klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

he meiden,

rimke dacht dat je vandaag ook moest werken, maar zo te lezen was je lekker vrij, balen van je hoofdpijn nog steeds.

sterretje nou als ik zo lees zou het indd weleens sneller gaan komen dan ik dacht met me 24 hahaha. als je ineens niet meer vershijnt hier weten we genoeg. wens je vast sterkte en veel geluk toe

anoeska drukke dag en dat na een nachtje stappen. mijn kat is niet helemaal wit. heeft wat zwarte vlekken op zijn lijf, is net een koe hihihi maar das zon nieuwschierig beest. zet een tas of doos neer en hij zit erin. dus nu ook met de babyspullen.

jac lekker gewandeld, is goede weer nu hier. niet warm en droog hahah

phoebe al aan de schoonmaak. succes.

nou hier toch nog ff wast gedaan. heb diaree dus wel tussen het wc hollen door. maar goed heb een babystrijk gedaan. grr word gek van al die dekentjes.
en net een nieuwe was opgehangen. dit zijn alle luiers en nog meer dekentjes, moltons en hoezen. pfff. daarna krijg ik de leuke was, de kleertjes hahah, en dan heb ik nog 2 boxkleden en een slaapzak voor als het groter is en nog wat gekleurde dingen.

maar ga me nu maar eens aankleden en optutten moeten over een halfuur dus naar me schoonouders.

iedereen fijne dag.

xx bambi

Veel plezier bij je schoonouders Bambi, ennuh, ik heb wel degelijk gewerkt hoor vandaag............van 7-11uur.......

Heb net even lekker anderhalf uur op de bank geslapen, hoop dat ik er wat beter van wordt.
Ik ben nog even bezig alle was weg te werken, moet er nu nog 2...............lang leve de droger!!!

Hallo dames,

lekker gekletst al.

Hier ook 2 gekke katten hoor. haha ik moet lachen om die verhalen van Bambi met de katten,. Hier gaan ze ook overal in zitten. Gisteren moest er eentje in een plastic tas zitten, haar koppie stak uit het handvat.....grappig om te zien

Sterretje; een lekker flink slijmprop...hmmm spannend hoor

verder wat NOD-jes op komst. Spannend ook. Hoop dat er een zwangere tussen zit

Sorry, wel alles gelezen maar verder geen fut

We weten niet wat we moeten eten...heb zin om pizza te eten, maarja willen een beetje bezuinigen....

Net zus van vriend met man en kids langs geweest. Ach, was wel even leuk. Soms moet ik r echt niet, een roddeltante en haar kinderen en zijzelf zijn altijd ziek, maar zo in t algemeen kan ik wel met r opschieten hoor

Voor de zwangeren onder ons:
weten jullie nog de klachtjes wat jullie hadden voor de NOD toen jullie zwanger bleken te zijn? weet t niet meer zo goed, en ben wel benieuwd weer
Wat ik van mezelf kan herinneren is eigenlijk niet veel. Weet wel dat ik in de week van de NOD een kriebel in buik had. Toen dacht ik dat het mijn zenuwen waren, maar achteraf denk ik echt dat het zo een kriebel was, wat sommige vrouwen hebben als ze dus zwanger zijn. Ik heb dat wel vaker gelezen. En natuurlijk de ong klachten die gelukkig geen ongi werd.

Ik heb trouwens een erg gevoelige baarmoeder, als ik ga zitten en zo, moet ik niet neerploffen want erg gevoelig. Heb t wel eerder gehad, dus zal wel niks met evt zw.schap te maken hebben, maar wel erg irri

zonnetje schijnt hier weer. Van de week wordt t weer beter gelukkig

ga weer stoppen

doeii

Hey meiden,

Nou huis is weer een beetje aan kant, de wasmachine draait en er liggen al de nodige spullen klaar voor de vakantie.

