klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Meiden, ben nu pas weer thuis. Pffff kan nun al geen oranje meer zien hahaha. Wat een klus is dat toch iedere keer weer zeg. Maar, het resultaat is ernaar, het ziet er onwijs gezellig uit !!!! Ga nu ff met de hond, beestjes eten geven, zelf eten en dan kom ik jullie verhalen nog ff lezen........

Toedels happy

Meiden, heb visite gekregen dus misschien tot straks en anders tot morgen !!!

Kusssssss

Zo, ik ben terug van mijn werk en heb het volgende afgesproken. Ik meld me voor woensdag en donderdag ziek, overleg met mijn huisarts over slaappillen want ik denk dat dat het probleem is eventjes, en dan zie ik zaterdag wel weer verder. De rest van het rooster gaan we wat uitspreiden, want ik moet bv begin juni heel veel werken en dan eind juni ben ik 12 (!!!!!!!) dagen achter elkaar vrij...............beetje raar verdeeld!

Anoeska: bij de fert. arts geweest! Goed dat er zo in eerste instantie niets loos is, nu maar hopen dat al die onderzoeken niet nodig zijn. Ik duim voor jullie!

Bambi: je hebt gelijk hoor wat betreft je hond! Ik zou precies hetzelfde doen!

April: dus je schiet al lekker op? Fijn! e]En alweer 37 weken, je mag thuis bevallen!
Hoera! Toch een mijlpaal he?

Happy: druk versierd en gedaan dus...........ben blij dat het mooi geworden is! Was het dus wel waard! Veel plezier met de visite!

Linda: is je scheve mond al wat bij getrokken? heeft het pijn gedaan of niet?

Ik ga even eten..........pizza.............morgen weer groenten!

Grrrrrrrrrrrrrrrr heel me berichje weg voor de 2de keer!!!!....... ff kort dan maar....

Nou meiden ik weet bijna zeker dat ik ongie ga worden, me temp was vamorgen zo laag, bijna onderkoelt hahahaha
Ik denk dat het morgen zo ver is... nou als het dan toch moet, dan maar zo snel mogelijk heb ik het ergste gehad als ik in het vliegtuig zit.

Sterretje, moet jij niet bevallen van ee dochter vandaag???

Liefs Phoebe

whihihihihi!
Dat vind ik nou pas een intelligente opmerking!
Je hebt gelijk Phoebe meisje, sterretje is nu aan het bevallen..................WHAHAHAHAHA!!!

Balen dat je temp gedaald is joh! Maar je weet wat ze zeggen, zo betrouwbaar is dat tempen nou ook weer niet, dus geen bloed................
Ben je al een beetje bepakt? Nog 3 daagjes..................jaloers!!!!

@linda: de tandarts alweer overleefd, gelukkig.
@april: de grens bereikt, dus meldingsplicht. Wel rot dat je rug weer opspeelt.
@anouska: dus over 6 weken weer naar de fertiliteitsarts. Ik ben benieuwd. Hoe is je man er onder? Ik bedoel dat ligt toch best gevoelig voor hen? Tennis ze.

Hey Rimke, sterretje reageerde alweer.... maar wat niet is kan nog komen!
Nog geen bloed idd, maar ik ga er maar vanuit dat dat er morgen is.....
De meeste spulletjes staan klaar voor de vakantie, kan zo de koffer in!
Ik kan haast niet wachten..................

he ff snel zit goedetijden te kijken en daarna topmodel kijken.

phoebe zal wel balen zijn als je ongie komt, maar als ie er nou niet is als je met vakantie gaat, test je dan nog voor je vertrekt ?

happy nou al geen oranje meer kunne zien hahah, veel plezier met je visite.

rimke, raar rooster joh. gelukkig kunnen ze een beetje schuiven en heb je nu ff vrij tot zaterdag. ondanks het ziek melden. eerlijk gezecht hoop ik niet dat je ha een slaappil voorchrijft. hoe rot jij je ook voelt als je slecht slaapt, denk niet dat welke vorm van medicatie goed is voor je ongeboren uk. paracetamol is voor mij het uiterste, maar weet natuurlijk niet hoe jij je voelt. maar je zit wel een beetje net als ik inelkaar. als je je goed voelt doe je al snel te veel en te snel achter elkaar. en dat merk je b.v de voglende dag dan ben je of heel moe of heb je extra koppijn. ik herken het zo. maar je moet echt leren doseren en vanaf nu gewoon rustig aan en met jezelf afspreken dat je b.v alleen smorgens wat mag doen en de rest van de dag lekker luieren en bijslapen. ookal slaap je 20 uur op een dag maakt niks uit. hoop dat je de juiste oplossing vind meid. maar als er iets is dan kan je het altijd kwijt bij ons he,

nou ga maar weer ff tv kijken, kom miss nog buurten in een pauze.

xx bambi

Terug
Bovenaan