er ook wel het weertje voor hoor, nou een stomme vraag maar dat wat je hebt gekregen voor in de tuin wat is dat? ik weet ook niet meer hoe het heet had er nog nooit van gehoord haha

phoebe: fotoalbum is klaar dat is lekker en vrijdag het feest wel gezellig hoor en ze hebben mooi weertje dan kan de dag helemaal niet meer stuk

bieb: moet je evengoed nog solliciteren ondanks dat je bent aangenomen?/ dan moet je gewoon een brief naar een bedrijf sturen waarvan je zeker weet dat je daar toch niet wordt aangenomen haha, dat maakt toch niet uit

net even samen gedoucht haha lang geleden,
Ik ben gewond, ik heb me hand verbrand tegen een apparaat met kokend water erin en nu is er een stukje vel van me hand en er zit een ontsteking in en het doet verrekte zeer haha, eigenschuld

xxxx linda

ik ben nog niet bijgelezen, dus eerst reactie op 1e berichten.

@april: whahahaha, ik heb de wieg al klaargezet om te luchten, want hij zat nog in verpakking en rook chemisch. Maar hij is niet smerig, want ik heb het beddengoed er niet ingelegd. Kom zeg, de kraamverzorgster mag dat doen.
De kaartjes zijn bijna klaar en de meubels ook, dat is goed.

@linda: Hé, gekkie, ik zit niet alleen over die bevalling te denken. Ik bedoelde alleen dat ik er zo snel mogelijk vanaf wil zijn. Al moet ik zeggen dat ik vandaag oprecht heb genoten van mijn vrije dag en het rondkuieren in huis. Dat heb ik nou ook vaak met vakanties, ik moet wennen aan   het feit dat ik vrij heb, alleen gaan daar soms weken overheen, hahahaa.
Trouwens wat lees ik nu? Joey naar de dermatoloog? Is dat nog ivm de operatie?

meiden ik ben er weer vandoor, we gaan op bedje, tenminste tom gaat slapen en ik ga nog eventjes een boek lezen in me bedje

jacqy: hoe gaat het nu met je oog?? wordt het al iets beter? ik hoop het wel voor je

bieb; jeetje die vriendin is ook nog je ceremoniemeester, zou ik dan toch nog een keertje over na gaan denken en anders even met haar babbelen, maar misschien wil ze ook wel niet met andere mensen erbij praten over het zwanger worden gebeuren omdat niemand het weet en misschien is ze bang dat iemand het dan hoort of zo , ik bedenk ook maar wat

ik ben nu echt weg hoor nog even de winterjassen binnen halen die heb ik gewassen vandaag die kunnen weer in de kast

fijne avond allemaal

xxxx linda

Terug
Bovenaan