klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@jacqy: Jullie hebben idd helemaal geen tijd gehad voor de verwerking. Alles kwam zo snel achter elkaar. Misschien dat er nu meer tijd voor komt om mooie herinneringen te delen. Sterkte.
@bambi: het eten beviel iets minder. Soms ligt het ook aan de Chinees waar je het haalt. Alhoewel, wij hadden de laatste keer ook een gerecht waarbij iemand met de zout was uitgeschoten, hahah.
En wat de kinderen betreft, ik was ook zo'n jankerd. Ik weet niet hoe groot jouw hond is. Als je niet met honden opgroeit kan het best eng zijn als zo'n grote reus voor je staat. Ik voel me nu ook niet altijd even prettig met een grote hond in de buurt.

en toen..... shit, ik lees en vergeet en herlees weer. Ok, dit worden weer meerdere berichten.

@jacqy: hahahaha, die opmerking van je ma.
@linda: het eten was heerlijk. En ja klopt. Het kan vandaag, over enkele dagen, of over 2 weken zijn. Geen peil op te trekken. Baby vindt het nog lekker, nou ja dan laat hem maar.
@bambi: en al een kaart gevonden?

@linda:vanavond heerlijk naar de yoga. Wel goed dat je vóóraf naar de tandarts gaat. Ik moet binnenkort ook. Ik heb ook een gaatje, dat hij laatst niet heeft gezien.
@happy: druk, druk, druk. En op je vrije werkdag toch werken. Als jullie een paar van die platen opzetten zit je er zo weer in. "oh Nederland" of "Hup Holland hup".
@pip: alles goed met je???
@renee: hoe gaat het nu met je vader? De revalidatie was al gestart zei je de laatste keer.

Nou, hier was het gisternacht rustig. Had ik ook wel nodig, want ik had overdag plots weer een heel dringende nesteldrang. En dit moest nog af en dat moest nog af. Alleen heb ik mijn voet te erg laten opzwellen. Het is nu een pijnlijke dikke voet.
Ik was vanochtend vroeg met manlief opgestaan, dus ga nu lekker terug mijn bedje in, lezen, voet omhoog en in slaap vallen.
Toedeloe

Ha meiden,

Met op de achtergrond de kraamafdeling op   de televisie (incl. gillende vrouw...............), heb ik alles even bijgelezen!

Sterretje: heeft rustige nacht gehad meisje, en nu weer lekker in je bedje! Welterusten!
Bambi: ook aan de oosterse maaltijd! En die viel helaas niet zo goed. Tja die kinderen die geen honden gewend zijn................jouw uk went al vanaf het begin aan de hond dus dat zal allemaal wel goed gaan! Veel succes met verzinnen van de tekst voor de kaartjes!
Linda: vandaag een gaatje boren................iek!!! En joey had lekker uitgeslapen, ook wel eens fijn!
Happy: op je vrije dag aan het werk.................doe je rustig?
JacQ: vandaag je NOD toch?? Spannend hoor! En die grote tieten..............hihhihihi!
Bieb:Moest jij vandaag niet weer naar de gyn??

Ik ga even een broodje smeren, tot later!

sterretje; sorry slijm haha. Ik was aan t typen en toen wist ik niet meer of t een slijmprop was of gewoon slijm...

Happy; lekker druk gehad. Wel fijn een fooi van 50,-.En dan ook nog op je vrije dag versieren ivm voetbal. Ach. dat is meestal wel leuk om te doen

Jacqy; kan me voorstellen dat je af en toe nog verdriet heb hoor. is toch niet zomaar iets,
Spannend je NOD. En nu helemaal nu je moeder zegt dat je grotere tieten hebt haha. Nouja, ik heb week voor NOD altijd last van tieten, dus zal bij mij niet opvallen haha. Toen ik zwanger was bleven ze wel pijnlijk en groot....

Phoebe; dus jij denkt dat je ongi eraan komt...ik zal evengoed voor je duimen. Leuk al kleertjes inpakken voor vakantie.

