klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Jacqy, raar zeg dat bloeden gister..... wat kan je lichaam toch raar reageren he....

Sterretje, morgen de dag he (volgens mijn voorspelling) hahahaha
Mocht het zo zijn wens ik je heel erg veel succes, ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig zal verlopen!

April, om die tijd heeft een klusbabe volgens mij nog nooit online gezeten!
Echt kl*te dat je zo slecht slaap s'nachts, ik hoop voor je dat dat snel beter gaat worden!

Rimke, toch wezen werken vandaag? Pas goed op jezelf he, en luister naar je lichaam, als die zegt stoppen moet je het ook echt doen. Gewoon ziek melden op je werk, jij en je uk zijn belangrijker dan je werk.

Liefs Phoebe

hallo meiden,

hier weer ff een bericht van mij:
KRUIMELS: echt vervelnd dat je allemaal niet lekker bent zeg,,,, ja ze zeggen altijd dat zwanger zijn een gezonde ziekte is maar volgens mij kunt je er flink beroeert van zijn... ik dacht alleen dat meestal de misselijkheid over ging naar 3 maanden.

RIMKE: ook al niet lekker, wel grappig trouwens dat je gevoel iets anders zegt dan het pendelen voor sterretje...

STERRETJE: grappig he het eerste wat ik doe als ik hier kom is ze al geweest. haha we vinden het allemaal spannend je krijgt tenslotte de eerste klusbabe baby... in ieder geval al vast toi toi toi voor de bavalling...

BAMBI: vind het trouwens zo grappig keek van de week op je hyves en daaar had je blond haar... herkende je bijna niet.

LINDA: vervelend zeg van je buurman nog wat gehoord... ja wie weet wat je dan weer naast je krijgt... misschien wel jantje smit of nick en simon... haha

APRIL: JIPPIE kammertje is binnen en is het mooi geworden????

HAPPY: zoef zoef weg zoef zoef....haha

voor de rest ben ik gister met mijn vriendinnen op stap geweest was echt super gezellig en als ik er dan ben denk ik waarom doe ik dit niet vaker... heb wel gemerkt dat ik nog goed in de markt lig haha,.... altijd leuk om te weten toch...
vandaag moet ik eerst naar de pedicure en dan naar babyborrel van een marktkoopman...was vorige keer erg goed want was een frietkraam en clowns en springkussens ballen bak echt niet normaal meer.....
morgen moeten we weer naar het ziekenhuis vind het best spannend vooral omdat ik zón pijn heb gehad met mijn innesteling....weet het ook niet hoor.....

nou ga weer stoppen ff douche ..... was vanacht om 04.30 thuis en was om 10 uur al wakker ben echt best brakkk maar goed.... weer druk vandaag...

o ja vriendin belde gister nog of ik maandag over een week mee ging naar het concert van samen met dre.... had veldkaarten.... natuurlijk ga ik mee....
je leeft maar   1 keer toch

fijne dag iedereen

Zo, iedereen is zo'n beetje present deze zondag ochtend..................hoe vroeg dan ook!

april: niet kunnen slapen meid.............jemig, zo irritant he? Hoop dat je overdag wat kunt inhalen!

Sterretje: Slijm? De slijmprop??? Spannend hoor, en dan balen als het gerommel ophoudt of niet? En die poezebeesten...........hahahaha, moet er wel om lachen hoor! Bij mij merken ze altijd als ik wakker ben ( baasje, zei je eten???), gaan ze over me heen rennen (je zei toch eten???) en aan me zitten krabbelen (eten zei je toch???) of boven op me liggen (kan dat eten dan ook nu??)..................lekkere dingetjes.......
Ik had idd voorheen ook al koppijn, maar ik ben nu met de 4de dag van koppijn bezig en zo lang heeft het nog nooit geduurd.......heel vervelend.

Phoebe: beetje bij gekomen van de brakheid? En leuk naar samen met dre..........! Ben zo nu en dan dol op Hazes!

Linda: lekker uit eten geweest! Heeft de reiki nou wat geholpen of niet??

Bambi: ook al in gevecht met de poezen, hahahaha! Zo irritant, overal die haren. ik dreig wel eens met kaal scheren maar daar zijn ze niet van onder de indruk.........

Happy-zoef-zoef...................

Anoeska: al begonnen met pakken?? Oei, komt nu dichterbij he?? Lekker vooruitzicht!

Kruimeldief: ze zeggen idd dat het tweede trimester je je het beste voelt.......ik zit volgens mij net in mijn derde...............hahahahaha!!!

Wie vergeet ik nu........................???

Tja, ik heb dus nog steeds wel hoofdpijn maar...........ik heb vannacht tot zeker half 3 geslapen dus daar moet ik maar blij mee zijn.............ofzoiets..........
Ben nu nog wat wasjes aan het wegwerken en zit met kop thee op de bank.............ga zo even liggen denk ik........Fons is even ritje op de motor   aan het maken dus ik val er niemand mee lastig.........
Kreeg het net inenen op mijn heupen en heb tijdens het bed verschonen (jaaaaaaa! het is weer zondag.....!!!!!!!) onze matrassen alle kanten op gedraaid en onze toplaag ook, niet zo best voor mijn ruggetje natuurlijk............het moest even...........

Tot later!

Zie nu net dat ik phoebe en anoeska door elkaar aan het halen ben................zucht.
Sorry meiden, het komt uit een goed hart..............

@linda: ik zag dat je je eitje ging op eten. Niet doen hè!
@jacqy: Jij ook aan de schoonmaak lees ik. Het verliezen van de slijmprop met ietwat bloed kan aangeven dat het niet lang meer duurt. (binnen een week). Maar dat heb ik nog niet. Wel rot voor je van dat bloedverlies, laten we hopen dat dat maar eenmalig is.
@bambi: bij mij sprong 1 van de katten dus ook in de wieg. Ik zou er voor de zekerheid ook balonnen in leggen. Ik schrok er van, want stel ik let niet op en de baby ligt er in?

Hier lekker film gekeken en weer terug mijn bed in. Ben net pas weer op en aan de aardbeien, mmmmm.
In bed veel last van harde buiken en nu pijn aan mijn lies. Ik krijg het gevoel alsof het deze week gaat gebeuren.

@jacqy: zie nu dat ik het verkeerd gelezen heb. Bloedverlies na het klussen was het. waarschijnlijk de binnenkant geraakt. Hoeft niks te zijn.
@phoebe: ik had het idee dat het tempen niet echt betrouwbaar is. Dus wie weet zegt het dalen van de temp wel helemaal niets.
@Anouska: je begint op onze happy te lijken. Druk, druk, druk, hihihi. Veel plezier iig bij de babyborrel, klinkt erg groots.

@anouska: oh spannend dat je pijn had rond de innesteling. en morgen naar het ziekenhuis. Ben benieuwd.
@rimke: Echt balen van die hoofdpijn zeg. Drink je wel goed? En de matrassen omgedraaid, hihi, ik had niet anders van je verwacht. Soms kan ik ook wel om de katten lachen, maar soms. Nu hoorde ik gisteren een verhaal van iemand die de kat kon zuigen. Nou, die van mij rennen panisch weg als ze dat ding horen.

Goed, ik ben er weer vandoor.

He meiden!

Rimke, nog steeds koppijn! Dat schiet niet op zeg! En je kan natuurlijk alleen paracetamol nemen... balen hoor! En lekker de matrassen omgedraaid. Ik slaap daarna altijd heerlijk! maar inderdaad slecht voor je rug!

Sterretje, je denkt dus deze week. Spannend hoor. Ben echt benieuwd voor je! haha. En dat bloedverlies. Denk inderdaad de binnenkant geraakt. Heb t al vaker gehad een paar dagen voor nod.   maar toen was t donkerrood, nu helder rood. ach... afwachten maar weer!

Net even lekker stukje wezen wandelen! heerlijk!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan