klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

er heeft een voormalig onderweg naar morgen acteur zelfmoord gepleegd, op de site van de telegraaf.nl staat een foto van hem maar ik kan me even niet herinneren wie hij speelde, hij heet youseff nog wat in het echt

xx

meiden ik ga stoppen, me visite komt zometeen, morgenochtend lees ik alles weer bij

iedereen een fijne avond

xxx linda

He meiden,

Tja, treurig blijft het, zo'n zelfmoord, mooie jongen om te zien, maar dat zegt dus niets.
Afschuwelijk voor familie en vrienden.

Ik duik zometeen lekker vroeg mijn bedje in, morgen om 5.15 gaat de wekker weer........zucht.
Iedereen een fijne avond!
Morgen middag/avond ben ik vast weer even van de partij!

Kus rimke

He meiden!

April, jippie!!! je kamertje is er! Wat een feest! hihi.. Nu nog in elkaar zetten en dan ben je er klaar voor!

Linda, jeetje zeg wat heftig voor je buurman en zijn familie! Dat het dan opeens zo snel kan gaan he!
En die onm acteur kan ik me nog wel herinneren, was eigenaar van een club geloof ik. In ieder geval een foute jongen! Wel triest zeg!

Rimke, weer hoofdpijn. Balen zeg. Wanneer dat nou eens stopt! Zorg goed voor je zelf en je kleine, hoop dat die (weet even niet meer hoe het heet wat je ging halen) helpt!

Bambi, brak opgestaan las ik! en je krijgt visite! Gezelli!

Bieb, al druk gehad! Stom zeg trouwens van die proefdruk dat het lettertype opeens gewijzigd was!

ehm... voor degene die ik vergeet... SORRY!!

Hier alles goed. Erg drukke dag gehad op werk. Ben nu aardig gesloopt! En ben bang dat mijn autoband lek is! Kut!!! nouja, is niet anders!

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

hehe,

gelukkig voel me weer beter nu. maar het huisje is weer glad hoor. vanaaf komen er vrienden die we al 1.5 niet hebben gezien. geloof dat onze bruiloft voor het laatst was.
tja ze wonen behoorlijk ver weg. we zouden namelijk een keer naar hun gaan zijn we nog nooit geweest, toen raakte ik zwanger en toen was er dit en toen weer dat. hahaha. nou hebben we allbij een hond dus kan je ook niet ff alleen laten. maar ze zijn nu dus in de buurt en komen hier ff buurten. gezellig.

jacqy lekker band? maar weet het niet zeker hahaha, nou wel ff laten checken hoor.

linda ook veel plezier met je visite en sterkte met de buurman. die onm acteur zegt me weinig, maar volg dat niet.

rimke ook ff lekker geslapen. morgen indd vroeg op. blegg ik ben echt geen ochtendmens, moet er niet aan denken. ach straks met een kleine zal ik wel ff moeten wennen maar dan zit het uitslapen er niet meer in hashaha. maar goed dat we dat nu nog kunnen, maar heb het er wel voor over hoor. was ik helemaal vergeten ze zeggen, maar een mooie buikfoto weer hoor, je ziet echt duidelijk verschil met de vorige.

morgen dus de kinderwagen ophalen, gaan we gelijk nog ff een parasolletje erbij uitzoeken en een leuk dekbedje, zit er wel 1 ff bij, maar wil ook een creme met een leuk printje hahaha. en schoonpappa betaald. zal gelijk ff kijken voor een bijpassende luiertas want die moet ik ook nog.

xx bambi

hey meiden,

ik heb nog niks gelezen.... ik ben helemaal kapot.....
Meestal hoor dat ik op vrijdag (na een werkweek) moe, maar nu ...pffff
Misschien toch nog de restjes vermoeidheid van de bruiloft.
Nog een paar drukke dagen en dan lekker naar Curacao!!!!!
Volgende week  om deze tijd zit ik nog in het vliegtuig (vanaf vanmorgen half 10...)

Ik ga gtst ff kijken....

Liefs Phoebe

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Terug
Bovenaan