klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Nou er kwamen weer enkele dames voorbij gerend onderweg naar het werk.
En ik denk dat ik zelf ook maar eens aan de slag ga.
dikke

Goedemorgen meiden,

Iedereen is inderdaad weer aan het werk volgens mij! Maarja, er moet ook brood op de plank he..................

Sterretje: floradix is een soort en met van roosvicee met allerlei vitaminen en mineralen........je schijnt er energie van te krijgen......ik ben benieuwd.......
ik denk trouwens dat je kindje deze week al komt hoor, dus vanaf vandaag tot volgende week vrijdag en dan schat ik in ehm..............maandag! Maandag is het de 19de......dus ik denk dat jullie ukkie dan komt, ik heb altijd gedacht dat het een jongetje wordt, maar ik switch toch naar een meisje............waarom? Geen flauw idee.........
Wat ga je doen vandaag??

Happy: gelukkig was je bloeddruk goed meid! Ik heb nu ook al voor de tweede dag koppijn dus misschien was het het weer wel ja, nu is het hier veel koeler dus ik hoop dat mijn hoofd dat ook door krijgt!
Werkze meisje!!!

Linda: is er bij jullie nog geen druppel gevallen? Goh, het regent hier volgens mij de hele morgen al.......hoe was reiki??

Phoebe: volgende week dus al op vakantie! Joepie!!! Wat een ontzettend zalig vooruitzicht! De voorpret is al leuk, zonnebrand enzo kopen...........tenminste, dat vind ik altijd........whahahaha!!!

Bieb: lukt het met al je klusjes in huis?? Is het nu wel mooi weer voor he?

Bambi: voor jou zou het nu qua weer ook beter moeten worden of is het bij jullie nog steeds zo broeierig?

Ik spring zo even onder de douche, dan ga ik even boodschapjes doen maar tussen door ben ik hier vast te vinden!

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  ?
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje

@rimke: ik was zelf met de weken aan het tellen. Morgen ben ik 40 weken, dus idd of week 40, maar misschien nog week 41.
Dat floradix klinkt interessant. Ik zal het onthouden, wie weet voor na de bevalling, met al dat gehuil.
Fijn dat je hoofdpijn over is. En eindelijk weer weer om iets te kunnen doen.
Wat ik ga doen?
Ik heb net iets van mijn werk uitgewerkt   wat ik anders in september had moeten doen, maar dan ben ik het én vergeten én dan heb ik andere dingen aan mijn hoofd. Verder ga ik zo de klapper van het huis/hypotheek/etc. ordenen. Die is een keer gevallen en alles ligt door elkaar. En dan? Tja, nog meer van dit soort onzin. Tja, hoort er toch bij.

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  ?
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje

hallo allemaal,

BIEB: ff over die eisprong ik denk niet dat het kan want ik heb een aantal maanden mijn eisprong gemeten en die was iedere keer op 14 dagen want heb nu 28 dagen cycles.
dus weet het ook niet nou denk ik misschien een innesteling of ik heb pas de wii fit gekocht en daar heb ik hoela hoep op gedaan en aangezien ik 7 jaar geleden die buikoperatie heb gehad, en dat daar zoveel littekenweefsel heb dat dat zeer doet maar ja het is echt of aan mijn darmen of mijn eierstokken ben ook al 3 dagen sóchtends misselijk normaal kan ik altijd sóchtends eten maar nu niet... weet het ook niet het Zullen wel weer dingen zijn die ik wil zien die er niet zijn.      

STERRETJE: grappig he dat poeltje van je baby....vallen er al een hoop af die een jongen hebben ......

RIMKE: wat je eigenlijk gependeld voor sterretje een jongen of een meid....

voor de rest met de pijn gaat het nu wel weer, oja we hadden het hier nog over dat hoeveel eitjes je normaal hebt eigenlijk ik dacht dat dat altijd meer als 1 is eigenlijk weet ook niet?????

april; oeps, ik had er ook overheen gelezen..gelukkig ligt je ukkie nu goed. Binnenkort ook maar eens een weddenschap voor jou openen....

Waar wedden we eigenlijk voor? ach, voor de eer haha

Anouska; normaal heb je toch maar 1 eitje?? nouja, ik heb er nu 2, dus kans op meerling.
Ik hoop in ieder geval dat t raak is voor je. Wordt wel weer eens tijd een zwangere babe, maar volgens mij is Phoebe de 1e op de lijst...

Alweer een dagtaak achter de rug. vanmorgen 8 uur opgestaan,   voelde me gelijk stuk fitter, wasje opgehangen, vaatwasser leeg en een half uurtje gerend en daarna boodschapjes gedaan. Ben nu aan t eten (en aan t computeren haha)
pfff vanmorgen 4x naar de wc gemoeten, maar geloof dat t nu over is.
Hier schijnt de zon af en toe, maar t regent niet. Wel benauwd. Wel goed weer om de kledingkast uit te mesten haha
wel gister nog de sokkenlades uitgemest. 2 met sokken en ondergoed, en 2 rommellades. Opgeruimd staat netjes

heb eigenlijk geen zin om wat te doen meer, maar als ik nu niks ga doen, dan wil ik juist wat doen...snappen jullie t nog?
ach nog 2 weken de tijd haha

kan misschien wel net als sterretje de administratie doen...

Terug
Bovenaan