Anouska; hoe was het bij de fert. arts?
Rimke; die moeheid enzo, is dat nu echt door de zw.schap? nou, dan hoop ik dat t toch eens minder wordt voor je. Niet echt prettig natuurlijk. Hopelijk kan je je diensten verschuiven
Enne lief dat je zo met ons meeleeft. van mij mogen de resterende babes nu allemaal deze ronde zwanger raken!!!!
Linda; de komende dagen druk met bloedprikken. Ben benieuwd of je eitje echt al is geweest
En ook nog eens de tandarts. Voor je t weet is dat gaatje ook alweer gevuld hahah
Rimke vergiste zich met Anouska, maar nee ik hoef dus voorlopig nergens meer heen. Eerst max 6 maanden met spoelen proberen. Nou oke, mits ik natuurlijk eerder zwanger raak, dan moet ik bij 5-6 weken zw.schap heen voor echo. Hopelijk dus over 3 weken haha
Happy; saai he, zo alleen eten. Als ik alleen eet dan maak ik ook wat simpels klaar hoor. De afgelopen weken is mijn vriend wel elke avond thuis geweest. Maar de maanden ervoor was ik volgens mij elke avond alleen
Ik verveel me....heb echt geen zin meer om wat te doen nu. Mijn vriend had wel gevraagd of ik een paar dingen wilde opruimen in garage, hij wil daar zoldertje maken. maarja, vanavond doet hij dat toch niet, dus kan net zo goed morgen.
Ik vindt t binnen kouder dan buiten, brrr, Zit met trui aan.
Ik denk dat ik maar naar slaapkamer ga, videofilm afkijken (video staat in slaapkamer,). Lekker warm onder de dekens
heb zin om te vreten. Heb net al een ijsje naar binnen gewerkt. nee, ik moet me inhouden....
vanavond sporten, combinatics. Mijn vriend gaat ook heen, maar dan fitness