Linda; je buurman toch overleden. Evengoed gecondoleerd meis, 46 jaar is ook wel erg jong

Bambi; Chinees smaakte niet zo lekker, helaas
En kinderen van andere mensen kunnen nou eenmaal irri zijn. Dat zullen mensen misschien straks ook van jouw kid(s) zeggen haha.

Hier alweer hard gewerkt vanmorgen. Heb de ramen gelapt, althans niet alles. In ieder geval de voorramen en toen ben ik maar eens boven verder gegaan. Volgens mij tip van Sterretje haha. Nu doe ik morgen wel beneden afmaken. Heb t gelukkig wel overleefd. We hebben nl. in gang een lichtstraat, dus dak is van glas (en loopt schuin). Dus om die te lappen moet ik ons (platte) dak op. Op zich niet eens zo heel erg. maar het laatste raam ligt precies op rand van dak. Dus dat is eng stukkie. Maar ik leef nog haha! heb trouwens foto op mijn telefoon staan die vorig jaar aug door vriend is gemaakt. Stond ik ook op dak ramen te lappen alleen toen was ik nog zwanger.....
Binnen in de gang moet mijn vriend maar doen want is te hoog.
toen vaatwasser en gestofzuigd.

oja, heb nog een taak erbij die ik de komende weken ook wil doen. De gang verven. Is pas vorig jaar gedaan, maar nu ik de trap wit heb geverfd ziet het er beetje onverzorgd uit. Gang is creme en ziet niet leuk uit bij elkaar. van mijn vriend hoeft t allemaal niet, maar hij is overdag toch niet thuis, dus haha

ga s de makelaar mailen, heb contract nog niet gehad, en werkschema ook niet. Oja, was zaterdag niet meer op open dag geweest

Heb net vriendin gemaild hoe bruiloft was. misschien heeft ze nog tips haha

Ojaaa, heb zaterdag nog trouwschoenen gekocht waar ik t laatst over had. Twijfel nog over kleur, maar was laatste maat, dus toch maar meegenomen, 25,- dus daar is over heen te komen. Kan ze nog ruilen binnen 10 dagen. Kleur is trouwens champagne

pff nog een week voor mijn NOD.

rimke; nee hoor, ik hoef voorlopig niet meer naar arts, en gyn helemaal niet...hihi. soms niet meer bij te houden met al die dames hier
Hoe voel je je vandaag?

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hello girlzzz

sterretje: gelukkig heb je een rustige nacht gehad, en je bent vanmorgen weer lekker je bedje ingegaan met de voetjes omhoog lekker meid, nu wordt het wel elke dag spannend ik ben helemaal zenuwachtig voor je haha

bieb: zo jij hebt er al een hele drukke ochtend opzitten, ik had niet zoveel zin maar ben toch aan de slag gegaan haha bij me pa schoongemaakt en hier ook nog ach als ik eenmaal bezig ben dan ga ik door
en je hoeft voorlopig niet meer naar de gyn las ik ook   niet meer naar die fert... arts?? (ik kan die naam niet onthouden haha)

happy: succes vanmiddag met de slingers ophangen en hopelijk krijg je dan een beetje dat oranje gevoel haha, en je hebt een drukke week voor de boeg las ik,, en zaterdag gaan jullie naar de Toppers, haha wel gezellig hoor

nou ik heb alvast me 3 bloedprik forumulieren opgehaald en morgen de eerste bloedprik dag en dan volgende week maandag en vrijdag, het zal mij benieuwen, maar aan me temp te zien heb ik volgens mij  op dag 12 al een eisprong gehad me temp is nu steeds voor mijn doen hoog 36,8 ach ik wacht wel af, ik heb ook die pijn niet, die had ik rond dag 12 14 wel ach ja we shall see

rimke: hoe gaat het vandaag met jouw?? heb je lekker vrij of moet je nog werken vandaag?

nou meiden tot vanmiddag, ik ben gewoon helemaal zenuwachtig om dat stomme gaatje te laten boren maar ik haat de tandarts haha

xxx linda

Terug
Bovenaan