klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Zo, goedemorgen!
Voordat ik zometeen naar de VK moet (hadden de afspraak maar gewoon laten staan), nog eventjes lezen en schrijven hier!

Sterretje: lekker geslapen!? Heerlijk joh, dat had je ook eens verdient!
Mamoetje: jeetje.........ik weet dat zwart bloed oud is en roze en rood vers........ik zou het toch eens aan de gyn vragen! En dat is idd wel een heel vroeg eitje op dag 6.........
Linda: lekker kleren kopen zometeen en vanavond weer de reiki mevrouw, hoop dat het wat helpt!
Bieb: hahahahaha! Hebben jullie al namen! Geestig........altijd handig hoor, om op tijd te zijn met dat soort dingen!
Happy: weer zo'n hoofdpijn! Is je bloeddruk nog wel goed? Want van een verhoogde bloeddruk kan je ook hoofdpijn krijgen he............en je hebt het zo druk............doe toch eens rustig mens!
Kruimeldief: ben het met sterretje eens hoor, je hoeft toch niet telkens hele epistels te schrijven? Je moet doen waar je je fijn bij voelt!

Ga heel even mannetje uitzwaaien...........

Zo, fonske is weer vertrokken, is zaterdag weer terug.

Anyway, ik moet zo dus weer naar de VK. Gewoon routine afspraak die is blijven staan.
Heb vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens 7,5 uur achter elkaar geslapen!
Hoera!!! Ben blij dat ik het nog wel kan...................
Heb nu wel koppijn dus heb net een grammetje paracetamol ingenomen en hoop dat het gaat zakken. Kon gisteren gelukkig iets eerder weg van het werk want het was erg rustig, dus inplaats van half 12 kon ik om half 10 al weg! Ik lag dus om 11 uur op bed!

Van het weekend heb ik nu twee halve dag diensten. Om 7 uur beginnen (tjezus wat is dat toch vroeg!) maar dan wel om 11 uur klaar! Dan zou ik eventueel nog een slaapje kunnen doen van 12 tot 2!

Nou goed, ik ga eventjes douchen. Vanmiddag na de VK ga ik even naar Amersfoort om naar de katten van mijn zus te kijken, die zijn met vakantie voor het eerst sinds ze die beestjes hebben dus ik ga even kijken of ze wat aandacht nodig hebben. Verder past de buurvrouw daar op maar dit wordt even quality-time...............tot later!!

hey meiden

zo me pa heeft weer twee nieuwe overhemden en 2 nieuwe broeken, joey heeft het heel leuk gehad op de chreche en ik ga vanmiddag even in de bank want ik ben moe hahaha, ik heb vannacht gigantisch gedroomd dat ik werd overvallen en dat een zakkeroller mij had bestolen pffff ben je wel bezig hoor zo in je slaap haha

sterretje: lekker geslapen las ik lekker meid dat heb je wel verdiend hoor na al die slechte nachten, en ik doe aan yoga maar ben nu 3 weken niet geweest, 1x had ik geen oppas en de andere 2x was de lerares op vakantie maar gelukkig mag ik maandagavond weer heen

rimke; wat lekker dat je al om half 10 naar huis toe mocht gisteravond in plaat van half 12 dat scheelt toch weer 2 uurtjes, Fons is weer weg las ik maar zaterda is ie er alweer,
Succes vanmiddag bij de vk, en bij je zus haar poesjes

happyu: ik snap wel dat je gesloopt bent na zo'n dagje werken pfff ik doe het je niet na, hopelijk zakt je hoofdpijn weer weg meid, succes

nou meiden ik ben weer foetsie ga verder aan me eten, ik ben er vaanvond misschien nog effies voordat reiki komt

xxx linda

Mamoetje; wat raar zeg, zo snel je eitje. Ik zou toch zeggen dat je cyclus wel erg in de wap is. En dat zwarte, dat zou toch betekenen dat dat oud bloed is. Hmm vreemd, toch maar eens de huisarts bellen
Nog gefeliciteerd met de beker!
Ik heb nu wel 2 eitjes maar dat hoeft niet te betekenen dat ze alle2 bevrucht worden, ben al blij als er 1 bevrucht wordt haha

Happy;weer last van hoofdpijn? Rustig aan dan maar

Linda;misschien voel je je wel zo druk omdat je al 3 weken geen yoga hebt gedaan. Misschien daarom hartkloppingen? Ik moet zeggen dat ik er niet veel last meer van heb gelukkig. Heel af en toe nog.

Rimke; wel vroeg beginnen maar ook weer vroeg klaar! Kan je fijn nog even een middagdutje doen. En hoe was het met de katjes?

April; en weet je al wanneer de kamer geleverd kan worden?

