klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hey Rimke,
Jeetje wat shit dat je je zo voelt, en dan moet je de komende dagen ook nog veel werken! Maar wat heb je eigenlijk met de arbo arts afgesproken? Wat als je je zo blijft voelen, is het dan niet beter om even een week ofzo helemaal niet te werken en zodra het goed gaat naar halve dagen te gaan? Je moet nu echt aan jezelf denken hoor (ik weet het deze wijze woorden heb ik niet van mezelf, maar dat zei iemand anders ook steeds tegen mij ).

Hoever ben je nu ook alweer?

Geniet van je nasi en laat je verwennen door Fons. Is hij nu een aantal dagen thuis?

April

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  jongen
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje

Zo het lijstje is compleet, dus Sterretje vanaf maandag beginnen de voorspellingen.
Heb je mooi geluk, want dan kun je dit weekend nog lekker verder met de adm.

April

I know, dat zat ik mezelf ook te bedenken, misschien moet ik me gewoon ziek melden en daarna weer rustig aan kijken.
Ik werk de komende twee dagen nog, en dinsdag moet ik toch met de bedrijfsarts overleggen en dan vertel ik hem het hele verhaal.............
Sorry voor mijn gezeik, moet even.
Bedankt voor je luisterend oor.............

Hoe gaat het met je wasjes? Is alles al droog? Of is er toch een buitje overheen gekomen.............hoop het niet want dan kan je weer opnieuw beginnen..........

Ik ga even met het eten beginnen............

Hey Rimke,

Dinsdag overleg, met de arbo arts, dat is wel een goed plan denk ik! Maar nogmaals als je dat te lang duurt, kun je je beter ziek melden. Als het niet gaat gaat het niet he.....

De was gaat goed, ik ben er al bijna doorheen. Een paar wasjes zijn al gestreken, er hangt er nog eentje te drogen en ik moet er nog 2 doen (maar dat zijn kleine wasjes). Tja een paar dingen zijn iets nat geworden buiten, maar echt maar wat druppels, nou dat geloof ik wel hoor, dat zal toch geen kwaad kunnen .

April

He meiden!

Kom even snel mijn hoofd laten zien!

Hier alles goed! Auto had toch geen lekke band! (zei de kwikfit) dus dat scheelt weer centjes!
Woensdag nod. Word nu toch wel weer spannend, terwijl ik er deze maand helemaal  niet mee bezig ben geweest! Gewoon geklust wanneer we wilde. niet getempt helemaal niets! (wel lekker hihi)
Heb nu best last van mijn borsten, voelen erg strak aan! Zelfs als ik de trap af loop, voel ik het! Afwachten maar weer!
Phoebe, jij ook bijna je nod! Spannend hoor!

Ik heb helemaal niets bijgelezen, sorry! Morgen meer tijd als het goed is!

Liefs Jacqy

Jacqy; Spannend woensdag je Nod, ik zal zometeen eens op de roze wolk gaan kijken, wie er nog meer snel op staan!

Fijn dat je band toch goed is, dat scheelt weer centjes...

April

hey meiden

ben ik effe snel voordat we gaan uiteten, net joey aan me schoonzus meegegeven en ik kan daar nog steeds niet aan wennen ik vind het verschrikkelijk als ie gaat uitlogeren haha

rimke; jeetje meid nog steeds hoofdpijn, dat vind ik heel erg rottig voor je, en je zeikt niet meid je kan hier altijd je ei kwijt, kijk het met je werk nog eventjes aan en overleg een dinsdag met de arboarts en anders gewoon in de ziektewet gaan meid jij bent veel belangerijker en je hebt ook met een baby te maken in je buik, mischien dat je met meer rust iets opknapt, doe rustig aan meid en hopelijk slaap je vannacht wel wat beter

april; druk aan de was las ik en al wat gestreken nou je hebt niet stil gezeten in ieder geval lekker hoor dan kan je zo van de week lekker het kamertje inrichten

jacqy: gelukkig geen lekke band dat scheelt inderdaad weer en woensdag je nod dat wordt weer spannend en je voelt van alles, ik hoop het zo voor je meid maar ja afwachten maar weer

bieb; haha dat is wel handig dat je vriendin naar de bruiloft van je overburen mag kan ze je inderdaad informeren wat wel of niet te doen is hahaha en jammer dat ze geen mooi weertje hadden vandaag,

nou mijn hartkloppingen heb ik vandaag wel redelijk onder controle ik probeer er zo min mogelijk aandacht aan te schenken,

nou meiden fijne avond allemaal zometeen komt iedereen en dan gaan we naar het restaurant toe, ik heb nu al honger haha

xxx linda

Meiden, even voor de zwangere onder ons, zijn jullie ondanks de lagere temp. ook nog steeds jullie enkels kwijt! Ik wel echt niet normaal zo dik mijn voeten zijn, ze staan helemaal onder spanning, lopen doet gewoon pijn.

April

Terug
Bovenaan