We eten vanavond lekker makkelijk, tomatensoep uit blik en afbak broodjes met ham en kaas, ff laten smelten in de oven hmmmm

Vanavond komen mijn ouders ff een bakkie doen, gewoon ff gezellig.

Nou, ga maar een koken (lees een bliksoep open trekken hahahaha)

Liefs Phoebe

hye meiden

mijn buurman is vanmorgen om kwart voor 10 overleden en ik werd om 5 voor 10 gebeld door zijn broer dat ie was overleden, donderdag een begrafenis, ach voor mijn buurman misschien wel het beste maar toch hij was nog maar 46 jaar

sterretje:  het rommelt weer in je buik, vannacht zet het door meid ik voel het aan me water, en als je je morgen niet meld alvast heel veel succes haha ik hoop het voor je meid dat het nu gaat beginnen dan ben je er maar vatnaf en de kleine moet er toch uit

phoebe; je denkt dat je ongi gaat worden en je temp is inderdaad gedaald, nou meid na de vakantie naar de gyn toe, maar hopelijk heb je een temperatuursdip

bambi: haha de kat in de maxicosie, ik zou hem er ook gelijk uitjagen, en alles onder de haren

rimke; nog steeds hoofdpijn las ik en je hebt wel vanmiddag even lekker geslapen, balen dat je je zo rot voelt

bieb: heb je al van je vriendin gehoord wat je niet op de bruilof moet doen en wat wel? haha, en je schoonzus was op visite met man en kids

ik   ben het alweer kwijt, vanmorgen hebben we geklust en ik heb nu al de hele dag een beetje bloedverlies en is zit nog maar op dag 18 effe in de gaten houden, maar ik denk wel dat ik me eitje al heb gehad en dan was ie erg vroeg, op dag 12 had ik 36,3 en daarna ging ie weer omhoog ik zit nu op 36,8 raar maar ja dinsdag moet ik bloedrpikken   en volgende week maandag en volgende week vrijdag ach ik zie wel

xxx linda

Phoebe; eet smakelijk en veel plezier vanavvond als je ouders komen

bieb: een gevoelige baarmeoder irritant is dat he, vooral als je op de fiets zit en over een hobbel moet ik ken het gevoel

xxx linda

Ach lieve lin toch, wat een naar nieuws. Lag in de lijn der verwachting maar toch is het nooit leuk om te horen. Ga je heen donderdag?
Gaat met mijn hoofdpijn nu wel weer eventjes, heb net even geslapen en een grammetje paracetamol ingenomen. Weg is het weer eventjes...........hoera!
Lekker geklust vanmorgen, hoop zo voor je dat al die moeite eens tot iets leidt..............voor jullie allemaal trouwens. Ben klaar met dat wachten, ik wil echt zwangere babes zien...............maar ja, je hebt er niets aan he?

Phoebe: ook lekker wasjes aan het draaien.........mijn 4de zit er nu in.
Ben dol op tomatensoep uit blik! En die broodjes klinken ook zalig! Eet smakelijk zometeen!

Bieb: bezoek gehad.........tja, soms is het even verstand op 0 en dan valt het allemaal wel weer mee, whahahaha!!

Sterretje: ik heb in het poultje de 19de gezegd, dus ik hoop voor je dat het vannacht lekker gaat doorzetten en dat jullie morgen jullie frutsel in jullie handen hebben.........

Ik ga even mijn eten maken, fons eet inenen niet thuis, kan ik zo boos van worden!!! GRRRRRRRRRRR!!!!
Heb een aardappelschoteltje met doperwtjes en wortels................veel te veel nu natuurlijk!

Rimke; gelukkig dat je hoofdpijn iets is gezakt, dat is ook echt niet niks om steeds hoofdpijn te hebben, en fons komt in ene niet mee eten dat is ook niet leuk, maaar voor jouw in ieder geval eet smakelijk alvast
wij hebben chinees gegeten jammie haha, en wij gaan donderdag naar de begrafenis en een woensdag condoleren,

xxx linda

Terug
Bovenaan