klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Phoebe; Lekker zeg, bijna op vakantie! Hmm ik moet echt even nadenken, waar ga je ook alweer heen ?

Happy; Gelukkig je bloeddruk is goed, fijn hoor.

Jacqy; Al bij de efteling geweest, ik ben benieuwd.

Bieb; Sjonge jij ook al zo fanatiek in het huishouden. Nou ik ken het hoor, geen rust hebben maar ook geen zin om nog meer te doen.....

Meiden het kamertje is net geleverd, alleluja............

Ben zo blij voor je, ga maar lekker genieten! Kun je alles lekker een plekje gaan geven.
Heb zo'n vaag vermoeden dat we jou hier vanavond niet meer zien!
Dikke knuffel!

Rimke; Ik hoop het, mijn man gaat alles in elkaar zetten, maar die heeft het super druk op zijn werk, dus die zal niet vroeg thuis zijn. Morgen is hij ook de hele dag weg, dus hoop echt dat hij vanavond al een heel eind komt....................

mmh ik doe toch iets giga verkeerd als ik zo verot wakker word. ben echt zo moe nog. maar goed kan wel heel de nacht slapen natuurlijk.
heb gellof last van me darmen. steekt een beetje van binnen, of het is de kleine, maar dat lijkt me niet.
ga maar eens op het toilet zitten en als ik iets wakkerder ben ff een lap over me meubels halen.

rimke, had dat floradix ook van de vk gehad een proefdingetje, nooit geprobeerd, me ijzer was goed en voelde me niet moe genoeg en ik wist waardoor ik me zo moe voelde, deed gewoon te veel hahah.

april ooh het is binnen hoop dat je man nog een end komt vanaaf. iig de kast dan maar, kan jij wassen en inuimen morgen hahaha

xx bambi

Zo, was ik even in slaap gevallen op de bank..............heerlijk.
Helaas is de koppijn er niet minder om geworden.
Ik ga eventjes mijn eten maken, hetzelfde als gister anders moet ik morgen alles weggooien, en dat zou zonde zijn!
Dus een rucola salade met een heerlijk gekruid speklapje, tot later!

April: zorg idd maar dat je mannetje de  kast redt........................ach, arme ziel, werkt al zo hard moet hij thuis ook nog aan de slag.............

Bambi: klote dat je zo k.t wakker wordt! hoop dat het zo na een hapje eten misschien weer minder wordt!

hey meiden

april: joehoeeee het kamertje is gekomen vandaag hehe eindleijk, hopelijk komt je mannetje een eind vanavond met neerzetten dan kan jij morgen lekker gaan wassen enz.

bambi: vanvond visite en de visite kan inderdaad wel effe door de troep heenkijke maar nou denk ik dat het met de troep wel mee zal vallen hoor haha, en je man gaat even dweilen dat is wel lekker hou jij je maar rustig

rimke; heb je die floradix nou eigenlijk al gekocht?? veel mensen vinden het erg vies maar ik vind het wel lekker hahaha

wij krijgen ook over een uurtje visite dat stelletje is in purmerend gaan wonen en die hebben in februari een baby gekregen en nu komen ze weer een keertje bij ons op visite wel gezellig en morgenavond gaan we met 12 man uiteten daar heb ik wel zin in even gedachten verzetten
Ik heb dus al de hele middag hartkloppingen en heel veel zenuwen oorzaak bekend maar goed ik probeer me rustig te houden maar dat gaat gewoon niet
maar goed

xxx linda

he Rimke; balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt  hopelijk zakt het wel snel en je hebt effe lekker in de bank geslapen heerlijk

xxx linda

Terug
Bovenaan