klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -  
Bambi :  
Phoebe -  
Linda  -  
Happy -  
Rimke -  
Anoeska

Sterretje; uitgerekend 17 mei

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  jongen
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje
Mamoetje 25 mei jongen

Bieb - 8 juni/ meisje

Jacqy -  
Bambi :  
Phoebe
-  

Linda  -  
Happy -  

Rimke -  

Anoeska

Mamoetje 15 juni / meisje

Ow wat grappig april, de datum dat jij uitgerekend ben hebben mijn vriend en ik een relatie gekregen.. hihi.. grappig..

xxxx Mamoetje

He meiden,

Even snel: gisteravond nadat ik hier had afgesloten ging de deurbel, en stond er een stel met een doosje in hun handen en daarin een zwart-wit poesje.............jullie raden het al....1tje van ons. Had zich aan laten rijden. Wij zijn even heel verdrietig............stom poezebeestje: had hem nog zo gewaarschuwd.................

hye meiden

mamoetje: druk druk druk meid, ook even tijd voor jezelf nemen he

bieb; misschien is dat ook zelfbescherming dat je denkt dat je niet zwanger bent, maar gwoon nog even afwachten pfff dat wachten duurt ook zo lang he, heb je de klerenkast nog uitgemest vandaag ?

rimke; is jullie poesje nu dood? stomme vraag misschien maar wel erg hoor sterkte meid

ik las van de week op babybrabbel over dat iemand die zwanger was, in een bekertje had geplast en daar een theelepeltje suiker overheen had gegooid, en als het suiker blijft drijven dan ben je zwanger want door dat zwangerschapshormoon blijft die suiker drijven, wel een stuk goedkoper dan testen hahaa, maar er waren natuurlijk reacties op die het hadden geprobeerd en bij de 1 was het wel waar en bij een ander die zwanger was zakte het gelijk naar de bodem toe,

xxx linda

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2008 10:11:44'));

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -  
Bambi :  
Phoebe -  
Linda  -   14 juni, jongen
Happy -  
Rimke -  
Anoeska

Ow wat grappig april, de datum dat jij uitgerekend ben hebben mijn vriend en ik een relatie gekregen.. hihi.. grappig..

xxxx Mamoetje

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -    
Bambi- 17 juni / meisje
Phoebe -  
Linda  -   14 juni, jongen
Happy -  
Rimke -  
Anoeska

he meiden,

ooh ben zo lui vandaag en hebook echt nergens in . ga ook niks doen, vind het wel best.
vanmiddag om 17.00 naar de vk en vanaaf naar de pufcursus dus nu lekker niks.

rimke, nee wat erg voor jullie. kan indd niet echt opmaken uit je berichtje of je poesje nog leeft, maar wens jullie sterkte met het verwerken als ie dus niet meer leeft. moet er haast van janken. sterkte sterkte meid.

pip daar was je weer, een eitje gehad das mooi meid. nu hopen op een bevruchting.

bieb, zakt de moed nu al. tja miss indd zelfbescherming. en alweer een boel gedaan met je ramen lappen.

happy weer winkelen, lekker hoor. ja in het huis hier alles prima hoor.

sterretje heeft zich weer gemeld. ik ben bang dat ik het wel zwaar krijg op het eind, vind het nu al steeds moeilijker worden., merk echt dat ik beperkt word ik me doen en laten. gewoon uit bed stappen is al moeilijk hahaha. met dit weer beeld goed te doen maar het moet niet warmer als 25 gr worden hahaha.

waarom essy hier niet komt weet ik niet.ze meld zich wel op de hyves en linda2 ook. die heeft ook haar 20 wk echo gehad. dus ga zo ff kijken of er nog wat te melden is over die 2

daarna ff douchen.
xxx bambi

Terug
Bovenaan