klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

rimke; hoe is het hopelijk gaat het vandaag met een halve dag werken

sterretje: een dinsdag wordt die kleine geboren geloof mij nou maar hahahah, en inderdaad ik kan me heel erg dingen aantrekken en dan moeilijk loslaten dat is heel vervelend, maar me hartkloppingen gaan wel weer over hoor heb er dan gewoon een paar dagen last van en moet me er niet meer op concentreren maar dat gaat vanzelf wel weer over vanavond lekker uiteten dus dat is alweer heerlijk ontspannen hahaha

jacqy: een lekke autoband ojee hopelijk heb je het verkeerd gezien, hoe gaat het met je oog?

kruimels; alles al besteld las ik lekker hoor en fijn dat het kamertje daar kan blijven staan net zolang totdat jullie het nodig hebben, maar las ik nou dat jullie een aanbouw aanvraag hebben gedaan voor de kinderkamer? of begrijp ik dat nou verkeerd

Pip: hoe is het met je meid?? het is lang geleden

happy: hoe gaat ie meid,

phoebe: heb je lekker geslapen? je was kapot las ik hopelijk heb je een goede nachtrust gehad

bambi; viste gehad en zijn vriendin is niet meegekomen, dat is voor jouw ook minder gezellig geweest lijkt mij, en vandaag gaan jullie de kinderwagen ophalen en nog een paar dingentjes erbij kopen

nou hopelijk heb ik nu iedereen gehad, de visite ging om kwart over 12 weg vannacht, en ik had natuurlijk in bed weer hartkloppingen (nu ook) dus ik moest me weer effe niet daar op concentreren en om 7 uur was joey wakker maar die was toch weer even tot kwart voor 8 gaan slapen en we zijn pas om half 9 uit bed gegaan heerlijk dat was lang geleden haha
het regent hier en dat verveelt me nu alweer hahaha

meiden allemaal een fijne dag en vanmiddag dan kom ik nog eventjes buurten

xxx linda

Hey meiden,

Phoebe; Oja, natuurlijk jij gaat lekker naar Curacao, gaaf hoor. Ik wil ook wel mee, tja 25 kilo bagage, hmm dat moet net lukken

Linda; Doe je wel een beetje rustig aan, die hartkloppingen klinken niet fijn hoor. Vanavond lekker uiteten las ik, hopelijk kun je je dan een beetje ontspannen.

Rimke; Hoe gaat het, vandaag een halve dag werken? Lukt dat een beetje?

Sterretje; Alles onder controle? Vandaag weer aan de adm.

Gisterenavond hebben ze de kast in elkaar gezet, jippie, maar wat een klus zeg, daar ben je toch wel even zoet mee. We gingen pas om 1.00 uur slapen, pff ben nu wel moe hoor, want ik was natuurlijk alweer om 6.00 uur wakker, en tussendoor nog 3 keer om te plassen. Maar goed, vandaag maar op z'n tijd rust nemen, en verder natuurlijk wassen.................. Jippie, wasserette April draait al hoor, ha ha de eerste was zit erin. Nu moet alleen de zon  nog komen, dan kan de boel snel drogen.

Fijne dag allemaal
April

Oja, ik ben nog steeds in dubio over het geslacht van die kleine van Sterretje, hmm ik denk een jongetje!

April

hey april: pfff om 1 uur in je bed maar de kast staat hahaha en je eerste wasje draait al, nou succes met wassen vandaag , en die hartkloppingen kunnen geen last hoor het is alleen heel erg vervelend maar ik moet gewoon weer even al die zenuwen uit me lijf gooien en daar gaat dan weer eventjes tijd in zitten hahahah maar alles komt goed

ik ga joey zijn kleren even aantrekken en de was ophangen

xxx linda

quote: ninanino reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 20:36:24'));

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Nee dank je.....
Dit is nou echt inbreken haha, een soort reclame maken zeg maar....

Als 1e: hebben jullie gezien dat die Yvon 81 zwanger is. Wilde eerst nog opmerking erbij geven of het gelukt is door het aan de enkels hangen enzo haha. Jaja grapje, voordat ik weer boze dames achter me aan krijg

April; eindelijk is je kamertje er!!!! Is ie nog net zo mooi als je dacht?

Kruimels; jouw kamertje wordt week 30 geleverd, nou als het zo gaat als bij april, hou dan je hart maar vast.
Ik hoop dat de vergunning gauw rond is voor de aanbouw,
Jeetje alweer 15 weken....wat vliegt de tijd

Phoebe; lekker, nog een paar dagen en dan vakantie!

