he hoi hoi hier meld kruimeltje zich nog even,
april, wat super de super meid dat je nu na al dat lange wachten eindelijk je kamertje hebt!!!!! wat gun ik het je, lekker inpakken dit weekend!
heel veel plezier meid en rustig aan he.
linda, wat vervelend van je buurman, echt heel naar.
heb even gekeken op telegraaf.nl naar die onm acteur, ik keek/kijk dat nooit zo vaak, maar herkende hem wel van gezicht.
onvoorstelbaar he dat mensen dat kunnen, zomaar van zo'n gebouw afspringen, dan vraag je je af wat hij voor problemen had?!
doe je rustig aan meid, met je hartkloppingen, probeer wat ontspannends te gaan doen.
phoebe, bijna vakantie!!!!! nog even volhouden meid!
dan heerlijk naar curacao, jippie!!!
rimke, werkse meid morgen, pppfff vroeg eruit zeg. heb je zondag wel vrij?
ik moet ook werken hoor morgen, van 9:30 tot 17:00 en 's avonds moeten we naar een toneelstuk hier in de buurt, helemaal geen zin in maar ja, tis nie anders he.
zondag lekker uitslapen.
nou, de papieren van de begroting van de aanbouw van de babykamer is verzonden naar natuurmonumenten, hopen dat we snel reactie krijgen en dat het doorgaat en we aan de slag kunnen.
het kamertje en kinderwagen zijn besteld, wordt in week 30 geleverd (ergens eind augustus). kamertje is de laatste uit die serie en staat nu al in opslag bij de winkel, dus ik hoef me geen zorgen te maken dat ik deze te laat krijg, pppfffff.
gelukkig mag hij daar nog zo lang blijven, zou anders niet weten waar we het allemaal kwijt moeten.
we hebben ook weer een nest met 9 kuikentjes erbij, zooooo lief!
en de volgende kip is alweer aan het broeden, geboortegolf hier, haha.
mijn uitgerekende datum is alweer een paar dagen naar voren gehaald, het is volgens de arts nu 13 November, straks word het nog oktober, haha.
zal het zo nog even veranderen op de wolk.
ben nu dus al in mijn 15de week, gaat snel zeg!!!!
sterretje, is alles nog rustig bij je?
denk vaak aan je, onze eerste klusbabebaby word binnenkort geboren, wat super leuk!!!!
rustig aan he!
meiden, ik ga m'n bedje in, ben moe moe en nog eens moe, vanmiddag ook al 2 uur geslapen, maar ga zo weer verder volgens mij, haha.
iedereen een fijn weekend en tot gauw
dikke knuf kruimels