klusbabes 23 !!!

nog even snel op Sterretje reageren h

ik bedoelde het niet verkeerd ofzo hoor sterretje wat die bevalling betreft
en joey heeft al heel lang uitslag rond zijn mond en dat wordt alleen maar erger, de ha zegt dat het van zijn speen komt maar ik zeg van niet   want hij heeft zijn speen alleen s'nachts en voor de rest van de dag niet, en in de loop van de dag wordt het altijd veel erger heel erg rood en bultjes en een beetje trekkerig, maar nu moet ie morgen heen en nu heeft ie er al een paar dagen niet zoveel last van dat zal je altijd zien

Ik snap ook erg goed dat je snel van de bevalling en die dikke buik af wilt, want die buik zit nu echt met alles in de weg hahaha, nog eventjes meid

nu ga ik echt echt stoppen hahaha

xxxx linda

@rimke: Lekker gbbq en salades. Wij hebben de bbq nog niet aangehad, maar zijn ook al de hele week maaltijdsalades aan het eten. Komt ook goed uit, heb nu totaal geen zin om te koken, hihihi. Rimke, rimke, ben je in slaap gevallen
@bieb: tjee, dan moet ze op dat moment wel een verdomd goede ceremoniemeester zijn. Gun haar even het voordeel van de twijfel en wie weet draait ze bij als haar huis klaar is. Ik heb dat trouwens ook met een vriendin gehad. En op een dag was ik het zat en heb er iets van gezegd. Wat kon die kinderachtig doen. We hebben nu ook geen contact meer.
Wat je broer betreft kan ik me voorstellen dat je nu toch langs wilt gaan, maar je kunt toch ook morgen of vrijdag gaan? Als zus zijnde hoef je niet pas op zijn verjaardag te gaan.Ik ben wel blij dat het goed met hem gaat.
Je had idd de eerste bevallen klusbabe kunnen zijn. Dat ging destijds zo snel kan ik me herinneren. Maar luister als je kansen met het spoelen nu even groot zijn als toen, hoeven we niet lang meer te wachten.

Jee Phoebe: wat ben je snel met die foto's. RESPECT zeg. En vrijdag is de dag. Oh ben benieuwd hoe het is. De weersvoorspellingen geven voorlopig geloof ik nog mooi weer aan. Laat je ons weten hoe het was.
@rimke: ik las dat je 25 werd en dacht, hè. Ik was er met mijn 2 nijlpaardenpoten ingelopen, hahahaha.
Alvast happy birthaday to you. Nog 2 uurtjes dan is het 31 jaar dat jij het levenslicht zag. Toch vreemd, ooit waren wij die baby's.
@linda: oh, nee ik weet dat je het niet verkeerd bedoelde. ik ook niet, hoor. Trouwens wat rot van die uitslag. Idd gewoon je eigen gevoel volgen, want het moet toch ergens van komen.
@kruimels: hoe was het bij de vk???????

Sterretje, ik moest wel opschieten, we willen het album geven op de trouwdag!

Bieb, wat een verhaal van je vriendin..... ik denk dat sterretje wel gelijk heeft en dat je het even af moet wachten. Ik denk dat ze (onbewust) alleen met de verbouwing bezig is en dat er in haar gedachte even geen plaats is voor iets anders.
Ik kan dat ook hebben, dat ik zo met iets bezig ben in me hoofd dat ik van alles vergeet.
En hele belangrijke dingen hoor, bijvoorbeeld dat me moeder naar de dokter is geweest, of me vriendin een belangrijk gesprek heeft gehad op haar werk.... en dat is dan niet omdat het me niet interesseerd, maar gewoon omdat ik te druk ben met andere dingen in me hoofd. Nu met die bruiloft heb ik het ook, ik vergeet echt alles en iedereen....
Gelukkig weten de mensen om me heen hoe ik ben en neemt niemand het me kwalijk, maar ik voel me er wel eens schuldig over....

Ik heb trouwens een voor mijn vriendin een bola gekocht leuk he!

Liefs Phoebe

@happy: ohohoh, ik vind het zo spannend. Maar zoals ik zei, ik heb er een goed gevoel over. Tot hoe laat moet je morgen eigenlijk werken? Anders moet je morgenochtend even je plas opvangen in een potje. Zit je in ieder geval niet met de vraag of je ochtendurine had moeten gebruiken.
@linda: och, je brengt me op een idee. Ik moet de winterjas ook nog wassen, hihihi. Heb je je vandaag verbrand? Laat morgen die dermatoloog er anders even naar kijken. Ik heb ook eens zoiets gehad en na dagen leek het alleen maar erger te worden. Na zalfje ging het toen weer beter. Trouwens nog bijgebruind na het rondbrengen van de zegeltjes? Ik las vandaag het blad wij en er zat dit keer een blad bij met uitstapjes en raad eens, het sprookjesbos stond er ook in.

Nou, hier kwam ik vandaag helaas niet verder. Moest dingen scannen, maar kreeg het apparaat niet aan de praat. Even mijn man vragen wat ik fout deed. Ach ja, heb wel heerlijk kunnen lezen en morgen is ook weer een dag. Oh ja, morgen moet ik naar de vk.

Sterretje, hoe is het met je...... tiktak tiktak tiktak...... gaat echt opschieten he
Ik ben zo benieuwd hoe je de bevalling gaat   "beleven"

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan