klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Dit zijn ze met zijn tweetjes, rechts Davey, en links dus Jack..............

Happy, niet mee gaan sippen meisje................heb al genoeg verdriet voor de hele wereld..........raar is dat toch he? Wat is dat wat die beestjes met je doen?
Ga vandaag nog even lopen sikkeneuren en dan gaat het morgen vast een stuk beter en dan kom ik ook weer gezellig mee kletsen, is even een rotdag maar morgen gaat het beter, dat weet ik zeker. En het verdriet slijt ook, dat weet ik van mijn Banjertje............wordt helaas ervaren..........
Ga even boodschapjes doen,
Meisjes sorry voor het ego berichtje/berichtjes maar morgen ben ik weer sociaal........

@rimke: Die 2 lijken ook echt veel op elkaar.  Meid, je mag ego berichtjes plaatsen en bij ons sippen etc. Daar zijn we voor.
Nogmaals sterkte

Jeetje rimke wat lijken die twee op elkaar zeg !!!! En niks sorry voor een egobericht hoor....ben het helemaal met sterretje eens, daar zijn we voor !!!!!

xxxxxxxxxxx

Sterretje moet je cht eens gaan kijken hoor in het alexandrium !!! Erg leuk en groot pffff je hebt er dan een gewon winkelcentrum met bv miss etam, hema, promiss e.d je hebt er de megastores en dan nog het woon en slaap gedeelte !!!! Genoeg te zien dus. Ben nu met mn ouders in het winkelcentrum voor kleding geweest en ze zijn allebei gelukkig goed geslaagd !!!! Paps was ook mee, goh wat voelde ik me happy zeg dat ie er zo bij liep !!!!

Kusssssss

Rimke.. wat rot.. ben blij dat die van mij neit buiten lopen.. wat hou ik van die beestjes zeg.. dus tuurlijk lekker huilen vandaag.. je mag er zeker wel verdrietig om zijn.. en niks geen egop bericht..

(vandaag de hele dag meegelezen.. maar ik ga nu naar de supermarkt en dan naar huis om te koken... dus ben er pas weer rond een uurtje of 7)

xxx Mamoetje

RIMKE: wat vervelend van je poes ben zelf niet echt een poezen fan heb liever een hond maar alser iets gebeurd dan is dat altijd erg heb ook enorm gehuild toen onze honden dood gingen, en ook bij mijn cavia...

STERRETJE: wel verdorie loop jij nog rond, je moet een eind gaan lopen dat schijnt te helpen haha....
o ja je vroeg nog wat we er aan konden doen, nou in ieder geval moest mijn man proberen om minder te roken en wat min der biertjes te drinken.... voor de rest niks eigenlijk.. nog niet

PHOEBE: oooohhhh bijna weg .....spannend zal best leuk worden en heel mooi denk ik..

LINDA: naar een medium is dit de eerste keer???? heb het ff gemist denk ik?

nou ben net weer bij het huis wezen kijken het blijft mooi... we gaan nu een bod uitbrengen maar het kan nog wl ff duren of niet tot de onderhandelingen erop zitten dus spannend....

straks moet ik model zijn voor me haren gaan ze knippen gewoon puntjes hoor maar heb me eigen maar opgeofferd....

moet nog ff wat reclamematerial gaan verzorgen dus ben weer weg....

groetjes anoeska

RIMKE: wat vervelend van je poes ben zelf niet echt een poezen fan heb liever een hond maar alser iets gebeurd dan is dat altijd erg heb ook enorm gehuild toen onze honden dood gingen, en ook bij mijn cavia...

STERRETJE: wel verdorie loop jij nog rond, je moet een eind gaan lopen dat schijnt te helpen haha....
o ja je vroeg nog wat we er aan konden doen, nou in ieder geval moest mijn man proberen om minder te roken en wat min der biertjes te drinken.... voor de rest niks eigenlijk.. nog niet

PHOEBE: oooohhhh bijna weg .....spannend zal best leuk worden en heel mooi denk ik..

LINDA: naar een medium is dit de eerste keer???? heb het ff gemist denk ik?

nou ben net weer bij het huis wezen kijken het blijft mooi... we gaan nu een bod uitbrengen maar het kan nog wl ff duren of niet tot de onderhandelingen erop zitten dus spannend....

straks moet ik model zijn voor me haren gaan ze knippen gewoon puntjes hoor maar heb me eigen maar opgeofferd....

moet nog ff wat reclamematerial gaan verzorgen dus ben weer weg....

groetjes anoeska

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
        Jacqy 11 ronde, 1e kindje
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan