klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@pip: ik ben echt blij dat je er weer bent. Was toch niet helemaal compleet zonder jou hier. En ik kan me voorstellen dat het allemaal even wat veel werd. Maar zie het als een nieuw begin. Tjonge, jullie zjn druk bezig geweest lees ik.
@april: toen onze slaapkamer stond leek de kamer ook erg klein. Maar ach, ze hoeven er alleen te slapen, nietwaar?
@linda: ik heb niet bij alles zoiets van het kan gaan beginnen. Maar natuurlijk zijn er nu wel eens krampjes of voortekenen waardoor ik denk: zou het? Ik zou donderdag een inwendig onderzoek krijgen en ik ga het denk ik toch laten doen, want ik schrok me echt een hoedje toen ik me om 17 uur, van de hele dag geen beweging kon herinneren.

Niet schrikken, dit is ons Davey-beestje...............foto is toevallig gistermiddag nog gemaakt, omdat hij zo verheerlijkt kon kijken als hij tegen mijn buik lag............

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -    
Bambi- 17 juni / meisje
Phoebe -  
Linda  -   14 juni, jongen
Happy -  
Rimke -  
Anoeska
Mamoetje 15 juni / meisje  Sterretje    15 juni/ meisje

Goh rimke: de tranen staan me in de ogen. Hij lijkt op een van onze katten, al is die van ons wat minder wit. Was hij jullie enige kat?

zo, wij zijn er even tussen uit geweest, moesten alletwee even frisse lucht hebben   en wat afleiding.....zijn even bij de loenense watervallen geweest en hebben daarna even gelunched in Beekbergen.
Heb zojuist een recept opgezocht voor een hartige taart met asperges en blauwe kaas, dat gaan we dus vanavond eten........

Ga heel eventjes bij lezen maar beloof niet dat er iets blijft hangen!

happy: En lekker geshopt in het Alixandrium. Ben er eigenlijk nooit binnen geweest, wel langsgereden.
mammoet: ach je bent er nog. Je zei laatst dat je niet meer zo vaak zou reageren, maar af en toe zoals nu een levensteken is al fijn. Als iemand lang niet reageert begin je je soms toch af te vragen of er niet iets gebeurt is.
bambi: Bedankt voor de update van de hyves-meiden. Trouwens renee had toch ook hyves? Heeft iemand enig idee hoe het met haar is? Haar vader zou revalideren en ik zag op de wolk dat ze bijna naar het ziekenhuis moet.

He sterretje: tja, ben ook echt heel verdrietig, we wonen aan een doorgaande weg, en hadden de hele tuin afgezet zodat ze niet de straat op konden. Jack, zijn broertje, klom overal gewoon tussendoor, maar Davey was te lomp en redde dat dus niet. Tot vlak voor onze wintersport en toen hadden we zo iets van: oke, als hij ook graag de straat op wil, prima, met het risico in onze achterhoofden. Niet verwachtend dat Davey al zo snel aan de beurt zou zijn................maar goed, we konden hem niet tegenhouden, en was ook niet echt gelukkig als zijn broertje de hort op was en hij braaf in de tuin zat te wachten........maakte nu een veel tevredener indruk, maar was ook niet veel op straat, hij vond het gezelliger met ons.............echt een heel leuk beestje, maar dus maar 2 jaar geworden.
Toen ik ging verhuizen van Alkmaar naar hier, had in Banjer, een enorme zwarte kater. Die is hier in Arnhem ook aangereden en overleden..............die was 10 jaar en ook echt mijn vriendje.............en Davey was dus zijn opvolger samen met zijn broertje..............

We hebben Jack dus nog...

Hoi meiden,

Jeetje heb wel alles gelezen maar ben helemaal van slag door het nieuws van rimke ...bah zit weer te simpen hier !!!! Heel veel sterkte lieverd, vind het zoooo rot voor je. Weet hoe je je voelt als er iets met je beestje gebeurd meis. Dikke kus voor jou !!! Bambi, m oet zo naar de vk, succes !!! Sterretje ook nog gezien ! Ik denk dat april op 14 juni gaat bevallen van een meisje........Meiden tot later ...

Liefs happy

Terug
Bovenaan