klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Zo, lekker gedouched en nu even een pitstop op de bank.........heb tenslotte de hele dag nog om van alles te gaan ondernemen.............whahahahahaha!!!
Dacht het niet............
Vanmorgen stond ik dus al op met koppijn, en een van de katten besloot om zijn eten maar eens uit te gaan kotsen over onze houten vloer met naden...........we hebben zo'n hele oude houten vloer................lekker hoor! Ging bijna over mijn nek, en Davey zat er nog heel ongelukkig bij te kijken ook, de arme ziel. Vind het helemaal niet erg om op te ruimen want ze doen het niet bewust, maar ik was al niet zo lekker...........whahahaha!
Andere poesje ligt trouwens al een dag boven aan de trap ziek te zijn.............kijk het nog even aan, want gaat wel knorren en zag hem net een stukje lopen (voordat hij weer ging liggen), en als het dan nog niet over is maandag dan gaan we met hem naar de dierenarts. Zielig dingetje is het nu, zijn vachtje glanst ook niet. Heeft vast iets verkeerds gegeten.

Ik heb idd een jongetje gependeld voor sterretje volgens mij, maar ik heb al een tijd niet gependeld en ik doe dit nu op mijn gevoel............slaat dus nergens op.......hahahaha!

Bieb: jij bent al lekker actief geweest meisje! Wat goed van je. En nu mag je toch wel even niets doen?

Tot later!

hye meiden

De broer van mijn buurman belde me net met de mededeling dat het heel erg slecht met me buurman gaat waarschijnlijk haalt hij de nacht niet, ik ben helemaal trillerig ervan en ik vind het verschrikkelijk, vanavond heb ik weer contact met zijn broer om te vragen hoe of wat, ach het is verschrikkelijk dit heeft ie echt niet verdient en dat hij het zo ver heeft laten komen, maar ja Mijn buurvrouw en ik en de schoonmaaktster zouden een donderdagavond met z'n drieen dat hele huis van boven naar beneden schoonmaken en uitmesten maar dathoef nu dus ook niet meer, ik heb gewoon een brok in me keel maar goed ik moest het effe kwijt sorry

sterretje; jeetje meid iets voor je werk gedaan strafpunten haha, en de administratie ga je nog doen, maar daarna moet je weer lekker je bedje in van mij

bieb; ook een bezige ochtend gehad, regent het inmiddels al bij jullie?? hier wel blehg en het verveelt ook al haha

rimke; hoe gaat het nu, en die floradix geeft ook voor bloedarmoede, tenminste bij mij wel, ik had wel regelmatig bloedarmoede en toen ben ik aan de floradix gegaan en nu gaat het to nog toe goed
van het weekend moet je halve dagen werken   he, ik hoop dat dat je beter bevalt meid

ik ben het alweer kwijt sorry

ik ga er weer vandoor ik ben er straks nog wel effies

xx linda

hey rimke; jeetje zeg ben je al niet lekker moet je de kotst van je kat ook nog opruimen, ik hooop dat je hoofdpijn al is gezakt en lekker onderuit in de bank meid

xx

he linda,

Dat is idd geen goed nieuws over je buurman.
Heeft waarschijnlijk al zo veel gedronken dat zijn hele lever kapot is gezopen..........
Ik vind het altijd moeilijk om begrip voor zulke mensen op te brengen moet ik je eerlijk bekennen.........klinkt wat hard, dat weet ik.
Ik heb in mijn werk een heleboel van dit soort mensen verzorgd, die hebben het compleet aan zichzelf te danken en daar rennen wij ons voor uit de naad terwijl er ook mensen liggen die geen keuze gehad hebben (en dat hebben alcoholisten wat mij betreft wel!).
Het is voor zijn familie heel erg treurig en vind het heel verdrietig voor jullie, want het doet jou dus wel wat.............
Hoop dat de beste man niet langer hoeft te lijden.
Dikke kus voor jou!

hey rimke: het is ook zijn eigen schuld , maar het is heel lang erg goed gegaan hij is een paar jaar geleden ook opgenomen geweest en daarna ging het helemaal top maar vanaf vorig jaar begon ie toch weer te drinken, maar wij hadden toen we hier net gingen wonen ruzie met hem omdat hij voor veel geluidsoverlast zorgde maar daarna na heel veel praten enz, hebben we een heel goed contact gekregen, als het mooi weer was kwam ie ook altijd bij ons zitten enz, maar nu de laatste weken zagen we hem berg afwaarts gaan hij was gewoon erg ongelukkig en erg eenzaam , en dit heb ik hem niet gegund, maar goed

meiden ik ga lekker even in bad heerlijk tot vanmiddag

xx linda

@bieb & rimke: rimke is pas later begonnen met pendelen en toen was ik al zwanger, dus voor mij is nooit gependeld.
@bieb: wat goed dat je hebt opgeruimd. Ik heb zelf ook wel eens geen rust. Dan zit ik en wil ik t eigenlijk in 1 keer af hebben.
Maar admin. klinkt goed. Was jij dat met de 3 jaar admin?
@linda: wat rot meid. Nee, dat gun je idd niemand. Ik hoop dat je je niet teveel erop concentreert ivm je hartkloppingen en zo.
@rimke: die katten ook af en toe. Ik kan me voorstellen dat het nu moeilijk is om hun braaksel op te ruimen. Ik hoop dat ze niks onder de leden hebben.

Ik ga even wieberen en vanavond ook. Die stomme klapper waar ik  mee bezig was, daar kreeg ik echt de.... van.

Meiden, ik heb nog niks gelzen, maar hier even goed nieuws;

Ze komen zometeen het kamertje brangen, jippie.

April

Terug
Bovenaan