klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Rimke........ meissie hoe is het met je, wat een verschrikkelijk nieuws zeg...... ik het zelf 4 van die mormels, en ik zou ze voor geen goud kwijt willen!
Je weet als je beesjes neem dat ze een keertje bij je weg gaan, maar op deze manier....
Lieverd, heel veel sterke voor jou en je man, ik denk aan jullie.....

Ik ben trouwens ongi geworden.... zat er wel in en na het nieuws van Rimke vind ik het ook niet meer zo erg, er zijn ergere dingen die kunnen gebeuren. En ik heb toch nog wel wat vertrouwen in de pendel   kwaliteiten van Rimke, dus juni wordt mijn maand!
We komen gewoon met zijn 3tjes terug van vakantie!

Meiden ik ga opschieten, ze belde van de manege of ik een uurtje eerder wilde komen rijden, anders was ik de enige in mijn eigen les.

Zal nog ff de wolk erbij halen, volgende nod is op vaderdag, zou wel een leuk kadootje zijn voor mijn vriendje hahahaha

Rimke, hou je taai meid!

Liefs Phoebe

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
        Jacqy 11 ronde, 1e kindje
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He meiden!

Zo, de wolk is helaas weer bijgewerkt.... KUT!!

Anouska, spannend zeg met dat huis! En lekker naar de kapper!

Rimke, jeetje meid wat een verdriet! Nog maar 2 jaar oud! Ik moet er niet aan denken!! Huil maar lekker uit hoor meid! En je mag hier zoveel ego berichten neerzetten als je zelf wil! Wel een mooierd trouwens hoor!
En een meisje las ik! Leuk hoor! Wel gaaf trouwens dat je nog een foto hebt van de poes bij je dikke buik...
Sterkte ermee he!

Bieb, fijn dat je het schema hebt gekregen, en zou wel lekker zijn als het toch de vrijdag gaat worden!!

Bambi, geen energie vandaag. Lekker naar je ouders! Gezellig!

Linda, dat is ook een leuke, suiker op de urine om te zien of je zwanger bent! zou dan voor de zekerheid nog wel een echte test doen! hahahaha

Happy, gezellig naar t alexandium geweest! Vind t altijd wel leuk daar! Lekker met je moeder shoppen!! haha

Pip, je eitje is in aantocht! jippie!! Eindelijk gericht klussen!!

Sterretje een rustige nacht gehad las ik. Fijn hoor! Ben zo benieuwd wanneer t begint!Als t goed is morgen!! Kijk maar op het lijstje!! haha

Phoebe, hoe is t ermee, is er nog hoop op een zwangere babe??? ik duim!!

Meiden, ga even sporten.
Vandaag naar school geweest. Dit doe ik naast mijn gewone werk, en als ik klaar ben over een jaar ben ik dan senior doktersassistente. Via mijn werk doe ik dit. Was erg leuk en leerzaam!
Met afvallen gaat t ook goed. nog niet gezondigd! Maar ook nog niet op de weegschaal gestaan de laatste dagen, dus weet t nu niet zo heel goed. Wel moeilijk van de chocola afblijven als je ongesteld bent!!!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

phoebe, zie t net pas. ook al ongie.... inderdaad, gewoon met zn drieeen van vakantie terug!!

Meiden ben foetsie, ga ff wat drinken bij mn vriendin. Tot morgen en een fijne avond allemaal ......

Rimke, nogmaals sterkte lieverd

Jacqy en phoebe, heb er geen andere woorden meer voor hoor na al die maanden ....KUTZOOI .....

Liefs happy

Lieve meiden,
Dank voor jullie lieve woorden...........doet me goed!

Phoebe en Jacq: voor jullie vind ik het enorm balen hoor, die ongi weer...................zoals happy al zegt, ik heb niets anders meer te zeggen dan KUTZOOI!
En stel je eigen verdriet nooit achter die van een ander..........ik heb mijn verdriet maar jullie ook jullie verdriet, en het een is niet erger of minder dan het ander.....als je verdrietig bent, ben je verdrietig, om iets kleins of om iets groots............en dat kan geen ander voor jou invullen. Dus baal alsjeblieft grondig van het feit dat je ongi bent geworden!
Dikke kus voor jullie!

