klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Bambi; Aha, maar dat is dan dus de roepnaam geworden of niet? Wij hebben nl geen dubbele naam, maar de tweede naam is meer doopnaam. Maar bij jullie is dat anders of niet?

Zo, pizzaatje naar binnen geschoven..............had mijn fruit al gehad hoor! had geen puf om nog te koken...........en ons kindje heeft even genoeg gehad.........zometeen ga ik op april lijken..............................GRAPJE!!!!!!

Sterretje: het is natuurlijk de bedoeling dat fons bij de bevalling is............ga al huilen bij de gedachten dat het niet zo zou zijn. Helaas is er geen peil op te trekken. We hopen dat uk wacht op 30 augustus...........daarna is fons 4 weken vrij.........maar als het eerder is..........tja...........bellen en hopen dat hij zo snel mogelijk terug kan komen en ik geen stortbevalling krijg...........

Bambi: ook lekker alle was weg gewerkt.........ik ook vandaag! Hoe waren de frietjes????
Tja, die tweede naam, mijn moeder heet marlies, mijn schoonmoeder adriana.............hahahahaha, mijn vader heet hans en mijn schoonvader heette jan, Johannes dus..........wij doen alleen bij een jongetje een tweede naam omdat fons zijn vader overleden is, maar dan wel naar de twee opa (johannes dus..........hoe erg ook) en bij een meidje doen we geen tweede naam...

April: ook al maria adriana..........gek wordt je er van!

ooh rimke lekker hoor pizza. ja het is bij jou toch te hopen dat je uk blijft zitten tot na de uitgerekende datum dus. maar jou 2e naam past beter bij de 1e denk ik omdat jij toch een nederlandse naam kiest. als het goed is dan hahaha

april, neem wel als 2e naam hoor. 1e naam is zowel bij meid als jongen niks met vernoemen te maken., dopen doen we niet. wij zijn niet gelovig. ben zelf wel gedoopt vandaar het maria adriana hahahahah. daa hebben ze ook diana van gemaakt, dus zelfs dan is het nog geen slechte zaak, hahaha

grrr me kat schijt elke keer in de tuin. heb 2 katten met witte poten komt er 1 binnen zetetn met 4 zwarte poten . gatver wat een smeerlap.
ga vanaaf got talent kijken en zo gtst. ben een beetje moe ineens maar heb geen zin om nu al te liggen.

Rimke; als de vk zegt dat je halve dagen beter kan gaan werken, zou ik dat zeker doen. gezondheid gaat boven alles.Helaas voor je werkgever vindt ik dan hoor

Als mijn vriendje de kans krijgt om te werken dan doet hij dat. Ivm extra centjes. Soms wordt ik er ook wel boos om hoor, maarja, kan m niet tegenhouden. Ik profiteer er ook van, althans hij doet t nu speciaal voor de bruiloft. Maandag wil hij ook werken, maar volgens mij hoeft dat niet gna gna

Nou, heb makelaar gebeld dat ik toch de baan aanneem. Maar dan wel voor 36 uur. 32 uur ook wel fijn, maar kan nu wel de centen gebruiken, kan altijd nog minder. En kan altijd tussendoor voor wat anders zoeken. heb de voicemail ingesproken, ben niet meer teruggebeld, maar ga er vanuit dat ze mijn bericht heeft gehoord. Dan wil ik niet een halve dag per week, maar 1 dag in 2 weken, veel fijner. Zal wel goed komen verder. Tot nu toe een goed gevoel dat ik ervoor gekozen heb

En vanmiddag eitje bekeken en ik heb er zelfs 2!!! kans dus op een meerling haha. Hoeft natuurlijk niet alle2 bevrucht te worden, maar wel grappig. Mijn vriend zegt nu al, sje, dan moeten we alles 2x aanschaffen haha. Dinsdag weer terug, dan krijgen we samenlevingstest. Moet dus maandagavond spoelen en dan sexen. Ook afgesproken zaterdag, ze dacht dat dat nog iets te vroeg was, maar ik doe t gewoon, Kan ik oefenen met dat spoelen haha. Als het spoelen nu werkt, en het slijm is minder zuur, maar ik ben nu niet zwanger geraakt, dan is het normaal dus dat een half jaar gespoeld wordt. Als dat nog niet helpt dan worden er verdere stappen ondernomen. Mochten ze nu zien dat het niet helpt, dan gaat er nu gelijk wat gebeuren, inseminatie oid.Nouja, we proberen het nu eerst maar, dan zien we wel verder.
Haha ik krijg een tweeling ;-))))

Ik zou wel 2 namen aan ons kindje  geven. Mijn vriend is van huis uit katholiek en heeft 3 namen, mijn ouders zijn katholiek maar ik niet, maar heb ook 2 namen, en wil ons kindje (of meer?) ook 2 namen geven.

Ik heb  trouwens antwoord van Pipstip:
Geeft niet hoor dat je me hier even een berichtje stuurt. Ik had van de week nog contact met Kruimels en alles was super! Ze is geloof ik erg druk en daarom niet zoveel online.