Sterretje: het wordt nu wel erg spannend….nog een paar dagen (officieel)

Vanmorgen te laat opgestaan, half 10. Heb een kop als een spons. Heb wel de slaapkamers gestofzuigd en even snel naar de supermarkt, maar verder doe ik niets vandaag. Morgen toch maar gewoon om 8 uur opstaan, dan voel ik me wat fitter. Wil trouwens morgen weer gaan rennen

Ik wil nog wel een paar dingen gedaan hebben, voordat mijn ‘vakantie’ erop zit:
-kledingkast uitmesten
-ramen lappen, boven, beneden, binnen en buiten. Meestal als ik beneden heb gedaan, dan heb ik boven geen zin meer…..
-koelkast uitsoppen
- en sokkenla uitmesten….

Haha genoeg te doen…..

Net laatste wijziging trouwkaart doorgegeven, even wachten op proefdruk en dan bestellen!

Net belde mijn zus. Haar huis komt morgen op Funda. Nou ik wist niet eens dat ze het te koop ging zetten, en zij zei dat ze het wel gezegd had. Nou dus niet, zie r toch ook niet zo vaak. Maar maakt niet uit, hoop dat t snel verkocht wordt.

Anouska, ben je al terug van fert.arts? hoe was t?

He meiden!

Ik heb vandaag lekker mijn roostervrije dag! Heerlijk! en toen dacht ik, eerst weer eens even tijd maken voor jullie! Ben al een paar dagen niet geweest! Gewoon te druk gehad.

Kruimel, de controle in het zh was goed dus. En nu verder bij je ha. Fijn dat je een goede ha hebt! En bevallen ook in t ziekenhuis las ik. Vind je dat wel fijn? of had je t liever thuis gedaan? Dank je voor de felicitatie! Als het goed is ga ik 16 april trouwen! heb er helemaal zin in! hihi

Happy, je mannetje heeft een reischeck gewonnen! jippie! Lekker een weekendje weg ervan! heerlijk hoor! Het afvallen gaat redelijk goed. Langzaam, maar het gaat wel goed. Hou veel vocht vast, dus dat is iets minder...

Bieb, de samenlevingstest was goed las ik! fijn hoor! Nieuwe kansen! Ik duim voor je dat je weer snel zwanger bent! Dan ben je ook lekker zwanger op je trouwdag! en nog 2 weken vrij! heerlijk hoor! zou t ook onzin vinden als je nog die 2 weken werk zou moeten zoeken!

Linda, weer hartkloppingen gehad las ik. Dat is niet zo goed he! Hou je wel rustig hoor. en weer spaarzegeltjes rondgebracht las ik. En die reiki mevrouw komt weer. Is maar goed ook, je hebt rust in je lichaam nodig!

Rimke, jeetje meid gaat niet zo goed met jou he! Verstandig dat je halve dagen gaat werken. Hoop dat het dan een stuk beter met je zal gaan!

Phoebe, ook op t wachtbankje! nog een weekje he?! dan weten we weer meer! En lekker bijna op vakantie! Is alle stress van de bruiloft alweer weg?

April, je kamertje is in nederland! Wie had dat nog kunnen bedenken, dat ie gewoon nog op tijd zou komen!! jippie!!!

Sterretje, nog steeds aan t wachten??

Hier alles goed! Gisteren lekker een stuk gewandeld, kilometer of 6. heerlijk en gezellig!
Verder rustig zitten op t wachtbankje! ben weer benieuwd!

Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

@linda: Er stond me idd iets bij dat iemand yoga deed, maar je was geloof ik net begonnen, niet? Lekker geshopt en je lag alwéér ín de bank, hihihi. Je bedoelt op de bank. Maakt niet uit, je hebt in ieder geval even heerlijk gelegen.
@bieb: ach, dat is nog een kort lijstje. Hé, die ramen boven komen dus nooit aan de beurt? Misschien een idee om nu boven eens te beginnen, hihi. En wie weet kan jouw vriend net als die van bambi voorspellen dat het nu raak is.
@rimke: gelukkig lekker geslapen en eerder naar huis kunnen gaan. Jij hebt het óók verdient.
@jacqy: aha, jullie hebben de datum al, dat maakt het wel weer wat definitiever.  En lekker gewandeld hoor ik.

Of ik al ben aan het wachten? Ik wacht nergens op, haha. De baby heeft me namelijk al verteld dat hij lekker nog een paar dagen wil blijven zitten. Ik denk pas dat het halverwege of eind volgende week zover is. De vk wil in ieder geval volgende donderdag kijken hoe het er daaronder voor staat (inwendig onderzoek, bleh), omdat ik dan al bijna week 41 inga. Vandaag in ieder geval weer heel actief geweest. Het wisselt zich echt per keer af, maar het lijkt vandaag een stuk koeler en dát scheelt.

jacqy; wauw, 16 april trouwen. Leuk hoor. Ben je al dingen aan het regelen? Ik kan je wel tips geven hoor haha

sterretje; dus je kan al communiceren met je baby?? haha

Dames, zullen we een weddenschap afsluiten wanneer de baby van Sterretje komt??
Ik zeg: ...ehh ef denken....
22 mei

Terug
Bovenaan