hey meiden
ik ben terug van de yoga, wat was dat weer lekker, heerlijk, ik zit nu aan een zak chips daar had ik trek in hahaha
Ik heb me toch een partij pijn in me mond niet normaal meer, de verdoving is nu aan het uitwerken, ik kan ook sinds een uur me mond weer rechthebben hahaha het was geen gezicht ze had in ieder geval een goede verdoving gegeven
bambi: jij hebt lekker uitgeslapen vanmorgen heerlijk meid dan zal je het inderdaad wel nodig hebben gehad,
rimke; wat een raar rooster zeg maar gelukkig kon je schuiven met het rooster en als het niet gaan meid dan gewoon de ziektewet in, en vraag maar aan je ha of het kwaad kan een slaappilletje al is het dan een half slaappilletje, het moet niet zo worden dat je zometeen je depressief gaat voelen, ik hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen
happy; hahaha je kan geen oranje meer zien haha en het moet nog beginnen, veel plezier met de visite meid
phoebe; je temp is nog lager hopelijk liegt je temperatuur meid, maar ik ben bang dat je er wel vanuit kan gaan dat je ongi wordt,
jacqy: klote dat je ongi aan het worden bent meid, maar wel heel goed nieuws dat je oma naar huis toe mag
sterretje: ik had ook gezegd dat je morgen gaat bevallen dus de kleine was vandaag rustig dat is dus stilte voor de storm haha ik ga je even via de computer instralen haha
anoeska; nou je wordt dus zometeen goed in de gaten gehouden door de fert..arts, en gelukkig is het zaad van je man niet slecht alleen wat langzamer, draagt je man wle wijde broeken met rijden, mijn man is ook jaren vrachtwagenchauffeur geweest en die droeg een wijde broek of een trainingsbroek, maar het is inderdaad zo dat chauffeurs wat minder zaad hebben, maar meis alles komt goed vertrouw daar op
ik weet niet meer wie het vroeg maar zij van reiki kan oo k bepaalde dingen voelen en ik heb ook gevraagd een keerjte of ze kon voelen of ik zwanger was, maar dat doet ze niet want ze zegt ik kan het ook mis hebben en dat is wel een eerlijk antwoord
Mijn man ligt ook al in zijn bed, maar ik ben nog niet moe hahah ik ga straks
xxx linda