klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

mannen hebben rook pauze en staan buiten te kletsen. maar die vriend is dus alleen gekomen, zijn vriendin kon niet ofzo. ook goed. maar er word niet meer in huis gerookt, ja me man mag het soms, maar dus niet met visite of een verjaardag dan is het gewoon hup naar buiten hahah. maar ze maken het wel erg lang zo en ik vind het et koud nu buitenhaha. is ook wat gisteren nog te warm hahahah

xx bambi

Goedenavond!

Ook hallo ninanino... fijn dat je dat even komt melden, maar zoals je vast wel kan zien aan t aantals klusbabe's dat we al mee gaan, vinden we het super gezellig hier! Dag ninanino!!!

Bambie, lekker dan, zijn ze allemaal buiten! haha en inderdaad is het nu vrij koud! T is ook nooit goed he?!?! hahaha

Liefs Jacqy

Phoebe, ik ga mee he naar Curacao!! Hou een plekje vrij in je koffer!!!!!

Hey Jacqy, ik mag 25 kilo meenemen in me koffer...... als het pas mag je mee

Het is hier zo gezellig dat ze ons zelf op andere forums willen hebben hahaha

Zit naar holland got talent te kijken, ik hoop dat ik het einde haal....me luikjes gaan haast dicht....

Liefs Phoebe

Meiden, ik ga me bedje opzoeken.
Slaap lekker allemaal en een fijne dag morgen!

Liefs Phoebe

he hoi hoi hier meld kruimeltje zich nog even,

april, wat super de super meid dat je nu na al dat lange wachten eindelijk je kamertje hebt!!!!! wat gun ik het je, lekker inpakken dit weekend!
heel veel plezier meid en rustig aan he.

linda, wat vervelend van je buurman, echt heel naar.
heb even gekeken op telegraaf.nl naar die onm acteur, ik keek/kijk dat nooit zo vaak, maar herkende hem wel van gezicht.
onvoorstelbaar he dat mensen dat kunnen, zomaar van zo'n gebouw afspringen, dan vraag je je af wat hij voor problemen had?!
doe je rustig aan meid, met je hartkloppingen, probeer wat ontspannends te gaan doen.

phoebe, bijna vakantie!!!!! nog even volhouden meid!
dan heerlijk naar curacao, jippie!!!

rimke, werkse meid morgen, pppfff vroeg eruit zeg. heb je zondag wel vrij?
ik moet ook werken hoor morgen, van 9:30 tot 17:00 en 's avonds moeten we naar een toneelstuk hier in de buurt, helemaal geen zin in maar ja, tis nie anders he.
zondag lekker uitslapen.

nou, de papieren van de begroting van de aanbouw van de babykamer is verzonden naar natuurmonumenten, hopen dat we snel reactie krijgen en dat het doorgaat en we aan de slag kunnen.
het kamertje en kinderwagen zijn besteld, wordt in week 30 geleverd (ergens eind augustus). kamertje is de laatste uit die serie en staat nu al in opslag bij de winkel, dus ik hoef me geen zorgen te maken dat ik deze te laat krijg, pppfffff.
gelukkig mag hij daar nog zo lang blijven, zou anders niet weten waar we het allemaal kwijt moeten.
we hebben ook weer een nest met 9 kuikentjes erbij, zooooo lief!
en de volgende kip is alweer aan het broeden, geboortegolf hier, haha.
mijn uitgerekende datum is alweer een paar dagen naar voren gehaald, het is volgens de arts nu 13 November, straks word het nog oktober, haha.
zal het zo nog even veranderen op de wolk.
ben nu dus al in mijn 15de week, gaat snel zeg!!!!

sterretje, is alles nog rustig bij je?
denk vaak aan je, onze eerste klusbabebaby word binnenkort geboren, wat super leuk!!!!
rustig aan he!

meiden, ik ga m'n bedje in, ben moe moe en nog eens moe, vanmiddag ook al 2 uur geslapen, maar ga zo weer verder volgens mij, haha.
iedereen een fijn weekend en tot gauw
dikke knuf kruimels

whahahhaa, bambi: die van mij komt nooit. Ik piste bijna in mijn broek.
En april was ook al zo gevat. Nee, ik doe niet voor de hele familie de admin.  Maar dingen scannen, foto's uitzoeken, etc. noem ik ook admin. Het hoofddoel is orde scheppen.

@bambi: ja, stom hè, hoe je je de ene dag kiplekker kunt voelen en de dag erna bekaf. Ik ben nu 2 dagen fit geworden en meestal betekent dat dat er weer een of meerdere rustdagen moeten komen.
@april: Jouw kinderkamerverhaal lijkt wel op mijn slaapkamerverhaal. Oh ja, die van mij kwam ook uit het buitenland. Misschien dat ze buiten Nederland een andere jaartelling hebben ingevoerd?  Maar zonder dollen, ik ben blij voor je. Nu kun je nog aan de slag en met rust de bevalling tegenmoet, want zoals Bambi zei: "anders komt ie nooit"
@rimke: rust maar even lekker uit. De kleine had een groeispurt gemaakt, dus wie weet vergt dat nu ook zijn energie.

@phoebe: en heb je hollands got talent nog kunnen afkijken?
@bieb: wat stom van het lettertype dat aangepast was. En nog veel kunnen doen?
@linda: ik hoorde het verhaal, maar heb niet gekeken wie het precies is. Hoe voelde je je eigenlijk na de reiki? Ik heb het idee dat al deze dingen je zozeer aangrijpen dat het de reiki teniet doet. Denk aan jezelf!!!!!!
@kruimels: aha, al alles besteld. Dat geeft wel al rust. En ook al zo moe. Geef er maar lekker aan toe. Al slaap je 20 uur op een dag. Als je lichaam erom vraagt zul je het wel nodig hebben.  
@bambi: eigenlijk hetzelfde als ik tegen  kruimels zei. Ik heb ook wel eens dagen dat ik  na een nacht slapen alsnog 2 keer terug mijn bed induik.

Volgens mij heb ik iedereen gehad.
Nou, hier niks speciaals. Wel lachen als je nu op een verjaardag bent en mensen vragen hoe lang je nog moet. Moet je die verschrikte ogen zien, whahahaha.
Trusten allemaal, ik stuur jullie allen veel rust, en een hoofdpijnloze nieuwe mooie  dag

Terug
Bovenaan