klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@rimke: gelukkig voel je je alweer beter. en zelfs de was al gedaan. Ach, wat over blijft van het eten kun je anders morgen toch opwarmen.
@linda: gecondoleerd. Voor jou blijft het een verlies, ongeacht hoe dit tot stand kwam. Aan de chinees? Hebben we van de week gehad, maar mannetje maakt nu mihoen met kip en zakje groenten, mmmm.
@bambi: ook aan het wassen geweest en naar schoonouders. Ben benieuwd hoe het was.
@phoebe: ook aan het wassen, volgens mij zijn alle klusbabes aan het wassen geweest. Ik heb mijn wasje net ophangen . En lekker eten. Het is natuurlijk zaak om nu de versproducten op te eten voor jullie vertrekken.
@bieb: De voortekenen van de zwangerschap. Bij mij bleek achteraf dat ik in die periode moe was en idd ongiklachten had. De rest van de klachten kreeg ik pas na posi test. Klinkt spannend. En ik ben het met rimke eens, er moeten deze maand maar weer eens zwangere klusbabes komen. Aan jullie en het klussen zal t in ieder geval niet liggen. Wat de slijm betreft, ik heb nog geen slijmprop, maar gewoon slijm. Gedurende de dag voel ik het rommelen en verdwijnt het weer. Op internet gekeken voor voortekenen, maar er zijn vrouwen die dit 2 weken lang hebben. Ach ja, we'll see.

Dames, dikke

Lekker linnie, een chineesje!

En sterretje al aan de kip met mihoen, dat is zo een oosters avondje hier! En idd, volgens mij kan dat gerommel wel weken duren........maar bij jou niet want je bevalt morgen.............hahahaha, nee grapje, nu hou ik er mee op, lijkt me zeer irritant als mensen continu aan me gaan vragen per sms of mail of voicemail: en? gebeurt er al wat??? NEE!!!! En als het wel zo was dan horen jullie dat wel!

Bieb: mijn voortekenen achteraf gezien waren vooral een behoorlijke vermoeidheid, ik weet nog dat we toen die vriendin aan het verhuizen waren in Tilburg en dat ik zo moe was..............verder wat ongi-krampjes maar die heb ik nu zelfs nog wel eens.....

Ola meiden,

Zo, ben weer een beetje bij maar ben nog een suffe happy hoor !!! Allemachtig zeg ik werk bijelkaar al acht jaar in de horeca maar, zoals gisteren heb ik nog noit meegemaakt zeg. De hele zaak stond vol er kon geen tandenstoker meer tussen. Het was echt inschenken, schrijven, inschenken, schrijven pffffff. Toen nog alles schoongemaakt, kwam om half vier binnen. Wel een lekkere fooi en we kregen van mn baas allebei 50 euro extra dus das wel lief he. Morgen moet ik s middags ook naar de zaak. WQij zijn op maandag gesloten en nu ga ik met mn baas de kroeg oranje versieren ivm de ek !!! Eigenlijk geen zin in op mn vrije dag maar anders moet ie het alleen doen, ook zo sneu he ...

Linnie, ach lieve linnie, gecondoleerd meis. Ook al was het wel te verwachten en is het misschien beter, dit is geen leeftijd he ....dikke kus

Sterretje, allereerst gekeken of je nog hier was geweest haha. Slijm verliezen hmmmm spannend allemaal he .....Nu alles weer rustig he !!!!

April, slecht geslapen weer he, balen meis. Maar je hebt je kamertje !!!!!!! Druk aan het wassen geweest he ....

Rimke, tjonge meisje die hoofdpijn weet wat he ....Vind dat altijd zoooo vervelend. Vandaag wel wezen werken he ......rustig aan hoor !!!!! X

Bambi, oh wat leuk de kinderwagen !!!! Haha leuk he katten, die houden je wel bezig

Buuf, aan de schoonmaak voor de vakantie he hahaha doen wij ook altijd !!! Balen dat je temp weer zakt maar, blijf voor je duimen hoor

Anoes, lekker op stap geweest met de meiden he ....blijft altijd errrrrrg leuk he !!!!

Jacqy, wat is dat nou met dat bloed ? Wat komen we toch een rare dingen tegen he .......hoe is het nu ?

Kruimels , je voelt je n og niet optimaal eh meis, vervelend he. Kamertje staat al klaar om te leveren las ik dus dat is mooi. Wat voor kleur is het ?

Mamoetje, waar zit je meid ?

Reneetje, hoe gaat het met jou meisje ?

