klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

en ja, het is FERTILITEITSARTS...

afgekort fert.arts, haha veel makkelijker

Hey meiden,

Zo mijn mijlpaal is ook bereikt, 37 weken, ik vind het wel een raar idee hoor! Met het kamertje gaat het goed, alles staat in elkaar en het ledikantje is al opgedekt. Ik ben nog een beetje met de aankleding bezig, maar het is eigenlijk al zo goed als af. Het is super leuk geworden allen het is een vrij klein kamertje dus ik vind het wel vrij vol staan. Het ledikantje is nl behoorlijk groot, daar kan die kleine voorlopig wel mee vooruit. Het wiegje staat ook al klaar op onze kamer, helemaal gezellig. Verder is het bed al op klossen, dus ik ben er bijna klaar voor.

Ik slaap wel echt rot moet ik zeggen, afgelopen nacht alweer vanaf half 4 wakker, ik vraag me af of ik alvast aan het ritme moet gaan wennen........... Verder ook wel weer veel last van mijn rug, terwijl ik echt heel weinig doen. Met de was en het kamertje hebben we nl veel hulp gekregen.
Maar goed, ik hou me gewoon rustig, hopelijk zakt het dan de komende dagen weer.

Ik vrees dat ik helaas niet zo heel veel fut heb om super uitgebreid alles te lezen en te reageren, even kijken wat ik nog weet:

Jacqy; Ha ha dat je moeder iets over je borsten zei, grappig! Ik hoop dat ze gelijk heeft en dat je borsten groter zijn omdat je zwanger bent! Spannend hoor, morgen je NOD, ik duim voor je.

Happy; Volgens mij sta jij morgen ook op de roze wolk, of heb ik het nu mis .

Ik wist eigenlijk niet dat jullie gelijk liepen......

Linda; Jeetje wel heftig hoor van je buurman, nog zo jong. Heel veel sterkte.

Bieb; Lekker filmpje aan het kijken. Pff heb je het koud, ik loop hier nog steeds met korte mouwen hoor.

Rimke; Weer aan het werken, ik hoop dat het een beetje lukt.

Sterretje; Wahaha die adm. van jou, jeetje zeg. Ik moet er ook nog aan gaan geloven, maar stel het steeds uit geloof ik.
Oja, en ik heb zelf bijna niks gestreken hoor, ik had hulp, lief he. Ik moet nu nog een klein beetje zelf doen, maar dan ga ik er inderdaad bij zitten, want staand kan ik echt niet met mijn rug.

Bambi; Ha ha ik moest wel lachen om je vervelende peuter. Gelukkig groei je daar langzaam naar toe, eerst maar eens een huilende baby.....

April

Happy; Sorry jij staat morgen ook helemaal niet op de roze wolk, dat is phoebe!!!
En je moet alleen eten, bah ongezellig he.

Linda; Hoe was het bij de tandart?

April

Ha ha Bieb, ik ga ook voor de afkorting;

Anoeska; Hoe was het bij de fert. arts?

April

hey meiden

zo de tandarts heb ik overleefd hahaha alleen staat me hele mond net zo scheef als het maar kan van de verdoving, ach nog effe dan is het uitgewerkt

april; je kamertje is klaar en het ledikant is al opgedekt wat ontzettend leuk en gezellig, maar je hebt weer slecht geslapen las ik dat is balen meid, maar wel fijn dat je hulp hebt gehad met de baby was enz

bieb; geen zin vandaag, en heb je nog film gekeken op je bedje lekker warm onder de dekens?? ik vind het ook gewoon harstikke koud hoor buiten en binnen

happy: inderdaad niet gezelligom 2 avonden alleen te moeten eten, hoe gaat het trouwens met je pa?? en hangen de slingers al in het cafe

xxx linda

ik ben voor de afkorting van fert..arts hahaha dat kan ik makkelijker onthouden, haha erg he

