klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@rimke: Ja, ik had ook al van meerdere gelezen dat ze 2 dagen vooraf het kind nauwelijks voelden. Wie weet. En het geslacht is bekend lees ik.
@bambi: Het valt echt mee met dat het zwaar is. Ik ben blij dat ik de echt zware dingen niet tot het laatste heb bewaart, maar de admin. Daarnaast zit het er echt bijna op geloof ik met al die taakjes. Dan moet ik verplicht films kijken, liggen en lezen, maar als het weer warm wordt komt dat goed uitMaar goed ik besef ook dat ik echt geluk heb dat ik me zo fit voel.
@anouska: ik had het wel begrepen, maar ik bedoelde dat het afwachten wordt wat de onderzoeken over 6 weken uitwijzen. Moet je man in de tussentijd iets doen, zoals lossere broeken dragen?
@linda: naar school? Joey zit toch net op de creche en is ruim 2 jaar?
@jacqy: gisteren naar school geweest. Was dit specifiek voor het werk of doe je er gewoon een opleiding naast?

Het was een rustige nacht. We gaan vandaag maar weer aan de slag en zien het wel. April ben je er? Wordt steeds spannender hè.

Goedemorgen lieve dames!

Hoe gaat het hier met iedereen? Las dat Sterretje nog niet is bevallen (bijna bijna bijna)en dat Rimke een meisje krijgt! WOW!

Verder heb ik de afgelopen weken wel meegelezen (niet alles maar in grote lijnen wel) en helaas nog geen nieuwe zwangere klusbabe.

Hier is alles (eindelijk) weer een beetje rustig. De hele tuin is verbouwd en daar zijn we erg druk mee geweest. Verder was even een paar weken afstand van het forum wel goed voor mij. Die stomme ziekenhuisbezoekjes maken toch meer indruk op me dan ik van tevoren had gedacht. De afgelopen paar weken ging het een paar keer helemaal niet (op kraamvisite geweest bij vrienden, ander stel dat het blijde nieuws had zwanger te zijn) maar nu gaat het weer beter! :)

Gister in het ziekenhuis tijdens een inwendige echo kon de fert.arts mooi zien dat er een eisprong is geweest! M'n eerste echte NOD is dus onderweg!! De 100mg clomid heeft dus geholpen. Wel een late eisprong (zal cyclus van 37 dagen hebben) maar het is een begin!

Las dat de zwangeren h et tijdens de warmte af en toe wel zwaar hebben gehad....pffff, hoop voor degene die in de zomer nog zwanger zijn (nog niet zijn bevallen) het niet zo'n hele warme zomer zal worden.

En Phoebe en Jacqy bijna hun NOD. Alhoewel Jacqy al baalt....shit zeg!

Nou ik ga even m'n haren fohnen en naar m'n werk!

Ga echt weer wat vaker komen buurten hier hoor!

Dikke kussen!

@jacqy: hé, wat goed van je oma. Dat is dan toch een hele taaie vrouw. Wat rot van het bloedverlies. Ik hoop dat het verder niet doorzet.
Ik hoop zo dat heel snel de andere klusbabes zwanger zijn.
@bambi: dus van Essy is het geslacht ook al bekend. Jij wist het niet en April ook niet, of wel? Ik ben benieuwd of kruimels het wil weten over een paar weken.
Is er verder nog nieuws van essy of linda2?

@mammoet, pip, kruimels, renee: horen we nog iets van jullie?

goeiemorgen meiden

Sterretje : een rustige nacht gehad, lekker heb je nu niet zoiets van bij elk dingentje dat je voelt van dit zou het kunnen zijn?
en dat ik vanvond naar de schoolmoet waar joey heen gaat volgend jaar, Joey wordt in augustus 3 en volgend jaar na de grote vakantie moet ie naar school en vanavond is zo'n voorlichtingsavond dan gaan ze vertellen wat er gaat gebeuren wat ze gaan doen, dan krijgen we een rondleiding door de school, dan maken we kennis met de leraren, ik ben wel benieuwd dus ik had gezegd dat ik wel even kwam

pip: fijn te lezen dat je je weer wat beter voelt, en het viel je allemaal zwaarder dan je had gedacht, maar dat is ook zo het is niet niks meid, maar gelukkig is er nu een goede eisprong te zien, ik ga duimen voor je,

Rimke; een meisje wat leuk hahaha en op hyves vertell en we niks, wij hebben een klusbabes zwijgplicht, hoe gaat het vandaag  met je? heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? en hoe is het met je hoofdpijn?

Bieb: heb je al verf uitgezocht voor de trap te schilderen? pfff wat een klus zeg ik doe het je niet na, en je had trouwschoenen gekocht las ik, dat is fijn en als de kleur iets afwijkt van de jurk zie je dat toch niet, ik liep s'avonds met het feest op gympen haha en zonder schoenen want ik kon geen schoenne meer aan zulke zere voeten had ik haha

nou zometeen bloedprikken als joey nog eens van bed af komt hahaha dat ben ik helemaal niet gewend dat ie zolang in zijn bedje blijft ach effe genieten voor hetzelfde geld is ie morgen weer om 6 uur paraat haha

meiden fijne dag allemaal, en sterretje ik had vandaag gegokt op je om te bevallen dus doe je best

xxx linda

Goedemorgen lieve schatten,

Zo heerlijk geslapen. Visite ging om half tien weg en toen wou ik eerst de laptop nog ff aan doen maar, ben lekker mn mandje ingegaan. Mn mannetje was ook moe kwam pas om negen uut binnen. Heb lekker ff een boek gelezen (  goed he sterretje haha ) en ben om kwart over tien als een blok in slaap gevallen tot acht uur !!!!!

