klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

anoeska; succes bij de fertiliteitsarts. vandaag, ik hoop dat ik het nu goed heb onthoudend ie naam haha, ik ben benieuwd wel effe vermelden hoe het is gegaan

xxx

Zo boodschappen zijn weer binnen !!! Mn mannetje is ook druk met werken dus die komt vanaaf en morgenavond niet thuis eten  Vind ik altijd zoooo ongezellig en eet dus zelf oook wat makkelijks, geen zin om voor mezelf zoveel moeite te doen. Vanmiddag de kroeg versieren......

Sterretje, daar was je dan, miste je al haha.KAn idd vanmiddag wel wat van die muziek opzetten, staan allemaal al in de muziekcomputer !!! Rustige nacht gehad, das mooi. Minder van je voeten en nu nog ff in je mandje, lekker hoor !!!   Kalm aan he meis......

Anoes, succes bij de fert.arts vandaag !

Rimke, zit lekker naar gillende vrouwen te kijken hahaha. Kijk er ook meestal wel naar hoor als het lukt, blijft een wonder he....hoe is het met je hoofd ?

Bieb, tjonge jij bent al bezig geweest zeg ! Dat stukje op het dak klinkt mij griezelig in mn oren hoor, ben blij dat je weer met beide beentjes op de grond staat !

Morgen weer nod van 2 babes !!! Hoop dat het iig wel bij eentje raak is, het staat hier een beetje stil he ..........Hier wel aan het klussen maar niet als het moet ofzo. Gewoon wanner we zin hebben, heerlijk ff, gewoon nergens naar kijken !! Wie weet ........

Liefs happy

Linnie, ik heb ook altijd de zenuwen voor de tandarts hoor !!! Vind het doodeng brrrrr en dan ook nog flink aan de beurt met dat bloedprikken ....dikke kus meis

De fertiliteitsarts...........whahahaha! Die linnie, kan het niet zo goed onthouden, is ook een k.t woord.........Succes Anoeska!!!

Lin: is indd klote een gaatje laten vullen, ga niet je hele dag laten vergallen erdoor he? Lekker bezig blijven dan ben je lekker afgeleid!

Bieb: o sorry meisje, ik dacht dat jij vandaag moest, maar dat is dus Anoeska!
Fijn dat je daar dus even vanaf bent, herinner het me nu ook weer. Jullie gaan het even met het spoelen proberen omdat het er de laatste keer zo goed uitzag! Spannend!!!!!
Ik hoop zo hard voor jullie allemaal, dat kunn je je bijna niet voorstellen. Vind er geen reet aan dat het bij jullie allemaal zo lang duurt.............al die stomme tuttebellen hier op het forum zijn binnen een poep en een scheet zwanger maar hier op het topic wil het maar niet lukken (bij de forumjunkies trouwens ook niet heel erg..........), sorry voor het geklaag, het is voor jullie veel erger. Maar dit gun ik jullie gewoon niet, wil gewoon dat jullie zwanger zijn! Zo..........

Met mij gaat het vandaag wel redelijk, maar ben ook net mijn bed uit en heb van 11 tot 2 geslapen, toen was ik eventjes wakker en toen werd ik om 8 uur weer wakker! Echt heel goed geslapen voor mijn doen dus, maar ik was dan ook ontzettend moe!
Ga proberen mijn diensten van woensdag en donderdag naar later te verplaatsen of me ziek te melden, zodat ik eventjes bij kan komen!
Ik moet dus vanmiddag van 15 tot 19 uur werken............

Zo, nou, ik ben even aan het werk, en dan overleggen over woensdag en donderdag, ga dat vrees ik gewoon niet trekken met al dat slaap tekort en die hoofdpijn............

kom vanavond nog even buurten!

APRIL!!! HOE IS HET MET JE KAMERTJE.................!!!!!!

