klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ach.................................FUCK!!!

Wat een takkezooi Jacq!

(maar oei wat fijn van je oma!)

ha net terug van tennis, oooh we hebben de backhand geleerd heb me toch een party last van me arm..... grrrrr het gaat op zich wel goed had alleen in het begin me arm verkeerd dus dat zal het wel zijn....

JACQY: wat kut zeg.... alweer onwijs balen...

PHOEBE: ook al voorgevoelens.... meestal kloppen die wel.. of toch niet denk namelijk iedere maand ben zwanger en dan toch weer niet...

STERRETJE: nee we moeten mijn man zijn zaad dan weer laten testen... ik moet zondag ongesteld worden en dan moet ik de 10,11e of de 12 dag na mijn ongesteld worden terug komen voor inwendige echo's.
en je vroeg hoe mijn man het vond, wij waren eigenlijk wel een beetje opgelucht natuurlijk is het niet perfect maar wij dachten dat het heel slecht zou zijn,, en traag zaad dat komt wel vaker voor bij chauffeurs.......

RIMKE: ik hoop dat het wat beter gaat   als je niet goed slaapt dan raakt uiteindelijk heel je lichaam op hol.. maar slaap pillen weet ook niet of dat mag..??

voor de rest ga ff hollands next topmodel afkijken en dan dames in de dop...

hey meiden

ik ben terug van de yoga, wat was dat weer lekker, heerlijk, ik zit nu aan een zak chips daar had ik trek in hahaha
Ik heb me toch een partij pijn in me mond niet normaal meer, de verdoving is nu aan het uitwerken, ik kan ook sinds een uur me mond weer rechthebben hahaha het was geen gezicht ze had in ieder geval een goede verdoving gegeven

bambi: jij hebt lekker uitgeslapen vanmorgen heerlijk meid dan zal je het inderdaad wel nodig hebben gehad,

rimke; wat een raar rooster zeg maar gelukkig kon je schuiven met het   rooster en als het niet gaan meid dan gewoon de ziektewet in, en vraag maar aan je ha of het kwaad kan een slaappilletje al is het dan een half slaappilletje, het   moet niet zo worden dat je zometeen je depressief gaat voelen, ik hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen

happy; hahaha je kan geen oranje meer zien haha en het moet nog beginnen, veel plezier met de visite meid

phoebe; je temp is nog lager hopelijk liegt je temperatuur meid, maar ik ben bang dat je er wel vanuit kan gaan dat je ongi wordt,

jacqy: klote dat je ongi aan het worden bent meid, maar wel heel goed nieuws dat je oma naar huis toe mag

sterretje: ik had ook gezegd dat je morgen gaat bevallen dus de kleine was vandaag rustig dat is dus stilte voor de storm haha ik ga je even via de computer instralen haha

anoeska; nou je wordt dus zometeen goed in de gaten gehouden door de fert..arts, en gelukkig is het zaad van je man niet slecht alleen wat langzamer, draagt je man wle wijde broeken met rijden, mijn man is ook jaren vrachtwagenchauffeur geweest en die droeg een wijde broek of een trainingsbroek, maar het is inderdaad zo dat chauffeurs wat minder zaad hebben, maar meis alles komt goed vertrouw daar op

ik weet niet meer wie het vroeg maar zij van reiki kan oo k bepaalde dingen voelen en ik heb ook gevraagd een keerjte of ze kon voelen of ik zwanger was, maar dat doet ze niet want ze zegt ik kan het ook mis hebben en dat is wel een eerlijk antwoord
Mijn man ligt ook al in zijn bed, maar ik ben nog niet moe hahah ik ga straks

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga  meiden in de dop kijken
morgenochtend bloedprikken en daarna even met me pa naar een tuincentrum bloemetjes kopen voor bij me pa in de tuin, morgenavond om 6 uur moet ik naar dat medium en om 8 uur morgenavond moet ik naar de school toe waar joey volgend jaar heen moet dat is een voorlichtingsavond, dus morgen heb ik een druk dagje

fijne avond allemaal

xxx linda

lin, weer lekker in balans met je lichaam. fijn dat reiki en yoga helpen om je weer lekker te voelen.

anoeska, straks heb je letterlijk een tennisarm hahah. flauw he. fijn dat je het wel leuk vind. nu nog ff je nod afwachten he.

rimke, als je ha zegt dat het kan wie ben ik dan hahah. komt vast goed en ik weet dat je goed voor de uk in je buik zal zorgen en geen pillen neemt die niet goed voor je meisje is. je heb je al 2x een beetje versproken he. 1e keer door te zeggen dat het juist het andere geslacht was dan je zelf dacht en toen had je wel eens laten vallen dat je dacht dat je jongen zou krijgen en de 2e keer toen er hier over gekleurde babywas werd gepraat en er tegen jou gezecht werd dat jij alleen maar roze kleren had. toen was jou antwoord dat niet alles roze was hahahah. of je leid ons extreem om de tuin hihihi

ga weer tv kijken

hihihihihii, en die tweede keer had ik niet eens door, terwijl het getypte berichtjes zijn.............als jullie niets op hyves willen zeggen, want mijn familie weet nog van niets en dat wil ik zo houden!!!!
Maar inderdaad............wij krijgen een grietje.............!!!!!!
En om de tuin leiden kan ik echt niet, what you see is what you get.....................ben een open boek helaas...........

jeeeeeeeeeeeee rimke krijgt een meisje !!!!!!! leuk hoor.
tuurlijk zeggen we niks, klusbabes geheim.

daarom wil ik niet weten wat het word, ben ook zon open boek, kan dast echt niet geheim houden hahaha.

trouwens essy weet ook het geslacht en die krijgt een jongen, weet niet of iedereen dat al weet hier, denk zal het ff melden hihihi

en ben weer naar de tv.

Grappig he, was er tot de echo van overtuigd dat het een jongetje zou worden en ik moest er ook echt even aan wennen.................raar he? En nu ben ik er hartstikke blij mee! Leuke kleertjes kopen enzo, geen roesjes want daar heb ik echt een schijt hekel aan maar gewoon stoere meiden kleertjes. Uiteindelijk maakt het me dus geen reet uit, maar ik was er zo van overtuigd dat het een jochie zou worden dat mijn hersenen echt even moesten wennen aan het feit dat het toch een meisje wordt!

Wat leuk voor Essy, een jochie, wist ik niet inderdaad.
Die zien we hier ook nooit meer he? Waarom niet eigenlijk?

Nou ja, doet er niet toe, ik ga lekker mijn bedje in, en ik hoop dat ik heeeeeeel lang slaap! ik hoop op een klokje rond eigenlijk!

Dikke kus meiden!

Terug
Bovenaan