Rimke Woh, wat een leuk een meisje !!!! Dacht het wel maar, nu hebben we zekerheid. Heb wel geen hyves maar voel me toch special dat ik het weet hahaha. Babesgeheim .......

Linnie, lekker tot rust gekomen gisterenavond en je mond trok ook weer bij he ...pffff echt een drama de tandarts. Ach je bent er weer vanaf he meis...

Sterretje, lekker geslapen he, das mooi. Geniet nog maar ff van je rust . Jammer, ik dacht echt dat je gisteren zou bevallen .....de uk rustig he, herken dit verhaap van mn vriendin die was toen elemaal in paniek, ben het helemaal met rimke eens !

April, hoe gaat ie meisje ? Staat het hele kamertje er nu ? De grens van 37 weken gehaald he........toch ook weer bijzonder

Anoes, gelukkig geen rare afwijkingen he meis...en er worden duidelijke en logische stappen ondernomen. Hoop voor jou dat je gewoon voor die tijd al zwanger bent hahaha

Bambi, Jouw ukkie groeit idd op met een hond en dat scheelt ......hoe bevalt het jullie trouwens in jullie nieuwe huisje ?

Bieb, lekker nog ff aan het genieten van je laatste vrije dagen he. Er komen er nog een paar mooie aan ..........

Pipje, hey daar was je weer ff !!!! Duidelijkie eisprong te zien dat is goed nieuws meisje ........zou het erg leuk vinden als je weer wat vaker kwam kletsen !!!!!!

Bambi, volgens mij vroeg rimke het ook al maar, waarom zien we essy hier nooit meer? Best jammer zeker als je net als ik geen hyves hebt ....doe haar de groeten van me !!

Buuf, het gaat nou opschieten he leiverd, bijna ga je foetsie !!!!! Hoe laat gaan jullie vliegen ? Ga ik je volgen op teletekst op de zaak !!! Ben het met sterretej eens, we kijken niet meer naar die temp. hoor.......ik blijf duimen .

Jacqy, verdorie   ......KUTZOOI. Hoop dat het niet doorzet maar, het is wel om moedeloos van te worden he ........we zijn niet zo vlot he .....kop op he lieverd. Dikke kus voor jou !! Goed nieuws van je oma he meis !!!

Nou weet het niet meer. Heb mn best gedaan......Zo met mn ouders naar alexandrium. O neeeeee he mn moeder heeft kleding nodig, drama hahahaha. Tot later en een fijne dag lieverds

Kus happy

Ik ben der wel hoor sterretje.. reageer alleen ff neit omdat ik daar de tijd niet voor heb.. maar lees elke dag mee.. maar ga weer aan het werk.. ga vanavond reageren!

xxx Mamoetje

Rimke; wat leuk, een meisje! Ik ben ook niet van de frutseltjes, maar meer van dat stoere. Leuk, nu kun je gericht kleren kopen. Wel oppassen voor diegene die t nog niet mogen weten, straks komen ze de babykamer in, en zien ze alles roze haha

April; fijn kamertje klaar. wel wat krap zeg je, maarja baby heeft toch nog niet veel ruimte nodig ;-))
Nu moeten we toch maar een weddenschap voor jou gaan openen....

Linda; had nog wat last van verdoving gister. Ik doe vullen altijd zonder verdoving, ben ik er sneller vanaf. En als de pijn echt niet meer houdbaar is, dan is het meestal het moment dat het klaar is
En trap had ik al geverfd, maar wil nu de muren in gang doen

pipstip; je bent er weer!! joehoe, een eitje gehad. Ik hoop dat t nu eens snel raak is

Anouska; fijn nu onder controle. Het zaad is wat langzaam, maar niet slecht in ieder geval. maar ik begrijp dat het door het beroep komt.

Jacqy; kut, waarsch komt je ongi eraan!!!! ik zal evengoed voor je duimen

Phoebe; en bij jou waarsch ook. Nou, als het dan zo moet zijn, dan hoop ik voor je vakantie, dan hoef je daar geen rekening mee te houden, met eten en drinken enzo

sterretje; je baby was even stil. Sja, die moet ook krachten verzamelen voor de bevalling op 22 mei...

Essey kreeg een jongen? Maar waarom komt ze hier nooit meer???

Nu weet ik t niet meer.....

Zo, vanmorgen de ramen afgelapt. Had echt geen zin, maar toch maar even doorgezet. Ramen in gang mag vriend doen

Ik had er zo een vertrouwen in dat het deze maand ging lukken, maar nu het een week voor NOD is, geloof ik er deze maand toch niet meer in. Misschien een kwestie van zelfbescherming, maar ik weet t niet....dat stomme wachten ook altijd....

het zonnetje schijnt, maar niet echt een temp om lekker in tuin te liggen. Misschien ga ik de kledingkast maar uitmesten

hoef voor vandaag niet te koken! had gisteren macaroni gemaakt, maar nog best veel over. En vriendje wil die nog opeten. Ik niet hoor, heb nooit zin om voor de 2e keer hetzelfde te eten, Ga lekker bammetje eten, Of misschien maak ik wel lekkere tomatensoep, ook wel zin in

ga s even de bankzaken bekijken..zal wel slikken worden haha. En van het CWI krijg ik ook pas ergens begin juni geld. Ach, vriendje vangt donderdag al. maar vakantiegeld pas in juni

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Sterretje; uitgerekend 17 mei

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  jongen
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje