klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Kruimels; Slim dat je thuis bent gebleven, even rustig aan doen en luisteren naar je lichaam.

Ik ben inmiddels 4 wasjes verder, goed he! Er is ook al wel iets gestreken, maar nog niet alles is droog, dus daar ga ik straks mee verder.

April

Nou helaas er is volgens mij niemand! Ik ga maar eens even lekker liggen, met de oogjes dicht denk ik......

Doei

Oh shit, dat kan niet, ik moet de was in de gaten houden. Ik heb wat buiten hangen, maar het kan natuurlijk weer gaan regenen.............. Helaas heb ik binnen alles al volhangen

Zo,
Dat hebben we ook weer gehad!
Heb vannacht weer waardeloos geslapen, ging er vroeg in, maar sliep niet meteen. uiteindelijk om ongeveer 23 uur in slaap gevallen en om 1 uur was ik weer wakker............2 uur geslapen dus. Kan wel janken. Om 5.15 eruit en toen naar mijn werk. Om 11 was ik daar weer mee klaar en ben ik naar huis gegaan en heb tot 15 uur in bed gelegen, heb wel iets geslapen maar niet veel en heb nog steeds koppijn. Neem al een aantal dagen paracetamol maar het helpt niets..............
Ben zo moe.

April: lekker aan het wassen geslagen!
Kruimeldief: ook de kinderkamer al besteld!
Linda: nog wat gehoord van je buurman?
Bieb: lekker met geld gesmeten? Ziet je vriend er weer knap uit!
JAcq: is je auto al weer gemaakt??

Ehm......................ik ben het weer kwijt.
Tot vanavond misschien en anders morgen weer.

Kus.h

Rimke; Wat een ellende zeg dat je zo weinig slaapt en dan nog hoofdpijn, bah! Ik slaap ook echt heel weinig, maar ja ik hoef niet meer te werken dus dat scheelt wel. Komt Fons dit weekend alweer terug? En wanneer moet je nou weer werken?

Kruimels; Slim dat je al een kamertje hebt gekocht, en die staat gewoon al klaar, fijn idee hoor.....

Bieb; Lekker geld uitgegeven! Hoe is het nu met de voorbereidingen voor de grote dag, het schiet echt al op he.

Linda; Gaat het al wat beter met je?

April

he meisje,
Ja, voel me ook echt ellendig, ik wil me zo graag vrolijk zwanger voelen maar dat zit er op dit moment niet in.
Ik moet morgen en overmorgen werken, dan ben ik 1 dag vrij en dan moet ik er weer 2, dan ben ik 1 dag vrij en dan moet ik er weer 1......................moet gewoon ook wel veel werken komende tijd.....
Maar fons is zojuist thuis gekomen en heeft mijn nek even gemasseerd, helaas nog neit geholpen.............
Ga zo even aan het eten beginnen, is vanavond heel erg simpel en sommigen zullen gaan gruwelen, we eten nasi, kant en klaar uit een blik......................vind ik zo lekker, aten we vroeger op vakantie altijd! Hadden we een paar van die blikken mee, mjammie.
Fruit er een grote ui door, en knoflook en ketjap en sambal. Dan een lekker sateetje er bij en een salade.............klaar!

Hoi meiden,

Zo ff vlug ben net uit mn werk, en ga nu ff douchen en omkleden en dan weer terug tot vanacht een uurtje of twee pffffff. Heb heeel vluchtig alles doorgelezen maar, heb geen tijd om te reageren. Kwam alleen ff kijken of sterretje nog hier was geweest en april maar, zag ze nog voorbij vliegen haha. Kruimeltje ook weer, gezellie !! Meiden, kom morgen hier weer op jullie reageren hoor, als ik wakker ben hahaha zal wel niet zo vroeg zijn.....Fijne avond .......

Kussss happy

Terug
Bovenaan