klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

het laatste nieuws van linda2 is dat de 20 wk echo helemaal goed was en dat ze hun nieuwschierigheid hebben kunnen bedwingen wat het geslacht betreft. verder voor haar verjaardag allemaal leuke babykleren gehad en de zwangerschapsgym is begonnen. en ivm de vakantie dus eerder als normaal.

essy krijgt dus een jongen en is een weekje naar spanje geweest. verder hebben ze erge lekkage in huis gehad en is het een grote bende waar wel wat werk in zit kwa herstel.
Voor  haar bekken/stuitje  heeft ze  nu Mensendieck therapie.

dat was het wel zon beetje, wat ik er uit heb kunnen pikken. zo zijn jullie ook weer op de hoogte. zou eens een berichtje plaatsen waarom we ze hier niet meer zien hahaha.

xx bambi

he meiden,

Davey leeft idd niet meer, was nog wel warm toen hij hier gebracht werd, had ook 10 minuten ervoor nog met hem gespeeld..............
Ben de ogen uit mijn kop aan het janken................ben zo verdrietig.
Heb hem in een dekentje wat we gekocht hebben voor ons meisje, gewikkeld en Fons is hem nu aan het wegbrengen. Onze lieverd heeft de hele nacht nog op zijn oude, vertrouwde plekje op het logeerbed gelegen.................hebben het even op onze manier gedaan dus..................
Ga nog even door met huilen..................

Kus

@rimke: heel veel sterkte meid. Arme Davey ook. Wel fijn dat Fons net in het land was. Wens hem ook veel sterkte.

@pip: joehoe, je eitje meid.

Sorry dames, dat ik even niet op de rest reageer. Ik ben momenteel even bekaf. Ik haal later de schade wel in.

bambi: helemaal niks aan het doen haha heerlijk en voor vanmidda succes bij vk en met de pufcursus

rimke: ach meid wat erg dat ie wel is overleden, huil maar goed uit hoor meid, ik vind het erg voor je

sterretje; hup jij je bed in meid even krachten sparen haha

Ik ben me nasi voor morgen alvast aan het maken want morgen moet ik werken en zo kunnen we evengoed om 12 uur warm eten morgen
om 6 uur naar het medium toe ik ben helemaal zenuwachtig hahah

xxx linda

Rimke nogmaals heel veel sterkte meid met dit verlies. gelukkig is fons er om je te steunen.

sterretje, lekker f fbijslapen nu kan het nog he

linda, succes vanaaf bij het medium, weet je al hoe en wat ze gaan doen?

ga zo het hondje uitlaten en beland dan bij me ouders op de thee, oma komt altijd op dinsdag, dus ga ff aanwaaien. net gedoucht en dat was alweer vermoeiend genoeg hahah. gut je kan wel eens zon dag hebben zonder energie voor schoonmaken.

xx bambi

Ach Rimke, wat erg   voor jullie en t katje....
Fijn dat Fons thuis was. Heel veel sterkte meis.
Ik kan er zelf ook zo om janken als er wat met mijn beessies.

hier (nog) niet de kledingkast uitgemest. Geen zin in.

Heb net t schema gemaild gekregen van de makelaar. Ik had alleen gevraagd of ik maandag vrij kon (parttime dag) als ik de zaterdag ervoor had gewerkt. Dus dan heb ik toch 2 dagen achter elkaar vrij, zondag en maandag. Maar nu had ze me dus op de andere week op maandag vrij gepland. Misschien vergissing, want ze had t zelf voorgesteld. En vrijdag kon geen vrij, dus had ik donderdag aangegeven, maar nu zei ze in mail dat ze niet wist of ze me donderdag of vrijdag wilden inplannen. Toch even aangegeven dat mijn voorkeur naar vrijdag uitgaat haha

Net filmpje gekeken op canal +

Jongens, ik heb lekkere chinese tomatensoep gemaakt. Hmm. Een beetje van een recept en een beetje van mezelf hihi
Ik weet zeker dat mijn vriendje die macaroni niet meer wilt!!

@linda: Al lekker aan t koken voor morgen. Handig toch, woensdag is zoiezo altijd een drukke dag voor je. En naar het medium vanavond. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat.
@bambi: ook een luierdag genomen, heerlijk toch. Ik ben er ook altijd aan toe, nadat ik een paar dagen flink bezig ben geweest. Ik was vanmorgen vroeg op, maar zou weer terug mijn bed in gaan, maar werd elke keer weer wakker van iets. Heb wel nog lekker kunnen lezen.
@bieb: Lekker een soepje gemaakt, heerlijk. En dat rooster klinkt nu wel erg verwarrend. Nou ja, zal wel los lopen.

Heeft trouwens iemand van jullie een makkelijke site om een digitaal album te bestellen/maken? Die van het kruidvat zit al uren werk in, maar geen vorderingen. Die van TNT werkt niet. Ik wordt er helemaal  van.

Terug
Bovenaan