klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

hallo lieverds,

sorry dat ik zo'n poos niet geweest ben.
ben zo ontzettend druk met van alles en nog wat.
Af en toe nog zo'n beroerd dagje er tussendoor, zoals vandaag, bah.
ver gaat het ontzettend goed hoor!
afgelopen woensdag de 12 weken echo gehad en alles zag er super goed uit.
de kleine bewoog behoorlijk en staat duimend op de foto, zooo lief!!!
de nekplooimeting was perfect en geen vergroot hoofdje, er zijn in het verleden namelijk 2 kindjes met een waterhoofdje geboren in onze familie, dus dat was een pak van m'n hart.
ook word er aan het eind van de echo een soort berekening gemaakt met de kans van 1: de zoveel dat je kans hebt op een kindje met een afwijking.
Op mijn leeftijd zou dat ongeveer rond de 1: 650 moeten zitten en bij mij was dat percentage 1:6000 zoveel, dus echt beter kan gewoon niet.
ik was zo gelukkig, dat de tranen over m'n wangen stroomden.
dit was even een versnelde samenvatting hoe het hier gaat, ik heb nog helemaal niks bijgelezen, want ik barst van de hoofdpijn vandaag.
morgen is m'n vriendje jarig, dus dan heb ik ook haast geen tijd, maar kom binnenkort weer even bijkletsen, beloofd!
dikke kus van kruimels en hoop dat het met iedereen goed gaat!
doei doei

@rimke: Johannes vind ik op zich wel een mooie naam.
@bambi: je hebt het voornamelijk over meisjesnamen.

Wat maria betreft daar zijn een heleboel afgeleide namen van, zoals miriam en zo, misschien is dat iets.

@bieb: goed om te weten dat alles goed is met kruimels en pip. En toch aan de slag daar. Ach ja, je kunt nu een half jaar vooruit en in de tussentijd kijken voor iets anders.

@bieb: dat zou wat zijn een tweeling. Ben je misschien wel in 1 keer klaar.
@bambi: ik las dat je mijn advies opvolgt, leuk om te horen.
@april: je woont in het zuiden zei je?

@kruimels: goh meid, ik ben blij dat het goed met je gaat, maar wat heb je ons laten schrikken zeg. Gefeliciteerd met je mannetje en super dat de echo zo positief was.
@anouska: goh meid, wat heb jij een druk leven. Ik wordt al moe als ik het lees. Wel spannend met het huis. Hou je ons op de hoogte.

Verdorie, ik kan nog geen 2 dingen onthouden, weer lezen

Jippie, Kruimels is weer terug! Jeetje meid we hebben ons echt zorgen om je gemaakt, wil je ons de volgende keer niet meer zo lang in spanning en onzekerheid  laten

Sterretje; Ik in het zuiden, ha ha dat heb je toch echt mooi mis!

Fijne dag
April

Ola meiden,

Heb niet bijgelezen want het is echt te veel en ik moet naar mn werk toe zo. Zag iig dat kruimeltje weer boven water was....Je hebt ons wel laten schrikken hoor, we waren echt ongerust, nooit meer doen he hahaha. Zie je jij hebt nu al een soort van meldingsplicht .........Hier alles goed. Gaat wel iets beter maar ga er deze maand echt niet op letten. Misschien volgende maand weer. In principe valt het ook allemaal nog wel mee want ben er natuurlijk ook twee maanden tussenuit geweest en heb zeker mn portie spanning de afgelopen maaanden wel gehad ............Komt allemaal wel goed en dat gevoel heb ik ook echt maar wordt er op dit moment gewoon een beetje moe van  Meiden een hele fijne dag. Ik weet niet wanneer ik er weer ben want vanaaf ben ik er niet, misschien red ik het om tussendoor langs te komen en morgenochtend stap ik al om 7 uur in de auto want ga naar groningen toe. Daar zitten mn schoonouders in een huisje dus daar gaan we een dagje heen. Ach naast de deur he, het is maar drie uur rijden pffffff. Kunnen we wel gelijk de nieuwe tom tom uitproberen haha. Tot een keertje dus hihi

Knuf happy

O ja kruimeltje gefeliciteerd met je mannetje .....

Wil iemand nog mn nieuwe nod op de wolk zetten ? Is 5 juni ......

