klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Tuurlijk ga ik nog testen voor dat ik op vakantie ga!
Desnoods nog vrijdag ochtend!
Wordt wel vroeg dan, we moeten om half 6 in de auto zitten richting schiphol....  

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  jongen
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje

Helaas niet dames. Het is wel heel erg rustig vandaag. Ik wilde bijna de vk bellen, maar had t eerst eens geprobeert met het muziekje uit de babyfoon. En gelukkig beweging.

@bambi: ik heb alleen de foto's kunnen uitsorteren, misschien dat ik straks nog even kan plakken. Verder gezogen, magnetron gepoetst en met poetsdoekje door het huis gelopen. En je hebt gelijk dat sommige dingen die ze doen de hond uitdagen tot bepaald gedrag. Ik kon op zo'n moment alleen weg rennen of stokstijf blijven staan.
@rimke: wat goed dat jullie het rooster gaan bekijken.
@ grrrrr, weer vergeten, ik kaqn beter nieuwe hersens bestellen.

@phoebe: en toch hoop ik dat de temp. niks wil zeggen dit keer.
@bambi: de inhoud van de kaart bekeken. Toch moeilijk hè? Wij hebben gewoon wat kaarten als voorbeeld genomen. Dat scheelt wel weer. En nog een beetje was. Nou je bent netjes op tijd begonnen dus dat scheelt al een hoop stress.
@happy: de vlaggen hangen en nu komt er bezoek. Poeh, je hebt echt een druk leven. Ik hoor je nooit zeggen dat je alleen met een boek in de zon bent gaan liggen, of zo.

@phoebe of rimke: Het zou dan echt een spoedbevalling moeten zijn, maar het kortste waar ik van gehoord heb is een bevalling van 4 uur. Eens kijken wie voor morgen ging. Ach ja, ik zelf, hihi. Morgen of de 26e zei ik.

Sterretje, ik hoop dat je gelijk heb wat betreft mijn temp....

Als je bevalling vandaag begint, hebben we toch een beetje gelijk..... en de meeste denken ook dat het een jongen wordt, en wij denken een meisje, dus misschien hebben we dat nog goed.....

Liefs Phoebe

He meiden,

Ik heb niets bijgelezen, ben nu druk aan mijn huiswerk, morgen naar "school" maar wou even zeggen dat ik vandaag half ongie ben geworden. Bloed bij afvegen. Zet nog niet echt door maar dat zal morgen wel komen...

KUTZOOI!!!

Zo dat is er weer uit. Ik werk de wolk bij zodra het doorgezet heeft!

Ik ga weer snel verder anders krijg ik t niet af....

oja,oma mag morgen naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippie!!!!!!

Liefs Jacqy

Hey Jacqy..................KUT zeg!!!!!!!

Wel goed nieuws van je oma!

Succes met je huiswerk.

liefs Phoebe

neeee jacqy geen ongie, dat willen we niet . balen balen balen.
wel goed nieuws van oma.

phoebe is indd te hopen dat dat temp. liegt hahahah. en ff testen indd voor de vakantie en dan met een super goed gevoel dat vliegtuig in. dat zou een leuke zijn,

nee hoor sterretje de 24 pas hahahahhahah. lijkt me wel zwaar aan het eind hoor., en het word wel weer heel warm van het weekend dus hoop eigelijk dat je rap bevalt hahah

ga weer tv kijken

xx bambi

hihhihihihi, sterretje: kindje vandaag zo rustig? Dat is vaak zo vlak voor een bevalling, serieus................is zich aan het voorbereiden, ga maar eens googlen!

Bambi: ik heb een maand of wat terug ook slaappillen gehad, en ik hoef niet voor de rest van mijn zwangerschap hoor, maar gewoon voor een dag of twee..................kan ik misschien net de negatieve spiraal doorbreken.............en dan hoef ik ook zoveel paracetamol meer te slikken tegen mijn hoofdpijn! Maar goed, moet eerst even overleggen met de huisarts natuurlijk!

Phoebe: alles al gepakt, inclusief de test, whahahaha!

Terug
Bovenaan