klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@linda: En hoe was het uit eten? In wat voor restaurant zijn jullie geweest?
@april: Dan heb je volgens mij veel gestreken gisteren. Ik kreeg t destijds met het warme weer benauwd van al dat strijken. Trouwens die rugpijn zal dat niet ermee te maken hebben dat je toch iets teveel hebt gedaan gisteren. Strijk je nog staand? Ik ben op het laatst steeds erbij gaan zitten en de strijkplank in de laagste stand.
jacqy:Wat fijn dat het geen lekke band is. Dat scheelt idd weer centjes en zeker nu met de voorbereidingen van je huwelijk. Nog 11 maanden, dan is het zo ver. En bijna je nod, spannend.

Vannacht had ik goed geslapen tot 5.40 uur. Toen moest ik een plasje plegen, maar sindsdien is de kat van alles gaan doen en heeft me wakker gehouden. Dus zie hier het resultaat: op zondag om dit tijdstip online. Maar dat wordt vanmiddag absoluut ingehaald.

goeiemorgen meiden

het eten was heerlijk gisteren, ikheb gebakken tong gegeten jammie, hij was wel wat aan de droge kant maar dat maakte niks uit

april: je hebt rot geslapen las ik probeer vanmiddag anders gewoon nog eventjes je rust te pakken meid, en al je baby was is al klaar las ik dat is helemaal lekker

sterretje: slijm aan het verliezen, ooooo dat wordt spannend meid misschien is dit nu het begin alvast je weet maar nooit, en ga vanmiddag nog maar even je bedje in

rimke; hoe is het nu met jouw is je hoofdpijn al wat gezakt? ik hoop het wel

phoebe: wat een leuke kadootjes wat je hebt gekregen van je schoonouders, ik ben ook zo gek op alles van disney haha

ik ga even me eitje opeten, ik ben er vanmdiddag nog wel effe,

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Het was hier druk vannacht!!

Phoebe, leuk hoor al die cadeau's! En vandaag de grote schoonmaak, het ik gisteren gehad, en is toch altijd wel weer lekker hoor! Veel plezier! Lekker muziekje erbij!

April, jeetje meid weer zo slecht geslapen! En wat die namen betreft, ik zou t gewoon doen. Alleen soms lastig met de post. Maar mijn ouders hebben om die reden mijn broertje een tweede naam gegeven, zodat we daaraan de post kunnen onderscheiden....

Sterretje, het was dus onrustig in je buik. Spannend hoor! Het kan ieder moment gebeuren natuurlijk! En dat slijmverlies, kan dat ook een teken zijn dat het gaat starten? Balen trouwens dat de poes je heeft wakker gehouden!

Linda, lekker gegeten gisteren zo te lezen! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Gister avond, gingen we nog even klussen, zat er bloed bij aan t eind! Klein beetje helderrood bloed. En daarna weer niets. Haat dit soort dingen altijd!

Vanavond gezellig even bij mijn ouders langs!
Fijne dag vandaag!

Liefs Jacqy

he meissies,

zag dat april en sterretje weer vroeg online waren, slaap maar lekker bij vanmiddag

sterretje slijm verliezen ? och zou het dan al zover zijn. maarja kan ook nog een week duren hahaah

april, zo jij bent vlot met dat wassen. moet nog steeds me 2e draai streiken hahaha en dan nog zeker 4 draaien wassen. bleggg. wat de naam betreft. onze meidennaam begint ook met dezelfde letter als die van me man, maar we hebben toch een 2e naam, jullie toch ook.voor de kleine.

phoebe leuke cadeaus zeg. nog 4 nachtjes he en dan is het zover

kruimels, rot dat je nog steeds zo beroerd voelt, hoop dat het snel verdwijnt. en nee dat was ik niet die dat vroeg van he kamer , maar bieb, ach ja lijkt opelkaar he

bieb. nog naar die open dag van je nieuwe werk geweest ?

rimke hoe is het werken vandaag gegaan ?

linda jammie lekker uit eten geweest. al nieuws van je buurman. rustig aan met je hartkloppingen he

jacqy gelukkig niks met de auto. oh woensdag alweer je nod en zere tieten? hoop dat een maandje ontspannen zijn vruchten heeft afgewerpt.

geloof dat ik iedereen heb gehad zo niet excuses daarvoor.
gisteren dus de kinderwagen gehaald en gelijk een leuk dekbedje voor daarin en een parasol en een luiertas erbij. zo past het allemaal lekker bijelkaar. thuis inelkaar gezet. en ik vind hem geweldig. me katten ook, die kon ik er gelijk uitplukken hahaha
verder nog een matrasje gekocht alvast voor het ledikant, maar die hebben we eerst niet nodig vanwege de wieg. ook nog wat verzorgingsproducten en een pak luiers gehaald, heb ik weer een boel van lijstje kunnen schrappen.

gisteren aaf naar de verjaardag van me zwager geweest. best gezellig geworden. en net lekker ontbijt op bed gehad. lekker croissantjes en een ei en verse jus jammie. heb gesmuld hoor.
vanmiddag vieren we verlaat moederdaq bij me schoonouders want het gelijk hun trouwdag en ze zijn geloof ik 35 jaar gerouwd ook vandaag. en gan we lekker chinees halen voor het eten. jammie.

ooh nog iets grappigs, toen ik van de week bezig was in de babykamer, dan mogen de poezen daar ook rond lopen en dat doen ze meestal ook wel. zie ik inees een koppie uit de maxicosie steken. grr was die witte haarbal in de maxicosie gekropen en lekker erin gaan liggen. heb er 1 met een hoes, dus hij moest er echt eerst in en dan omdraaien en alleen zijn koppie stak uit. we hebben wel eerst een foto gemaakt voordat ik hem eruit jaagde. hahaha. gatsie alles gelijk onder de wtite haren.

xx bambi

ooh was happy vergeten hihihi maar die vloog ook zo snel voorbij hahaha.sorry meis.

He bambi!
Leuk zeg die kinderwagen enzo. Zeker als het leuk bij elkaar past!
En vandaag naar je schoonouders, veel plezier!
Poezen, wat een beesten he! De mijne zijn ook zo! hihi

Fijne dag!

Liefs Jacqy

Goedemorgen meiden,

Nog ff snel achter de laptop, zo mijn vriendje wakker maken, broodje eten en dan aan de schoonmaak! Moet altijd ff he zo vlak voor de vakantie.
Ik denk trouwens dat ik weer ongi ga worden, mijn temp is alweer aan het zakken.
Nog niet zo snel maar vrijdag was hij 36.7, gisteren 36.5 en vandaag 36.4 dus dat is geen goed teken....

Liefs Phoebe  

bambi, grappig het katten, maar ze zorgen ook wel voor extra werk..... wij hebben er 4 waarvan er 2 dus helemaal wit zijn.... is die van jou ook helemaal  wit?

Terug
Bovenaan