he meiden,
heb ff snel gelezen, want ben accuut zo moe dat ik ff plat ga.
zag dat april der kamertje zo binnen krijgt joepie. eindelijk meid. lekke rinruimen enzo van het weekend.
sterretje nog steeds niet luierd, maar druk is met der administratie hahah, ze zeggen dat een kindje pas komt als je niks meer te doen heb he, nou dan komt die van jou nooit hahaha
rimke een rustdag heeft afgekondigd. nou gelijk heb je. en ook ik had vanmorgen katetnkots. brrr ging zelf ook bijna hahaha
anoeksa voelt zich raar, heb ff gemist waarom.
linda erg van je buurman, vind het een rot onderwerp, me schoonpa kan er namelijk ook niet vanaf blijven . mhh moeilijk geval
bieb, vroeg aan de slag geweest.ben je er al uit wat je vanmiddag ging doen. en ik heb bijna altijd een poepprobleem. last van een spastische darm vandaar.
jacqy heeft de datum, of dat had ik geloof al gemeld hahah
phoebe bijna vakantie echt leuk hoor
happy vandaag toch vrij, en een leuke da van gemaakt of lekker relaxen voor de werkdag van morgen.
rest weet ik niet meer.
hier dus boodschappen gedaan en daar weer zo moe van. echt raar hoe een lichaam kan reageren. ik kwam toch echt pas om half 10 eruit en ben echt moe nu. ga dus ff liggen want we krijgen vanaaf visite en weet niet of het laat word. moet ook nog het huis schoonmaken, maar me man heeft gezecht mee te zullen helpen, dus wacht ik gewoon tot half 6. dan sop ik ff de boel en de wc en kan hij stofzuigen en miss ff dweilen. samen zijn we zo klaar en is het weer glad.
nou lig al in bed ga dus ff me luiken sluiten.
xx bambi