Whahaha, happy: ik hoop dat je bij het klussen ook naar je mannetje kijkt. (nee, flauw, ik snap wat je bedoelt, maar moest het even 2 keer lezen.) Ik heb ook nooit zoveel zin om voor mezelf uitgebreid te gaan koken. Wordt vaak snelle hap. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je in de ek-stemming bent
@bieb: al lekker aan de schoonmaak geweest en mijn tip opgevolgd, lees ik. Voelt altijd fijn als alles schoon is hè?
Ik had hier alles al van binnen en op een paar na van buiten gedaan, echter zou je het niet zeggen. Ze gaan hier binnenkort ook aan de weg werken, dus wordt een stofboel.
Wat de schoenen betreft kun je je idd geen buil vallen. Bij mij heette de kleur ivoor, maar volgens mij is dat hetzelfde als champagne, crème, gebroken wit.
@linda: Krijg je iets te horen over de resultaten van het bloedprikken? Ik hoop voor je dat je al bij de tandarts bent geweest.
@rimke: wat ben jij nou aan het kijken. Zet uit. Ik wil het niet meer horen. Dat programma kijk je over 2 weken maar weer.

@rimke: ik hoop dat je die dagen kunt verschuiven en anders is het jammer voor hun, maar dan zul je je ziek moeten melden. Ligt het trouwens ook niet aan die vroege dienst? Ik bedoel, stel je mag later beginnen zou je dan ook langer liggen te slapen?
@anouska: morgen naar de fertiliteitsarts, spannend. Hou je ons op de hoogte?

Zo, mijn voetjes waren weer iets smaller geworden, maar heb er ook een steunband omgehad. Ik kon gisteren geen kracht zetten met links, anders werd het pijnlijk. Lijkt me niet handig als je die voet bij je weeen nodig hebt.
Zo, nu even zuigen en nog wat admin. Ik moet nog van 2 vakanties de foto-albums verzorgen en dan ben ik bijna klaar met het foto-gedeelte. Dus ik ben aan de admin.

Hé april: hoe is het met je? Na die drukke dag heb ik niks meer van je gehoord. Zeg niet dat je weer heel erge last van je rug hebt? Ik hoop dat je gewoon in hetzelfde tempo met de kleertjes verder bent gegaan en de kamer in orde bent aan het maken.

Anouska; hoe was het bij de fert. arts?

Rimke; die moeheid enzo, is dat nu echt door de zw.schap? nou, dan hoop ik dat t toch eens minder wordt voor je. Niet echt prettig natuurlijk. Hopelijk kan je je diensten verschuiven
Enne lief dat je zo met ons meeleeft. van mij mogen de resterende babes nu allemaal deze ronde zwanger raken!!!!

Linda; de komende dagen druk met bloedprikken. Ben benieuwd of je eitje echt al is geweest
En ook nog eens de tandarts. Voor je t weet is dat gaatje ook alweer gevuld hahah

Rimke vergiste zich met Anouska, maar nee ik hoef dus voorlopig nergens meer heen. Eerst max 6 maanden met spoelen proberen. Nou oke, mits ik natuurlijk eerder zwanger raak, dan moet ik bij   5-6 weken zw.schap heen voor echo. Hopelijk dus over 3 weken haha

Happy; saai he, zo alleen eten. Als ik alleen eet dan maak ik ook wat simpels klaar hoor. De afgelopen weken is mijn vriend wel elke avond thuis geweest. Maar de maanden ervoor was ik volgens mij elke avond alleen

Ik verveel me....heb echt geen zin meer om wat te doen nu. Mijn vriend had wel gevraagd of ik een paar dingen wilde opruimen in garage, hij wil daar zoldertje maken. maarja, vanavond doet hij dat toch niet, dus kan net zo goed morgen.
Ik vindt t binnen kouder dan buiten, brrr, Zit met trui aan.

Ik denk dat ik maar naar slaapkamer ga, videofilm afkijken (video staat in slaapkamer,). Lekker warm onder de dekens

heb zin om te vreten. Heb net al een ijsje naar binnen gewerkt. nee, ik moet me inhouden....

vanavond sporten, combinatics. Mijn vriend gaat ook heen, maar dan fitness

Terug
Bovenaan