Ik ga even onze hartig taartje uit de oven halen, ik ben benieuwd.
Hebben een zalig toetje met aardbeien kwark pudding en verse slagroom.............hihihihi! Soms moet je jezelf eens goed verwennen!

heerlijk Rimke, jezelf verwennen met iets lekkers. En wat een leuke poezen heb je (helaas davey niet meer...)
Je hebt gelukkig davey nog een heel mooi maar helaas veels te kort leventje kunnen geven, denk daar maar goed aan!
(Ik moet gelijk weer even denken aan mijn verdriet om Puma. Soms mis ik r nog steeds...)

Nou lekker weer, Phoebe en Jacqy toch ongi geworden. Kut kut kut.

Nu is Anouska de volgende op de lijst

Klotezooi.kreeg net weer proefdruk van trouwkaart terug, is de lettergrootte weer anders. grrr, nou hopelijk morgen alles goed, dan kan ik eens bestellen. helaas kan ik alleen op laptop zien, dus zal weer tot morgenavond moeten wachten

Sterretje; misschien kan je eens op de Hema site kijken voor een album?

heerlijk, zit nu op de bank met zonnetje in mijn rug, lekker warm

Kreeg reactie op schema van makelaar dat ik die maandag niet vrij kon ivm 36 uur. nee daarom wil ik even week vrij op maandag en niet op oneven!! tss. Nu heb ik 3 dagen achter elkaar vrij, zat zond maan, maar de andere week is het dan zaterd werken zondag vrij en maand werken, dan heb ik liever, zat werken, zond en maand vrij en week later zat en zond vrij. Snappen jullie t nog, haha

ik zei vanmiddag al dat ik niet geloof dat ik deze maand zwanger ben. Het is ook zo raar. De ene keer voel ik dingen in mijn buik, en dag erna niet meer. Maar dat is elke maand zo, dus als ik wat voel, geloof ik toch niet dat het door een evt zw.schap komt....zucht nog een weekje, dan weten we t

he meiden,

jacqy en phoebe nogmaals onwijs balen van jullie ongies.

phoebe wanneer ga je nu weg ? als ik je neit meer spreek, heel veel plezier en indd met zijn 3e terug.

rimke gaat het weer een beetje ?

happy lekker gewinkeld dus en je ouders zijn goed geslaagd.

bieb, snap het wel van je rooster, wat klote dat je sommige mensen alles 100x moet vertellen voor ze het snappen. en ook rot dat je proefdruk elke x weer afwijkt.

mamoetje vloog ook voorbij

anoeska weer bij het huisje gekenen dus., hoop dat het snel geregeld word en dat je snel kan zeggen. We hebben een huis !!!!! succes

nou bij de vk alles oke. vond het wel een beetje vaag. er zit suiker in me urine maar dat was niet erg  dat hebben meer zwangere. waarom zeg je het dan, dacht ik dan. me bloedruk was ook inee 150/90  toen ff me andere arm en die was 145/80 en dat was goed ofzo. nou ik vroeg wel van die suiker in me urine of dat kwaad kan omdat vorige keer uit het bloedonderzoek kwam dat me bloedsuiker te hoog was nee zei de assistente dat heeft niks met elkaar te maken, dat komt omdat je te zwaar word. ook lekker subtiel gebracht dacht ik nog. oke als me vk zegt dat het goed isdan vertrouw ik erop he. de kleine doet het prima en ligt al fijn met het hoofd in me bekken, maar nog niet vast hoor.

ook wezen gymen. letterlijk, want naar mijn idee wel erg veel oefeningen gedaan. mbt het tillen enzo. en van de ontspanningoefeningen op het eind raak ik nooit ontspannen maar stap altijd gebroken van dat pleures matje hahahah. maar goed nog een paar weken hahaha

nou ik ga lekker op de bank naar het songfestival kijken. me waarschijnlijk weer dood ergeren aan het vriendjespolitiek. miss tot straks.

xx bambi

Terug
Bovenaan