Hey meiden,
Zo mijn mijlpaal is ook bereikt, 37 weken, ik vind het wel een raar idee hoor! Met het kamertje gaat het goed, alles staat in elkaar en het ledikantje is al opgedekt. Ik ben nog een beetje met de aankleding bezig, maar het is eigenlijk al zo goed als af. Het is super leuk geworden allen het is een vrij klein kamertje dus ik vind het wel vrij vol staan. Het ledikantje is nl behoorlijk groot, daar kan die kleine voorlopig wel mee vooruit. Het wiegje staat ook al klaar op onze kamer, helemaal gezellig. Verder is het bed al op klossen, dus ik ben er bijna klaar voor.
Ik slaap wel echt rot moet ik zeggen, afgelopen nacht alweer vanaf half 4 wakker, ik vraag me af of ik alvast aan het ritme moet gaan wennen........... Verder ook wel weer veel last van mijn rug, terwijl ik echt heel weinig doen. Met de was en het kamertje hebben we nl veel hulp gekregen.
Maar goed, ik hou me gewoon rustig, hopelijk zakt het dan de komende dagen weer.
Ik vrees dat ik helaas niet zo heel veel fut heb om super uitgebreid alles te lezen en te reageren, even kijken wat ik nog weet:
Jacqy; Ha ha dat je moeder iets over je borsten zei, grappig! Ik hoop dat ze gelijk heeft en dat je borsten groter zijn omdat je zwanger bent! Spannend hoor, morgen je NOD, ik duim voor je.
Happy; Volgens mij sta jij morgen ook op de roze wolk, of heb ik het nu mis .
Ik wist eigenlijk niet dat jullie gelijk liepen......
Linda; Jeetje wel heftig hoor van je buurman, nog zo jong. Heel veel sterkte.
Bieb; Lekker filmpje aan het kijken. Pff heb je het koud, ik loop hier nog steeds met korte mouwen hoor.
Rimke; Weer aan het werken, ik hoop dat het een beetje lukt.
Sterretje; Wahaha die adm. van jou, jeetje zeg. Ik moet er ook nog aan gaan geloven, maar stel het steeds uit geloof ik.
Oja, en ik heb zelf bijna niks gestreken hoor, ik had hulp, lief he. Ik moet nu nog een klein beetje zelf doen, maar dan ga ik er inderdaad bij zitten, want staand kan ik echt niet met mijn rug.
Bambi; Ha ha ik moest wel lachen om je vervelende peuter. Gelukkig groei je daar langzaam naar toe, eerst maar eens een huilende baby.....
April