Linda; ben het wel een beetje eens met Rimke, die mensen hebben t aan zichzelf te danken, Maarja, voor de medemens erom heen is het natuurlijk toch pijnlijk. En je hebt toch een goed contact met die man gehad.

Bambi; jij hebt t ook maar druk met de babyspulletjes. Wel erg leuk natuurlijk

Gisteravond konden we niet op internet komen. Klotezooi. Het is vandaag echt een regendag. Helaas voor de buren verderop. Buren zijn een stelletje van onze leeftijd die gaan vandaag trouwen. Mijn vriendin is voor de hele dag uitgenodigd, dus even gezegd dat ze op moet letten op de dingen die ik in ieder geval NIET moet doen haha. Misschien kan ik r nog even zien in haar trouwjurk. Nou, als het hier voor druk wordt met auto;s, dan moet ik naar buiten haha.
Ik heb wel een kaartje gekocht, die gooi ik vanavond wel in. Ken ze nl ook wel, maar niet zo goed bevriend dat we uitgenodigd zijn

Gisteravond flink geshopt voor vriend. Een winkel met allemaal merken had afgelopen 3 dagen magazijnverkoop voor mannen. Hij heeft 2 lange broeken, 1 korte broek, en 3 blouses, nu 150 euries en normaal 500.- Nou dat is wel fijne korting haha

vriendje nu aan t werk, denk dat hij wel een uur of 1 thuis is. Weet nog niet of ik naar de open dag van mijn nieuwe werkgever ga. Als we nu toevallig in stad moeten zijn, dan ga ik wel. O toevallig belt net de opticien dat lenzen van vriendje klaar liggen, dus denk wel dat we gaan
Wilde eigenlijk naar een anders stad, daar hebben we een winkel met mooie gastenboeken. Maarja, geld is al op aan de kleding haha, dus maar andere keer
(wilde gelijk voor schoenen kijken)

Zo, ik ga eens een bammetje eten

tot later!

Zo, ga straks eens kijken of de proefdruk nu wel goed is....kan ik de kaart eindelijk bestellen

@jacqy: En al iets aan de lekke band laten doen?
@linda: lekker uit eten meid en relaxen.
@april: het opbouwen duurt idd altijd langer dan je denkt. Maar goed de kast staat al. En vandaag ga ik idd aan de admin. maar dan moet ik snel zijn, want moet vanmiddag nog weg.
@bieb: Zoveel kleding gehaald en nu zijn de centjes op voor het album. Ach, de loonstrook komt er alweer aan. Ben benieuwd hoe de open dag je gaat bevallen.
@bambi: heb je de spullen al gehaald? misschien nog wat vroeg, nu.

goeiemorgen dames,

heb me vanochtend toch ziek gemeld, vanacht weer slecht geslapen en zag het  toch niet zitten om een hele dag te werken.
vanavond eigenlijk dus dat toneelstuk waar we al kaarten voor hebben, maar vind dat zo krom om daar dan wel heen te gaan.
kijk wel even.(toch niet zoveel zin in)
las net van bieb dat die yvonne zwanger is, jeetje das ook wat, ja misschien toch inderdaad aan de enkels gehangen, haha.
ik geloof dat bambi zei, dat ze hoopte dat het bij mij niet net zoals bij april zou gaan met de kinderkamer, maar die staat al in opslag bij de winkel hier 13 kilometer vandaan, en zodra wij hem kunnen gebruiken brengen ze hem hierheen, dus gelukkig heb ik die stress niet. (het was de aller laatste uit de collectie)
gisteren heb ik trouwens nog wat leuke dingen geshopt in de stad na mijn werk.
en ook 2 kruikzakken meegenomen, van fleece, lekker warm in de winter.
en nog even wat zwangerschapskleding gepast, de broek zat helemaal nergens naar, maar wel een leuk shirtje met korte mouwen gekocht voor de vakantie.
eind Juni gaan we naar Noorwegen, begin er nu al steeds meer zin in te krijgen.
hoop wel dat ik me dan wat beter voel, niet zo misselijk meer 's ochtnends en wat minder moe.
had even opgezocht op internet welke weken je het beste nog op vakantie kan gaan, en wat dat betreft zit het wel goed, dan zou ik echt in de "goeie" periode zitten, we wachten af.
ga nu proberen even wat te doen in huis, even stofzuigen en wat wassen en strijken.
heb goeie voornemens maar ben bang dat ik straks weer helemaal inkak.
kom misschien vanmiddag nog wel even langswaaien.
knuffeltjes kruimels

Terug
Bovenaan