Kusssssssssssss

goeiemorgen meiden

daar ben ik weer, ik heb gelezen en ik heb maar een briefje erbij gepakt want anders was ik alles alweer kwijt haha

Happy; een dip meid, kan ik erg goed inkomen, en het proberen los te laten is erg moeilijk ik heb het daar ook moeilijk mee gehad maar nu gaat dat goed bij mij, Als je je er nog niet goed bij voelt om de mmm in te gaan dan moet je dat nog niet doenmeid je moet je er wel goed bij voelen, Ik hoop dat jeje vandaag weer iets beter voelt

Sterretje: wat las ik nou steken in je rug?? spannend spannend, je weet maar nooit, haha ik moest wel lachen dat je je man 3x had gebeld en toen pas opnam en dat je toen had gezegd nou gelukkig had ik geen weeen hahahaha, en ik heb niet naar me verbrande hand laten kijken bij de dermatoloog, er zit nu een soort korstje op dus dat gaat beter

april; ik las dat je onrustig bent en slecht slaapt, en dat je over je kinderkamer inzit, daar kan ik inkomen, van de week wel weer bellen hoor meid, ik vind dit gewoon belachelijk van die winkel, en ik las dat de kaartjes zijn besteld die komen volgende week, dan wordt het echt he hahaah
Jullie hadden het over doopnamen, Joey zijn doopnamen zijn: Johannes Simon Maria
Johannes van mijn schoonvader en Simon maria van mijn vader
Mochten wij een meisje krijgen dan worden de doopnamen waarschijnlijk: Catharina Margretha Maria, dat zijn de doopnamen van mijn moeder

Bieb; 2eitjes gemeten wauw een meerling haha gelukkig was alles goed, en vandaag mag je beginnen met spoelen las ik ik ben benieuwd hoe dat gaat, en vandaag dus niet met de trein naar zandvoort toe las ik, Hoe gaat het met je broer?
Je hebt wel de baan genomen las ik maar wel balen van het salaris, maar goed je weet maar nooit misschien dat je nog opslag krijgt
en je uitslag is weer terug, ik zou er evengoed nog een keertje naar laten kijken als ik jouw was

Rimke: belabberd las ik, waarscijnlijk gewoon van de warmte, de vk is geweest en je bloeddruk is iets te laat en je houd vocht vast dus minderen met de chips meid haha
de baby zit 2,5 week voor op schema wauw dan doet ie zijn best met groeien, en je moet halve dagen werken op advies van de vk, helemaal geen slecht idee meid, je moet echt aan jezelf denken

jacqy: nog helemaal in de wolken hahaah, heel erg leuk, hebben jullie al een datum?

bambi: deze zomer alweer 2 jaar getrouwd las ik, wat gaat het toch snel he, Ik ben in december alweer 5 jaar getrouwd haha
haha je hebt de tip van sterretje opgevolgd eerst de babywas strijken en daarna weer verder met wassen, heel goed dan hou je een beetje overzicht, en was het lekker met je voetjes in de soda?

anoeska; druk druk druk las ik meid, tennissen, motorrijden verjaardagen pff, en vandaag weer naar een huisje kijken ik ben benieuwd, we horen wel hoe het was, en jullie hebben weer een druk weekend voor de boeg las ik wel erg gezellig en het wordt nog steeds mooi weertje heel veel plezier meid

kruimels: was je er weer even we hadden spoorloos en vermist al in geschakeld, gelukkig gaat het allemaal goed met je en was de 12 weken echo ook goed
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend vandaag veel plezier, en je voelt je ook nog af en toe beroerd, maar zolang het met af en toe blijft is het wel te overzien toch?

nou meiden ik hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad, Ik ga zo even boodschappen doen want wij gaan maandag bij me tante bbq, en we moeten zelf vlees meenenem dus dat moet ik effe halen, wat een heerlijk weertje zeg, echt genieten
morgen moederdag bleh kutdag sorry, een dubbele rotdag morgen , 1ste pinsksterdag is de dag dat mijn moeder is overleden het is dan wel niet de datum maar wel de dag en het is ook nog moederdag, maar goed niks aan te doen, en dan moeten we morgen gezellig aanzitten bij me schoonmoeder blegh maar ja

meiden iedereen een fijne dag en ik probeeer vanmiddag nog eventjes te komen

xxx linda

Terug
Bovenaan