klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Linda; Fijn dat je je hartkloppingen vandaag onder controle hebt. Veel plezier vanavond en Joey vindt het logeren vast erg leuk of niet?

April
Ps Ik had vandaag wel hulp hoor, anders was ik niet zover gekomen denk ik.

Meiden is er nog iemand of is iedereen foetsie?

Hmm mijn laatste wasjes drogen duidelijk minder snel, nou ja, morgen is er weer een dag!

April

Zo meiden, ik heb net het laatste wasje voor vanavond in de machine gedaan! Ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt, morgen nog een rekje was weg strijken en dan ben ik al bijna klaar.

Zeg, is iedereen weg vanavond, wat ongezellig zeg.

April

Nou ik klets vanavond alleen met mezelf geloof ik

Ik heb nog even een vraagje voor jullie:
Mijn man en ik hebben dezelfde beginletter van onze voornaam. Nou wilde ik dus eigenlijk geen naam voor onze kleine uk, die ook zou beginnen met die letter. Nu weten jullie dat wij de meisjesnaam best lastig vonden. Nu hebben we een leuke meisjesnaam, maar die begint dus met dezelfde letter als onze namen, is dit raar?

April

Hey meiden,

Hier nog even een nachtelijk berichtje van Phoebe.
We komen net bij mijn schoonouders vandaan, die zijn net terug van vakantie naar Amerika. Ze hadden weer verschrikkelijk leuke kadootjes mee erug genomen!
Ze zijn (onder andere) in Disney geweest. Ik heb een verschrikkelijk leuketas gehad, een hand en theedoek moet mickey erop en een pandora hangertje van minni! Leuk he!
Me pandora armband is nu echt bijna vol!

April, mijn voorletter is het zelfde als van mijn vader, en die van me broertje is het zelfde als van mijn moeder. Het enige lastige was dat we met de post af en toe door elkaar gehaald werden, maar verder niks, ik vind het ook niet stom hoor.
Als je dat nou een leuke naam vindt, maak dat toch niet uit dat het dezelfde letter is.

Meiden, ik ga nu lekker me mandje in, morgen grote schoonmaak!

Liefs Phoebe

Hey meiden,

Nou, ik kan dus echt niet slapen , pijn in mijn rug en erg onrustig! Ik ga beneden maar eens een boekje lezen, misschien val ik dan in slaap!

Phoebe; Wat super leuk zeg al die cadeautjes. Hmm, morgen grote schoonmaak, dat is niet echt een leuke zondag, succes.

April

@april: Wat rot dat je niet goed kon slapen. Ik hoop dat je alsnog hebt kunnen slapen. Wat de naam betreft ben ik het met Phoebe eens. Dat kan gebeuren, dus.
Wat mijn voeten en enkels  betreft, even kijken, nee, nog niet gezien. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste 2 dagen wel veel gestaan heb, dus ze hebben de kans niet gekregen om te rusten.
@phoebe: wat leuk al die cadeau's. En nu grote schoonmaak omdat jullie bijna op vakantie gaan? Nog 5 dagen zie ik, dan is het zover.

Hier was het gisteravond een beetje onrustig. De kleine was erg druk aan het bewegen en ik had last van druk daaronder en slijmverlies. Nou zei de vk dat dat slijmverlies altijd meer is bij warm weer, maar sorry, het was niet zó warm en zoveel slijm verlies ik normaal niet. Volgende week nog zeggen, als ik het spreekuur nog haal, hihi. Nu is trouwens alles weer helemaal rustig. Spannend.

@rimke en kruimels: jullie voelden je beroerd zo te horen. Rust maar lekker even uit.
@rimke: die hoofdpijn had je daar voorheen niet ook altijd last van?
@kruimels: als de misselijkheid nog niet weg is, dan zul je komende week of de week erop merken dat het verdwijnt. Ik had het tot week 16 ongeveer. En met de vakantie zit je idd in het 2e semester, waarvan wordt gezegd dat de meeste vrouwen zich het fitst voelen.
@happy: Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is...... superhappy. Je was weer voorbijgevlogen na weer heel wat uurtjes werk. Ik hoop dan ook dat je vandaag goed uitslaapt!!!! Want een happy met hoofdpijn is maar half zo happy

Terug
Bovenaan