Pipje, mis je geklets hier wel hoor !!!! X

Meiden sorry voor wie ik vergeet maar happy gaat lekker op bed liggen met een boekje. Fijne avond en tot morgen

Liefs happy

hey meiden

sterretje: het kan ook nog eenpaar dagen duren met dat gerommel maar je weeet maar nooit, en hoe was de mihoen met kip, heb je lekker gegeten

happy;: zo meid dan was het heel erg druk gisteren in de kroeg, wel gezellig dan draait de avond wel hahaah, en morgen gaan jullie de kroeg versieren, wel weer gezellig

meiden ik ben er vandoor ik lees morgen weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

he meiden,
ook hier chinees gegeten bij me schoonlui maar die viel niet super. ik vond het niet zo lekker als anders, maar goed dat kan he
verder wel te doen, de kinders van me schoonzus zijn erg druk geweest en zelfs onze hond raaket van slag door dat gejank en gedoe van die boeffies. en ze zijn nog steeds zo panisch van de hond, die trouwens niks doed hoor, loopt ie langs en dan janken ze al. zucht. nou ze wennen er maar aan, ze zien hem best veel en we nemen hem express mee, maar het blijven jankerds.
zeggen me schoonouders tja straks heb je er zelf 1, kan wel wezen zeg ik maar die is niet ineens 4 of 6 jaar hoor. ik ben toe aan baby niet aan teror peuter hahaha
verders wel gezellig maar vermoeiend.

rimke wel gewerkt dus haghah, maar gewoon daarna thuis aan de slag gegaan. fijn dat de hoofdpijn iets minder is

happy zelfs op je vrije dag offer je je op. jij moet wel een schat zijn.

linda, wat klote van je buurman. het blijven rot situaties he.

sterretje, spannende boel !!!!!

bieb mijn klachtjes waren voor me nod ook niet zoveel. ik merkte aan me borsten een wat versteviging. niet zeer ofzo maar ze voelde voller aan en de bekende ongieklachten had ik ook. verders niks hoor.

sorry voor wie ik vergeet maar me man en ikgaan ff brainstormen over wat er op de geboortekaat komt en hoeveel we er moeten hebben,

xx bambi

He meiden!

Heb nog niet veel bijgelezen, maar zag wel,

Linda, toch overleden dus je buurman. Zat er een beetje aan te komen, maar wel triest hoor nog zo jong! jeetje!

Rimke, na een paracetamolletje en hoofdpijn vrij! jippie!!!! En fons eet opeens niet mee.... balen!!

Happpy, heeft t super druk gehad! Maar lekker veel fooi! ook mooi meegenomen!

Zo, ik kom net bij mijn ouders vandaan. Nog even over mijn opa gehad. En toch weer wat traantjes gelaten samen met mijn moeder. Door dat hele gedoe met mijn oma hebben we helemaal nog geen tijd gehad het een plekje te geven.

Geen bloed meer gehad vandaag, dus alleen gisteren na de sex. En ik was dus bij mijn ouders, zegt mijn moeder opeen: Jezus wat heb je een grote tieten!!!!!!!
Wist niet wat ik hoorde! Heeft ze nog nooit gezegt! Hoop dat t een goed teken is!

Weltruste voor straks!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

Bambi: hahaha terror peuter ik moest er wel om lachen,, en kinderen kunnen bang zijn voor honden ongeacht ze de hond vaker zien, ik ben ook altijd panisch geweest voor honden tot een  paar jaar geleden toen werd het zachtjes aan minder, maar ik ben nog steeds heel voorzichtig haha

jacqy: nou hopelijk zit het goed nu je ma heeft gezegd dat je grotere borsten hebt, laten we het hopen want het wrodt echt weer tijd voor een zwangere klusbabe, en logisch dat jullie nog een traan moeten laten om het verlies van je opa en dat jullie door alle omstandigheden zijn dood nog geen plekje hebben kunnen geven,
Hoe gaat het nu met je oma??

nou joey ligt nog in zijn bedje, komt niet vaak voor rond dit tijdstip haha me hele dag in de war haha,
vanmiddag moet ik een gaatje boren bij de tandarts blegh, en vanavond weer lekker yoga, en morgen heb ik een hele drukke dag en avond voor de boeg

meiden fijne dag vandaag en tot straks

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Hoe is het hier ? Ik ben nu wel uitgeslapen hahaha heb nog nooit zo veel geslapen !!! Weer een drukke week voor de boeg. Moet dinsdagavond weg, donderdagavond, vrijdagavond en zaterdag stop ik om half drie met werken want dan gaan we naar de toppers met de meiden   !!!!!!!!!!! Jippie de pippie, happy mag weer ff flink los ...hihi. Zo de boodschappen doen dan ff hond uitlaten en wat eten en dan naar de kroeg. pfff zit nog helemaal niet in dat oranje gevoel, ach misschien na vanmiddag wel he .

Linnie, zo kleine lag lekker nog te slapen he ! Succes vanmiddag bij de tandarts, bah

Jacqy, nou laten we hopen dat je moeder gelijk heeft he. Het worst wel weer eens tijd voor een zwangere babe .....

Bambi, gelijk heb je hoor, je bent klaar voor een baby en niet voor een peuter. Nu grooi je er straks gewoon in mee !!!

Sterretje, waar zit je ???????????? Haha we houden je niet in de gaten hoor

April, ook al niet gezien  zou leuk zijn, dezelfde dag

Tot later, liefs happy

Terug
Bovenaan