hehe,
gelukkig voel me weer beter nu. maar het huisje is weer glad hoor. vanaaf komen er vrienden die we al 1.5 niet hebben gezien. geloof dat onze bruiloft voor het laatst was.
tja ze wonen behoorlijk ver weg. we zouden namelijk een keer naar hun gaan zijn we nog nooit geweest, toen raakte ik zwanger en toen was er dit en toen weer dat. hahaha. nou hebben we allbij een hond dus kan je ook niet ff alleen laten. maar ze zijn nu dus in de buurt en komen hier ff buurten. gezellig.
jacqy lekker band? maar weet het niet zeker hahaha, nou wel ff laten checken hoor.
linda ook veel plezier met je visite en sterkte met de buurman. die onm acteur zegt me weinig, maar volg dat niet.
rimke ook ff lekker geslapen. morgen indd vroeg op. blegg ik ben echt geen ochtendmens, moet er niet aan denken. ach straks met een kleine zal ik wel ff moeten wennen maar dan zit het uitslapen er niet meer in hashaha. maar goed dat we dat nu nog kunnen, maar heb het er wel voor over hoor. was ik helemaal vergeten ze zeggen, maar een mooie buikfoto weer hoor, je ziet echt duidelijk verschil met de vorige.
morgen dus de kinderwagen ophalen, gaan we gelijk nog ff een parasolletje erbij uitzoeken en een leuk dekbedje, zit er wel 1 ff bij, maar wil ook een creme met een leuk printje hahaha. en schoonpappa betaald. zal gelijk ff kijken voor een bijpassende luiertas want die moet ik ook nog.
xx bambi