xxx linda

hallo meiden,

hier even mijn verslag van vandaag van de fert.arts (haha gebruik gelijk de afkorting)
we kregen allerlei vragen  over of je regelmatig ongesteld bent of dat je libido goed is of dat er geboren afwijkingen voorkomen of je rookt drinkt of drugs gebruik zulk soort dingen allemaal.  
nou hebben we ook de uitslagen gekregen van mijn bloed en dat was goed het ging over 2 waardes 1 is fsh geloof ik moest lager  als 10 zijn en die was bij mij 3,9 dus perfect en nog een waarde maar weet niet meer wat dat is maar die was ook goed.
toen over het zaad van mijn man je hebt verschillende waardes en dat was gemiddeld goed maar afzonderlijk wat aan de lage kant, dus dan kan je spreken van langzame zwemmers. dus nu moeten we dat over 6 weken weer laten controleren (moet 6 weken tussen zitten)  en het was nou niet slecht  maar ook niet perfect, maar daar hebben wel meer chauffeurs last van vanwege zittend beroep....
en nu moet ik als ik ongesteld word. dan de 10e of 11e of 12e dag daarvan terug komen voor inwendige echo's. en zo gaan we verder door naar samenlevingstest, en de rest van de onderzoeken...
spannend ben wel blij dat het zaad niet slecht was want dat hebben die vrienden van ons en die zijn al 3 jaar bezig dan heb je daar geen goed gevoel over he..

LINDA: gaatje met verdoving ik heb meestal zonder verdoving haha bikkel he..
en wat ik nog wou vragen jij doet toch ook reiki kan die ook zien of het raak is die maand of niet kunnen ze dat van te voren al voelen?..
APRIL: hard gewerkt in het kamertje foto???????
BAMBI: al vast kunnen oefenen haha
HAPPY: ik heb ook nog geen oranje gevoel hoor... komt oas als ze echt gaan voetballen...

voor de rest moet vanavond gaan tennissen..... dus   ben er weer niet   misschien daarna nog....

jullie zijn weer op de hoogte

he meiden,

anoeska dat zijn fijne vooruitzichten meid. er gebeurt een boel en laten we hopen dat het snel raak is en de meeste onderzoeken helemaal niet hoeven he.

lin weer geboord, balen meid, maar ik doe het ook niet zonder verdoving hoor. dit doet me denken dat ik maandag naar de tandarts moet getsie, gelukkig alleen controle, dus ookal komt er een gaatje uit hahaha dan hoeft het niet meteen.

happy ben al een beetje in de oranje stemming hoor. kan niet wachten op het ek hahaha. en een beetje gezellige boel geworden in de kroeg.

jacqy wat spannend morgen je nod en volgens je moeder giga tieten hahaha

ook phoebe morgen nod. spannend meiden, ben het helamaal met rimke eens. meer zwangere babes willen we.

rimke, aan het werk nu, hoop dat je wat kan regelen, want elke keer zo rot voelen is niet tof he, je wilt je ook wel ff leuk zwanger voelen.

apil wat goed dat alles klaar is. fijn dat je hulp heb gehad. ik heb vandaag ook weer flink gestreken , kan ik morgen weer een wasje doen. denk nog 2 a 3 draaien, maar ik hem nog alle tijd.

sterretje,  nesteldrang ? niet te gek doen he. foto's plakken is gelukkig geen zwaar werk. is het nog gelukt. het kaartje hadden we al uitgezocht, maar moesten gisteren ff storten op de tekst en hoeveel we er nodig hebben enzo. nu kan ik van de week bestellen ofzo

bieb..brrr eng zo op je daki, mij niet gezien hoor. en nog lekker op bed gehangen en filmpie gekeken. kijk je hoef echt niet heel de dag te poetsen hoor.

hoest met de andere babes ? pip, kruimels, mamoetje, renee en sorry voor wie ik vergeet.

hier vandaag laat me bed uit . pas om 10.45. zo zal het wel nodig hebben hahah. was wel vanacht aan het spoken geweest en word om de 2 uur wakker om te plassen grrr. daarna een beetje in huis gerommeld. gezogen en gedweild. en toen boven een hele verg gestreken. lekker met de hond naar het park en daar was me moeder ook met de hond en toen een bakkie thee bij haar gedaan.

wat me neefjes en de hond betreft. kijk snap het wel hoor. onze hond is 70 cm hoog en me jongste neefje is 1 meter. dus zijn gezicht is ong gelijke   hoogte met de hond zijn kop en die is behoorlijk groot. en dat is waar ze bang voor zijn, zijn kop. maar ze lokken het beetje uit. expres met een bal gooien en als de hond komt hard brullen. tja dan denk ik eigen schuld. pestkoppies zijn het haha. achtger de hond aanlopen en aaien, maar als ie zijn kop omdraait janken. ach kinderen hahahah

gelukkig went ons ukkie er meteen aan en zal het hopenlijk nooit zo panisch reageren op een hond. komt vast goed hoor.
ga ff het eten bekijken. sla met hamlampje. jammie.
en heb jeugd sentimens aanstaan. best of the backstreetboys hahah. kind was zo druk dacht ff muziekje op en het werkt hihihih

nou miss tot vanaaf.

xx bambi

Terug
Bovenaan