A
Anoniem
Guest
hallo lieverds,
sorry dat ik zo'n poos niet geweest ben.
ben zo ontzettend druk met van alles en nog wat.
Af en toe nog zo'n beroerd dagje er tussendoor, zoals vandaag, bah.
ver gaat het ontzettend goed hoor!
afgelopen woensdag de 12 weken echo gehad en alles zag er super goed uit.
de kleine bewoog behoorlijk en staat duimend op de foto, zooo lief!!!
de nekplooimeting was perfect en geen vergroot hoofdje, er zijn in het verleden namelijk 2 kindjes met een waterhoofdje geboren in onze familie, dus dat was een pak van m'n hart.
ook word er aan het eind van de echo een soort berekening gemaakt met de kans van 1: de zoveel dat je kans hebt op een kindje met een afwijking.
Op mijn leeftijd zou dat ongeveer rond de 1: 650 moeten zitten en bij mij was dat percentage 1:6000 zoveel, dus echt beter kan gewoon niet.
ik was zo gelukkig, dat de tranen over m'n wangen stroomden.
dit was even een versnelde samenvatting hoe het hier gaat, ik heb nog helemaal niks bijgelezen, want ik barst van de hoofdpijn vandaag.
morgen is m'n vriendje jarig, dus dan heb ik ook haast geen tijd, maar kom binnenkort weer even bijkletsen, beloofd!
dikke kus van kruimels en hoop dat het met iedereen goed gaat!
doei doei
sorry dat ik zo'n poos niet geweest ben.
ben zo ontzettend druk met van alles en nog wat.
Af en toe nog zo'n beroerd dagje er tussendoor, zoals vandaag, bah.
ver gaat het ontzettend goed hoor!
afgelopen woensdag de 12 weken echo gehad en alles zag er super goed uit.
de kleine bewoog behoorlijk en staat duimend op de foto, zooo lief!!!
de nekplooimeting was perfect en geen vergroot hoofdje, er zijn in het verleden namelijk 2 kindjes met een waterhoofdje geboren in onze familie, dus dat was een pak van m'n hart.
ook word er aan het eind van de echo een soort berekening gemaakt met de kans van 1: de zoveel dat je kans hebt op een kindje met een afwijking.
Op mijn leeftijd zou dat ongeveer rond de 1: 650 moeten zitten en bij mij was dat percentage 1:6000 zoveel, dus echt beter kan gewoon niet.
ik was zo gelukkig, dat de tranen over m'n wangen stroomden.
dit was even een versnelde samenvatting hoe het hier gaat, ik heb nog helemaal niks bijgelezen, want ik barst van de hoofdpijn vandaag.
morgen is m'n vriendje jarig, dus dan heb ik ook haast geen tijd, maar kom binnenkort weer even bijkletsen, beloofd!
dikke kus van kruimels en hoop dat het met iedereen goed gaat!
doei doei