klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

bieb, balen dat het makelaarskantoor niets meer wil doen zeg! Ik zou zeggen, als je het een leuke baan lijkt, lekker doen. Je kan altijd nog verder kijken toch?

Happy, ik snap best dat je er even helemaal doorheen zit! Soms zijn er gewoon van die momenten! Kut joh! Ik heb deze maand ook, gewoon, gedaan. Niets op goede tijd klussen enzo. niet tempen gewoon niets. Was t ook helemaal beu! En nu gaat t een stuk beter! Misschien ook iets voor jou! Maar in iedergeval een dikke knuffel voor jou!!!

Rimke, lage bloeddruk! jeetje meid! en halve dagen gaan werken, wel verstandig! Want het is best zwaar allemaal! Ach.. ze doen t er maar mee hoor! doe rustig aan he?!

er is contact opgenomen met pip over kruimels las ik. Ben benieuwd, maak me best wel zorgen!!

April, snap dat jij je zorgen maakt over het kamertje! Maar jullie hebben toch een 2e keus kamertje??

Sterretje, 39 weken alweer jeetje zeg! Gaat hard. Ben benieuwd hoor!

Linda, toch eczeem bij joey.. balen zeg. nu even goed in de zon ermee. en hopen dat het maar een periode is dat hij er last van heeft!

Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties! Echt leuk!
Ben nog helemaal in de wolken ervan! hihi
Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

@rimke: heb je geen recht op thuiszorg? Want de familie woont niet in de buurt en je man is er vaak niet. Sommige albert heijns hebben trouwens een service waarbij je de boodschappen thuisbezorgd krijgt.
Hoe gaat het trouwens op t eind van de zwangerschap? ik neem aan dat fons dan niet dagen weg is zoals nu, maar korte vluchten krijgt, niet.
Helaas ik heb hem niet gevangen, april was me voor.

Korter weg dan dit kan bijna niet.............hij is gisterochtend vertrokken en vertrekt zo weer uit Atlanta, dus morgenochtend weer thuis...........
Thuiszorg gaat me nu nog wat te ver, ik ben nog mobiel, en de supermarkt is hier achter......en hebben ook bezorgservice trouwens..........nee dat gaat nog wel.........hoop ik! Tot nu toe wel in ieder geval!
Er komt nog een ijsje die kant op hoor!

Jacq: tuurlijk ben je nog steeds in de wolken meisje, lekker genieten dus!!!!

I

Hahahaha, onze druktemaker heeft even speelkwartier, mijn hemel! Sterke beentjes al hoor!!! Au!!!!!

@rimke: maar hoe doe je dat als je uitgerekend bent? ik neem aan dat je fons bij de bevalling wilt hebben?

@jacqy: heerlijk dat mijmeren over de bruiloft en het uitzoeken van locaties, kleding, etc. Wij hebben onlangs onze katoenen bruiloft gevierd. (hahaha, zo noemen ze het als je 1 jaar getrouwd bent.)

he meiden,

wat een gezellig geklets hier. het lijkt net of wij zwangeren soms niks beters te doen hebben hahaha.

april wat fijn dat toch alles oke is met de niertjes en dat er verder geen medicatie hoeft plaats te vinden. ook wij gaan voor 2 namen. 1 roepnaam en een jongen vernoemen we naar de oma's en een meid naar de opa's . ja dat kan ook. we hebben een beetje gehutseld met wat letters, want ga me kind geen maria of adriana noemen. want zo heet ik zelf ook voluit bleggggggg. om te kotsen hahah. maar ieder zijn mening hoor

sterretje nog uit te houden met 39 nwk, ik vind het best zwaar met dit weer, vooral omdat er nu nergens koelte lijkt te zijn. wil het liefst me hond achterna en de vijver in duiken hahaha

rimke. pff toch ff wat minderen dus van de vk. weet dat werk altijd lastig is om dit te melden, maar goed het is niet anders. die van mij is a af en toe ook zo druk. ook indd als ik lekker aan het relaxen ben of net wil gaan slapen hahaha

happy meid. snap het best. hoop dat je alles deze maand lekker los kan laten en dat er dan snel resultaten zullen zijn. of net wat april zegt aan de ovu testen.

jacqy lekker aan het dromen over de bruiloft. gut deze zomer ben ik al weer 2 jaar getrouwd. gaat zo hard.

bieb, zou voor deze baan gaan en met in je achterhoofd dat het maar voor een half jaar is en dan lekker verder zoeken. je bent dan tenminste wel ff voorzien, want neem aan dat je maar voor een half jaar een ww heb toegekend gekregen en als je indd weer een half jaar werkt heb je opnieuw recht op ww.

linda jammer dat je weer met een zalfje bent afgescheept, maar wel fijn dat joey met dit weer minder last heeft.

hier vanmorgen de boodschappen gedaan en een was buiten gehangen. me eigen kleding. ga nog niet verder met de babywas. eerst die 1e nog verder strijken. en dan pas de voglende was. tip van sterretje hahahaha
daarna lekker weer onder de parasol niks gedaan en dat werkt het best. vanaaf lekker met me voetjes in een teiltjke soda, kunnen ze lekker weken en gaat het vuil eraf hahaha. kan er niet goed bij met wassen.
me mannetje komt eraan, dus gaan we lekker frietjes eten. mmmjammie heb honger. vandaar dat ik zoveel het woord lekker gebruikt hahaha,

dus meiden. fijne aaf.

xx bambi

Bambi; Ha ha, ik ben benieuwd hoe creatief jullie zijn geweest, want wij zitten ook met Maria................ Zou ook niet mijn eerste keus zijn, maar ja we willen onze dochter toch naar de oma's noemen.............

April

he april,

ja lastig dat maria gedoen. mijn moeder heeft maria adriana en me schoonmoeder adriana. dus vrijwel het zelfde. maar kon echt geen leuke meidennaam daar van maken. dacht nog aan adrienne of op zijn engels. adrian maar nee niet echt mijn ding. toen zijn we gaan hutselen en kwam er een leuke moderne engelse jongensnaam uit.
dit met de namen van de opas ook gedaan en daar kwam echt een super meiden naam uit. dus probleem opgelost. maar ga dus niet zeggen wat en wie hahaha. jullie moeten nof ff geduld hebben dus. ben ook wel benieuwd naar jullie namen hoor.

denk dat sterretje een korte jongensnaam van 3 letters heeft.

ga weer verder tv kijken

Terug
Bovenaan