Maar ik weet dus niet of Pip na de echo contact met Kruimels hebt gehad, dus heb haar dat nog even gevraagd. maar volgens mij is alles goed dus! pff gelukkig

Woont er iemand in t zuiden en kan voor mij een bruidsboeket maken? sjonge, schandalig wat ze daarvoor vragen. 100-150 euries en nog zonder corsage volgens mij. Ik denk dat ik zelf maar ga knutselen, gooi dat boeket toch s avonds naar de nog niet getrouwde dames haha

Hoop dat Phoebe een leuke dag heeft vandaag

Jacqy; ik weet niet of je al had geantwoord, maar hou je nog rekening met een zwangerschap ivm je trouwen? en neem je de achternaam van je a,s aan. Ik wel hoor, sommige doen dat niet, maar zo ouderwets ben ik wel haha, behalve als hij poepjes ofzo zou heten hihi

Bieb; Wat fijn dat je de knoop door hebt gehakt, goede beslissing denk ik. Nu dus echt officieel, van harte gefeliciteerd!
Enne twee eitjes, jippie, dat is goed nieuws. Nu dus spoelen en dan lekker klussen, ik ga voor je duimen, spannend hoor.
Sterretje kan vast wel een boeket voor je maken, die woont toch in het zuiden

Jacqy; Weten jullie nou eigenlijk al een datum, dan houden we die alvast vrij, ha ha. Leuk hoor om met de voorbereidingen aan de slag te gaan.

Fijn dat Pip nog met Kruimels heeft gesproken,waarschijnlijk gaat alles dus goed met haar?

Allemaal een fijne avond
April
Oja Rimke, hier ook een Johannes, wahahaha..................

hehe hier ben ik weer even
wat heb ik het druk gehad maandag tennis, dinsdag vriendin langs geweest, woensdag motor rijden en schoonheidspecilaist, donderdag verjaardag, en nu benik net lekker vrij... denk ga ff kijken hoe het met de meiden is, maar ze hebben lekker gekletst..... heb 23 niet meer gelezen..
maar wat ik van hier heb meegemaakt is JACQY: gaat trouwen en het liefste in het efeteling hotel... ik woon in de buurt van de efteling ongeveer een 15 min rijden.... maar ik heb gemist hoe hij je gevraagd heef dus vertel, voor de rest is kruimels spoorloos, en alle zwangere houden vocht vast,....... ja hoe kan het ook met dit weer kunnen jullie nog wel het hoofd koel houden...
STERRETJE: spannend of niet ben zo benieuwd je bent de eerste die gaat bevallen..... HAPPY: klote weer ongesteld, en wat betreft die medische molen ik zou het doen je krijgt er spijt van denk ik als je over een paar maanden nog niet zwanger betn en je komt dan daar en het kan met simpele ingrepen verholpen worden, hoeft natuurlijk niet en en er hoeft natuurlijk ook niks aan de hand te zijn. in ieder geval ik ben blij dat ik binnekort weer kan....... ik vertel je mijn ervaringen....
PHOEBE: veel plezier op de bruiloft...
RIMKE: nog van harte met je verjaardag............... leuke dingen gehad?
BIEB: de baan aangenomen spannend ben benieuwd....

voor de rest wij moeten morgen weer naar een huis gaan kijken ben echt heel benieuwd heb gehoord dat het van binnen heel mooi is dus jullie horen het nog, morgen naar mijn beste vriendin en zondag naar schoonouders en naar een verjaardag en dan eten bij mijn zus voor moederdag en maandag lekker zwemmen aan de maas en daarna bbq bij vrienden dus weer druk... en we hebben klusweekend haha...

o ja nog even over de behaarde dames ik denk ook wel dat de vk al wel meer gezien heeft anders zou ik het gewoon aan me man vragen of aan me zus of moeder.....

iedereen een fijne avond

liefs anoeska

Whahahahahaha!!! Is toch verschrikkelijk.................waarom is dat eigenlijk allemaal zo, dat vernoemen enzo................ik begrijp het niet............het is dat fons het graag wil, en dat begrijp ik ook, vanwege zijn vader.......
En idd Bambi, bij ons hollandse namen voorop!

Bieb: twee eitjes...........!!! WAUW!!! Een tweeling..........fantastisch, mijn eerste zwangerschap waren er twee, zou over 3 weken uitgerekend zijn, maar waarschijnlijk had ik ze nu al in mijn armen gehad (een tweeling zwangerschap draag je nooit helemaal uit....) .............tja, niet te veel bij nadenken.........
Hoop voor je dat het spoelen morgen wat lukt, en dan lekker klussen voor je leven!!
You go girl!

Anoeska; Spannend morgen naar een huis kijken, staat het huis in hetzelfde dorp als waar jullie nu wonen? Hmm waar woon je ook alweer, vlakbij de efteling..... Maar wacht eens even de efteling is toch in het zuiden, dan kun jij het boeket van Bieb wel maken, ha ha.................

Rimke; Ik vind het wel mooi hoor om een tweede en/of derde naam als vernoeming te kiezen. Maar ja die maria's en johannes, dat is wel een beetje jammer............

April

Terug
Bovenaan