he ff snel zit goedetijden te kijken en daarna topmodel kijken.
phoebe zal wel balen zijn als je ongie komt, maar als ie er nou niet is als je met vakantie gaat, test je dan nog voor je vertrekt ?
happy nou al geen oranje meer kunne zien hahah, veel plezier met je visite.
rimke, raar rooster joh. gelukkig kunnen ze een beetje schuiven en heb je nu ff vrij tot zaterdag. ondanks het ziek melden. eerlijk gezecht hoop ik niet dat je ha een slaappil voorchrijft. hoe rot jij je ook voelt als je slecht slaapt, denk niet dat welke vorm van medicatie goed is voor je ongeboren uk. paracetamol is voor mij het uiterste, maar weet natuurlijk niet hoe jij je voelt. maar je zit wel een beetje net als ik inelkaar. als je je goed voelt doe je al snel te veel en te snel achter elkaar. en dat merk je b.v de voglende dag dan ben je of heel moe of heb je extra koppijn. ik herken het zo. maar je moet echt leren doseren en vanaf nu gewoon rustig aan en met jezelf afspreken dat je b.v alleen smorgens wat mag doen en de rest van de dag lekker luieren en bijslapen. ookal slaap je 20 uur op een dag maakt niks uit. hoop dat je de juiste oplossing vind meid. maar als er iets is dan kan je het altijd kwijt bij ons he,
nou ga maar weer ff tv kijken, kom miss nog buurten in een pauze.
xx bambi